|
Argentina gråter!!!!!
|
View this Thread in Original format
| robstar |
Vi e vidare!!! va skönt!!!
Vilken match!!
Har inga naglar kvar! :D
YES!½!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) :) :) :) :) :D :D :toothless :toothless :gsmile: :toocool: :eyespop: |
|
|
| MiB |
FYFAN .... på slutet... trodde fan jag skulle svimma flera ggr...

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| King of Clubs |
| Fy faan vad skönt!!! :eek: :wtf: :haha: |
|
|
| reveal |
| :crazy: :crazy: :crazy: :tongue2 :stongue: |
|
|
| Vitryss |
Fyfan asså... har varit så grymt nervös ända sedan Nigeria matchen att jag inte ens kunnat prata fotboll. Pallade inte att se sista 10 minuterna, höll på att dö.
Men men, grymt skönt att vi gick vidare! :crazy: |
|
|
| Xplorer76 |
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Så jävla skönt....... |
|
|
| Gaby |
| Jag tycker verkligen inte att Sverige va värda målet... Argentina forever!!! |
|
|
| reveal |
| `vad är det du säger gaby ;) |
|
|
| Xplorer76 |
| quote: | Originally posted by Gaby
Jag tycker verkligen inte att Sverige va värda målet... Argentina forever!!! |
Så Argentina va värda att gå vidare???
Kan man inte göra ett spel mål så ska man inte vara med i ett VM slutspel, Sverige spelade efter sin förmåga idag och gjorde det helt underbart, när det va 20 min kvar så började som alltid sydamerikanska lag att gnälla och tramsa...
För mycket divor i Argentina, fotboll är en lag sport.
Polisen och miltiären kommer få det jobbigt i Argentina idag.
Och ekonomin kommer inte bli bättre...
Nope Argentina e slut... både på plan och i ekonomin.
Bye bye batis tuta... krespå, simon och verån...
Bollen e rund, låt den rulla. |
|
|
| King of Clubs |
Kan inte annat än att tycka lite synd om Argentina trots segern.. Med alla problem med ekonomin hemma, så hoppades man på att landslaget skulle kunna ge folket hopp. Dessutom spelar man väldigt offensiv och rolig fotboll.
Men Sverige är vidare!! :) |
|
|
| Vizay |
gaby: du kan ju inte påstå att målet inte va snyggt....nånting måste ju bli vändningen för ett lag :)
nae, jag säger som komentatorerna....Argentina föll som peson :p
[edit] dessutom ska argentinarna va glada att de inte fick målet bortdömt eftersom han som slog in den sprang in i straffområdet på tok för tidigt |
|
|
| SteveTranz4ever |
Så jävla underbart....
Vi vann den så kallade dödens grupp...
Argentina som inte åkt ur grupp spelet sen 1962 !!!
Hippisarna gråter såg man... fårstår jag då säkert nån kommer bli skjuten när dom kommer hem, det blev ju nån sist... Fotboll var det sista Argentina hade... nu kanske dom tar tag och bygger upp sitt land på annat...
1 - 1
 |
|
|
|
|