return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Argentina gråter!!!!!
View this Thread in Original format
robstar
Vi e vidare!!! va skönt!!!
Vilken match!!
Har inga naglar kvar! :D

YES!½!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) :) :) :) :) :D :D :toothless :toothless :gsmile: :toocool: :eyespop:
MiB
FYFAN .... på slutet... trodde fan jag skulle svimma flera ggr...



:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :haha: :haha: :haha: :haha:
King of Clubs
Fy faan vad skönt!!! :eek: :wtf: :haha:
reveal
:crazy: :crazy: :crazy: :tongue2 :stongue:
Vitryss
Fyfan asså... har varit så grymt nervös ända sedan Nigeria matchen att jag inte ens kunnat prata fotboll. Pallade inte att se sista 10 minuterna, höll på att dö.

Men men, grymt skönt att vi gick vidare! :crazy:
Xplorer76
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Så jävla skönt.......
Gaby
Jag tycker verkligen inte att Sverige va värda målet... Argentina forever!!!
reveal
`vad är det du säger gaby ;)
Xplorer76
quote:
Originally posted by Gaby
Jag tycker verkligen inte att Sverige va värda målet... Argentina forever!!!


Så Argentina va värda att gå vidare???
Kan man inte göra ett spel mål så ska man inte vara med i ett VM slutspel, Sverige spelade efter sin förmåga idag och gjorde det helt underbart, när det va 20 min kvar så började som alltid sydamerikanska lag att gnälla och tramsa...
För mycket divor i Argentina, fotboll är en lag sport.
Polisen och miltiären kommer få det jobbigt i Argentina idag.
Och ekonomin kommer inte bli bättre...
Nope Argentina e slut... både på plan och i ekonomin.

Bye bye batis tuta... krespå, simon och verån...

Bollen e rund, låt den rulla.
King of Clubs
Kan inte annat än att tycka lite synd om Argentina trots segern.. Med alla problem med ekonomin hemma, så hoppades man på att landslaget skulle kunna ge folket hopp. Dessutom spelar man väldigt offensiv och rolig fotboll.

Men Sverige är vidare!! :)

Vizay
gaby: du kan ju inte påstå att målet inte va snyggt....nånting måste ju bli vändningen för ett lag :)

nae, jag säger som komentatorerna....Argentina föll som peson :p


[edit] dessutom ska argentinarna va glada att de inte fick målet bortdömt eftersom han som slog in den sprang in i straffområdet på tok för tidigt
SteveTranz4ever
Så jävla underbart....
Vi vann den så kallade dödens grupp...

Argentina som inte åkt ur grupp spelet sen 1962 !!!
Hippisarna gråter såg man... fårstår jag då säkert nån kommer bli skjuten när dom kommer hem, det blev ju nån sist... Fotboll var det sista Argentina hade... nu kanske dom tar tag och bygger upp sitt land på annat...


1 - 1
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement