|
Party på lördag! (Sthlm)
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
KAOS-Fest på Kollingsborg ;)
Bl.a. Parham spelar |
|
|
| Xplorer76 |
Party på Söndag...
Sverige - Senegal 08.30 |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Xplorer76
Party på Söndag...
Sverige - Senegal 08.30 |
efterfest efter party? |
|
|
| MiB |
| kan ju inte bli bättre... födelsedag på sön...fotboll... snacka om hård helg det kommer bli =))) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Gaby
KAOS-Fest på Kollingsborg ;)
Bl.a. Parham spelar | Ja han ja... han som spelar.... ja vad spelar han ?
Jag har nada koll på vare sig KAOS, Kollingsborg och Parham...
Lighten me up please ;) |
|
|
| doter |
Parham lirar väl prog. å house om ja minns rätt, å Kolingsborg ligger mellan Slussen å G:A Stan, under Birka Line grejen tror ja d e (Den runda byggnaden)
Rätt schysst lokal, men inte särskilt stor dock. |
|
|
| Xplorer76 |
| quote: | Originally posted by Gaby
efterfest efter party? |
Allt på samma gång....
Matchen går före allt just nu. |
|
|
| Gaby |
Vilka va där???
Det var så sjukt kul!! Parham och Luke lyckades verkligen under sista timmen att få Sthlm att kännas som paradiset! :D |
|
|
| s-case |
Jag var där, riktigt bra stämmning under hela kvällen.
Dessutom ett bevis på att man inte behöver världsberömda
DJs när det finns så många bra på hemmaplan.
Sommaren ser fortsatt riktigt bra ut för alla partysugna.
Juli månad blir förmodligen en av dom bästa under året,
Stockholm får besök av stora djs varje vecka.
Även gotland ser ut att bli riktigt bra med bla. Ministry of sound. |
|
|
| Xplorer76 |
| quote: | Originally posted by s-case
Sommaren ser fortsatt riktigt bra ut för alla partysugna.
Juli månad blir förmodligen en av dom bästa under året,
Stockholm får besök av stora djs varje vecka.
|
Vart, när och vilka??? |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Xplorer76
Vart, när och vilka??? |
Det vill jag oxå veta!! |
|
|
|
|