return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Geweld Aantrekken?
View this Thread in Original format
total woot
Kennen jullie het verschijnsel, dat op de een of andere manier altijde dezelfde mensen ruzie krijgen (in een kroeg of discotheek).
Ik heb het probleem dat een aantal vrienden van mij ALTIJD ruzie krijgt, 99% van de keren kunnen ze er echt niets aan doen.

(als in: je staat een biertje te drinken en inees krijgt er een een hoek van een wildvreemde).


ben ik de enige die dit probleem heeft?
of zijn er in jullie ogen mensen die geweld aantrekken ofzo?


thnx
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by total woot

(als in: je staat een biertje te drinken en inees krijgt er een een hoek van een wildvreemde).


Een paar jaar geleden was ik dan die wild vreemde geweest.

Ben er nie trots op maar het boeit me ook geen donder wat er toen allemaal is gebeurt.

Gelukkig ben ik nu de liefheid zelfe :D
Pjotr G
ik ken t verschijnsel ja....in mijn vriendengroep is er ook eentje die vervelende turken (no offence) lijkt aan te trekken
kolkiewolkie
kweenie eigenlijk...

kheb nog nooit ruzie gehad in uitgaansgelegenheid.. had wel 2x gekunt, maar op 1 of andere manier weet ik me dan altijd in te houden (ik kook dan wel op die momenten)... voor anderen is dat soms wel reden om te matten... (op die momenten begon een ander dus)...

en het lijkt soms wel of sommigen het aantrekken/het altijd dezelfden zijn... maar ik kan daar eigenlijk geen oordeel over geven daar ik nooit de gehele geschiedenis van het verhaal weet...


snap sowieso niet waarom mensen vechten tijdens het uitgaan.. je gaat toch om te feesten en niet om te matten :conf:
TranceFool
quote:
Originally posted by kolkiewolkie

snap sowieso niet waarom mensen vechten tijdens het uitgaan.. je gaat toch om te feesten en niet om te matten :conf:

Als iedereen er zo over zou denken zou het idd wel een stukkie makkelijker wezen ;)
!_PeTrUs_!
_

magrec
wat dat betreft loop ik dat soort dingen altijd uit de weg :)
Als er ruzie is dan loop daar met een grote boog omheen :)
ScuL
ik ben nog nooit betrokken geweest bij geweld cq een vechtpartij tijdens het uitgaan... (gelukkig)

heb er ook pas 1 gezien maar dat was in een lokale disco. op feesten heb ik het nog niet meegemaakt.
T.H.C.
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Een paar jaar geleden was ik dan die wild vreemde geweest.

Ben er nie trots op maar het boeit me ook geen donder wat er toen allemaal is gebeurt.

Gelukkig ben ik nu de liefheid zelfe :D


lol ja en ik liep ernaast, gewoon meppen omdat....ehhh...ja omdat het kakkers zijn;) , best triest achteraf maargoed toen hadden we er wel lol van, was ook wel een behoorlijke frustatie met die lui opgeboud....is gelukkig al heel wat jaartjes geleden.
Maargoed om op de vraag van dit topic terug te komen, ik denk dat het echt heel veel met je eigen houding te maken heeft als het vaak gebeurd dat je ruzie hebt, maar er zijn natuurlijk ook wel voorvallen waar je er echt nix aan kunt doen.
Maar meestal was er wel (veel)alcohol in het spel en je reageerd dan toch iets meer sneller dan hersens werken.
en ik denk wel dat sommige mensen ruzie gewoon aantrekken met een bepaalde houding.
Gelukkig zie je op feesten duidelijk minder ruzies,vergeleken met het normale uitgaansleven.
Het lijkt wel of iedereen respect voor elkaar heeft, en in de stad ontbreekt dat nog wel eens.
DjRV
als er mensen gaan vechten op feesten ga ik ze altijd ff goed knuffelen

basvh
als ik met me vrienden uit het dorp ga hebben we wel vaak ruzie, en altijd met marokkanen of turken. Lokken wij het uit? nee!!! Zij beginnen altijd met agressief kijken, tegen je opbotsen, drank over je heen gooien. dan worden wij altijd boos en dan moeten we die turken en marrokanen weer terug naar den bosch schoppen, wat altijd lukt natuurlijk
Apoptosis
Zelf nooit betrokken geweest... wel vaak knokpartijtjes gezien, en een paar was t bijna raak maar dan ging r iemand tussen staan (ik en nog iemand meestal :rolleyes: ) en dan was t zo weer gesust.. k ken wel iemand die al een aantal keer de lul was, maar dat was z'n eigen schuld...

Wij hier zijn vredelievende mensen :happy2: :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement