return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
מלון באילת (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
אני בשנתיים האחרונות הייתי בריביירה ותאמינו לי שזה בנ בנזונה של מלון
כולם שם צעירים... לא תראה מבוגר אחד ... וכמה כוסיות... לא יאמן
עלה לנו 4 לילות 5 ימים משהו כמו 440 שקל... יענו 110 שקל ללילה וזה מלון 4 כוכבים ויש שם רמה יחסית
יש גם ליד את המרינה קלאב ועכשיו לא מזמן פתחו את הרויאל גארדן אבל אני בספק אם יכניסו אתכם לשם... חברים שלי נכנסו שנה שעברה... הם היו איזה 10 או 8 והם הכניסו איצם עוד שני חדרים של בנות ועוד אחד של בנים נראה לי
יש גם אפשרות של דירה ושל אכסנייה אבל אני מעדיף מלון...
כנראה השנה בסוף אני לא יסע ליוון אלא עוד פעם לאילת ואז כנראה נהיה עוד פעם בריביירה...
זה שתי דקות מהחוף ופחות מ 5 דקות מהטיילת... לא רציני... כך בחשבון שדירה יכולה להיות בתוך העיר או קרוב וזה אומר לקחת מוניות כל הזמן שרוצים להגיע לחוף והכל
DjNumShum
אתם תסעו לכם ליוון עם כל הערסים הקטנים שרצים שם מתחת לרגליים
אני ב 16 ליולי בקורפו!!!!!!!!!!!!!!!!1
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oren_naor
מישהו מכיר מלון באילת ששווה לנסוע אליו עם יחברים בחופש?
משהו טוב כזה
לא מי יודע מה יקר...

?


אחי שמתי לב שאתה בכיתה י...
אתה אשכרה רוצה להגיד לי שכשסיימת ט לא נסעת לאילת!??
למה לא!??!?!?!
אילת זה מקום ממש ממש אדיר בשביל להיות עם חברים!!!
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter


אחי שמתי לב שאתה בכיתה י...
אתה אשכרה רוצה להגיד לי שכשסיימת ט לא נסעת לאילת!??
למה לא!??!?!?!
אילת זה מקום ממש ממש אדיר בשביל להיות עם חברים!!!


הוא לא יכל איך שאני זוכר את זה
בכל מקרה אני הייתי בסוף ח' באילת

היינו במרינה קלאב
אבל עכשיו נראה לי שהם לא מקבלים ילדים פחות מ 18
קיצר היה שם סוף הדרך

השנה יכול להיות שניסע חברים

אבל ניראה כבר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
היינו במרינה קלאב
אבל עכשיו נראה לי שהם לא מקבלים ילדים פחות מ 18
קיצר היה שם סוף הדרך


הם יקבלו כמו כלבים...
אבל כמו בכמעט כל מלון אתה צריך לשלם בכרטיס אשראי למקרה ש...

וזה מלון בסדר... חברים שלי היו שם בזמן שאנחנו היינו בריביירה אז באנו לבקר אותם... היו חדרים לידם פול כוסיות... אז ישבנו איתם ככה
אבל כל אילת מפוצצת בכוסיות אז חפיף
yahel222
quote:
Originally posted by DjNumShum
אתם תסעו לכם ליוון עם כל הערסים הקטנים שרצים שם מתחת לרגליים
אני ב 16 ליולי בקורפו!!!!!!!!!!!!!!!!1


אחי יש לי שאלה חשובה אליך
איך אתה נוסע לקורפו??
זתומרת אנחנו באנו ואנחנו 6 ילדים ו2 מאיתנו פחות מגיל 18
אז לא נתנו לנו
שנה שעברה היה מספיק להביא צו גיוס אבל השנה ביטלו את זה
אז בסוף אנחנו נסועים לקמר.....
אתה נוסע עם מישהו פחות מגיל 18??

ועוד משהו יותר שווה לנסוע ב9 ביולי למרות שמפסידים מועד ב בחשבון
למה ב14 ביולי יש דבר שנקרא יום הבסטיליה שזה יום העצמאות של הצרפתים ולידיעתך קלאב-מד זה צרפתי
אז ביום הזה יש רק מסיבות והכל חינם וזה ממש יום מטורף !! חברים שלי היו ביום הזה סיפרו לי שזה חוויה לכל החיים

תוסיף אותי באייסיקיו 6728528
oren_naor
quote:
Originally posted by Hell_Copter


אחי שמתי לב שאתה בכיתה י...
אתה אשכרה רוצה להגיד לי שכשסיימת ט לא נסעת לאילת!??
למה לא!??!?!?!
אילת זה מקום ממש ממש אדיר בשביל להיות עם חברים!!!


אין לך מושג איזה זזיןן זה...
שנה שעברה תיכננו כבר הכל
סגרנו עם סוכנות נסיעות
עם מלון
כבר הבאנו להורה אחד את כל הכסף
והוא מתקשר לשלם
ואז אמרו לנו שאין יותר מקומות...

ואח"כ רצינו עוד מלון
אבל הכל היה מפוצץ בזמן שרצינו...

אני מת לנסוע השנה...
DjNumShum
quote:
Originally posted by yahel222


אחי יש לי שאלה חשובה אליך
איך אתה נוסע לקורפו??
זתומרת אנחנו באנו ואנחנו 6 ילדים ו2 מאיתנו פחות מגיל 18
אז לא נתנו לנו
שנה שעברה היה מספיק להביא צו גיוס אבל השנה ביטלו את זה
אז בסוף אנחנו נסועים לקמר.....
אתה נוסע עם מישהו פחות מגיל 18??

ועוד משהו יותר שווה לנסוע ב9 ביולי למרות שמפסידים מועד ב בחשבון
למה ב14 ביולי יש דבר שנקרא יום הבסטיליה שזה יום העצמאות של הצרפתים ולידיעתך קלאב-מד זה צרפתי
אז ביום הזה יש רק מסיבות והכל חינם וזה ממש יום מטורף !! חברים שלי היו ביום הזה סיפרו לי שזה חוויה לכל החיים

תוסיף אותי באייסיקיו 6728528


אני רוצה לעשות מועד ב במתמטיקה אז אנלא נוסע ב 9
עכשיו בקשר ל 18
אנחנו נוסעים עם אחד שיש לו יומולדת ב 22 ל 7 אז קצת פה ושם המזכירה עשתה כמה טלפונים ואישרו ולא עשו בעיות
יש לי חבר שנוסע ב 9.7 לקורפו והוא בן 18 רק ב 28.7
אם היומולדת שלך לא כלכך רחוקה מהנסיעה אז הם מוותרים
yahel222
quote:
Originally posted by DjNumShum


אני רוצה לעשות מועד ב במתמטיקה אז אנלא נוסע ב 9
עכשיו בקשר ל 18
אנחנו נוסעים עם אחד שיש לו יומולדת ב 22 ל 7 אז קצת פה ושם המזכירה עשתה כמה טלפונים ואישרו ולא עשו בעיות
יש לי חבר שנוסע ב 9.7 לקורפו והוא בן 18 רק ב 28.7
אם היומולדת שלך לא כלכך רחוקה מהנסיעה אז הם מוותרים


איזה מבאס באנו לסגור אבל אצלנו 2 ילדים יש להם 18 רק בנובמבר (החודש ה 11) אז לא אישרו לנו
אז עשו לנו הנחה 10 אחוז לקמר....עדיין יצא יותר כסף אבל גם שם פצצצה
אפילו יותר !!! תהנה !!!

ולנו יצא מעולה אנחנו נוסעים מה13 עד ה20
ובגלל שזה נופל על מועד ב במתמטיקה אז אין איתנו הרבה ישראלים
DjNumShum
צר לי לאכזב אותך אחי אבל אני מכיר לפחות 20 איש שנוסעים איתכם
וזה רק מה שאני מכיר תחשוב כמה עוד באים
שמע יהיה במקומות האלה מלא ישראלים
אבל נקווה שהישראלים הם בראש טוב
אלה שאני אמרתי לך שבאים איתכם שאני מכיר
באמת סבבה של אנשים

AnthemFreak
אחי!!
מלון טוב ולא יקר זה
אקספרס
נראה לי השם המלא של זה זה הולידיי אין אקספרס
הייתי שנה שעברה שם
והיה כיף לאלה
עשו לנו קומבינה שם
ככה 80 שקל ללילה
והיינו 3 בחדר
כולם צעירים במלון
והיו טונה כוסיות
והמלון גם קרוב למרכז העיר איפה שהקניון והגשר ההוא שכולם קופצים
בקיצר עדיף לשלם עוד קצת כסף מאשר לישון באכסנייה מסריחה
:p :D :p
DjNumShum
quote:
Originally posted by AnthemFreak
אחי!!
מלון טוב ולא יקר זה
אקספרס
נראה לי השם המלא של זה זה הולידיי אין אקספרס
הייתי שנה שעברה שם
והיה כיף לאלה
עשו לנו קומבינה שם
ככה 80 שקל ללילה
והיינו 3 בחדר
כולם צעירים במלון
והיו טונה כוסיות
והמלון גם קרוב למרכז העיר איפה שהקניון והגשר ההוא שכולם קופצים
בקיצר עדיף לשלם עוד קצת כסף מאשר לישון באכסנייה מסריחה
:p :D :p


הייתי במלון הזה בפסח בניעה של הבלקוני
באמת סבבה של מלון
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement