| Hell_Copter |
אני בשנתיים האחרונות הייתי בריביירה ותאמינו לי שזה בנ בנזונה של מלון
כולם שם צעירים... לא תראה מבוגר אחד ... וכמה כוסיות... לא יאמן
עלה לנו 4 לילות 5 ימים משהו כמו 440 שקל... יענו 110 שקל ללילה וזה מלון 4 כוכבים ויש שם רמה יחסית
יש גם ליד את המרינה קלאב ועכשיו לא מזמן פתחו את הרויאל גארדן אבל אני בספק אם יכניסו אתכם לשם... חברים שלי נכנסו שנה שעברה... הם היו איזה 10 או 8 והם הכניסו איצם עוד שני חדרים של בנות ועוד אחד של בנים נראה לי
יש גם אפשרות של דירה ושל אכסנייה אבל אני מעדיף מלון...
כנראה השנה בסוף אני לא יסע ליוון אלא עוד פעם לאילת ואז כנראה נהיה עוד פעם בריביירה...
זה שתי דקות מהחוף ופחות מ 5 דקות מהטיילת... לא רציני... כך בחשבון שדירה יכולה להיות בתוך העיר או קרוב וזה אומר לקחת מוניות כל הזמן שרוצים להגיע לחוף והכל |
|
|