| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מלון יותר למשפחה מאשר חברים
זה לא אומר שאתה לא תהנה שם אבל אתה תהנה פחות...
זה כמו להיות בקלאב הוטל... זה קלאסה של החיים אבל אין שם ילדים... רק משפחות
הכי כיף זה להפלח לקלאב הוטל איזה סרטים עברנו בשביל להכנס... אני יספר אחר כך |
וואי וואי אני זוכר הייתי שנה שעברה בשבועות ונסינו להתפלח לקלאב הוטל, יש שם שומר כזה הכניסה לחניון אז הוא הלך כזה לכמה דקות דפקנו כזאת ריצה לתוך החניון התחלנו להסתובב שם עד שמצאנו מעלית ועלינו לקומה 2 ומשם ירדנן לבריכה
חחח איזה מצחיק זה היה
פעם אחרת שהתפלחנו באיזה קיץ אז שומר אחד קלט שאנחנו לא מהמלון והתחיל לרדוף אחרי איזה חבר שלי שנכנס למרפסת של חדר אחד ויצא מהדלת שלהם וברח
חחחח |
|
|