return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
BigBang09 @ Parken Köpenhamn
View this Thread in Original format
ice_key
8:e Maj 09 i Parken i Köpenhamn :D

Armin van Buuren!
David Guetta!
Laurent Garnier!
Mike Sheridan!
Sasha!


Startar 1730/1800 och slutar 0300...

395 DK kostar dom 5000 första biljetterna sen 495...

www.bigbang09.dk

Jag bokade mina Golden Circle biljetter för en stund sedan! :D

SES DÄR!
Laszlo
SASHA!! Ses där!
benni
sasha och laurent garnier :)

armin kommer nog locka rätt många
Funfrock
Ser intressant ut..
Jeremy H
Kanske nåt att besöka :) Aldrig klubbat Köpenhamn öht :E
lacksesepsotygh
jag lär åka dit. synd på öppettiderna bara.
Jeremy H
quote:
Originally posted by lacksesepsotygh
jag lär åka dit. synd på öppettiderna bara.

Mjo, finns det inga efterfester eller "after-hour"-ställen i Köpenhamn? :)
Connector
Ni kan efterfesta på http://www.culture-box.com/ :)
RebeL9
vem är Sasha! ?
Eller syftar de på: http://www.discogs.com/artist/Sash!
Connector
Skulle vara en riktig nitlott om det var sash!

benni
quote:
Originally posted by RebeL9
vem är Sasha! ?
Eller syftar de på: http://www.discogs.com/artist/Sash!


ehh varför skulle de syfta på Sash! ? pga uppropstecknet menar du=
ice_key
men skärp er :P

brittiska legenden SASHA! och inte tyska fjortispop SASH!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement