|
BigBang09 @ Parken Köpenhamn
|
View this Thread in Original format
| ice_key |
8:e Maj 09 i Parken i Köpenhamn :D
Armin van Buuren!
David Guetta!
Laurent Garnier!
Mike Sheridan!
Sasha!
Startar 1730/1800 och slutar 0300...
395 DK kostar dom 5000 första biljetterna sen 495...
www.bigbang09.dk
Jag bokade mina Golden Circle biljetter för en stund sedan! :D
SES DÄR! |
|
|
| benni |
sasha och laurent garnier :)
armin kommer nog locka rätt många |
|
|
| Funfrock |
| Ser intressant ut.. |
|
|
| Jeremy H |
| Kanske nåt att besöka :) Aldrig klubbat Köpenhamn öht :E |
|
|
| lacksesepsotygh |
| jag lär åka dit. synd på öppettiderna bara. |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by lacksesepsotygh
jag lär åka dit. synd på öppettiderna bara. |
Mjo, finns det inga efterfester eller "after-hour"-ställen i Köpenhamn? :) |
|
|
| Connector |
| Skulle vara en riktig nitlott om det var sash! |
|
|
| benni |
ehh varför skulle de syfta på Sash! ? pga uppropstecknet menar du= |
|
|
| ice_key |
men skärp er :P
brittiska legenden SASHA! och inte tyska fjortispop SASH! |
|
|
|
|