|
אילן יא דכאוני איפה הטרד הכרות והטרד חוקים?
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| אז במילותיו של מורן שחזר עלינו אחרי שנים בגלות מהפורום, העלמתי לזמן מה את הטרדים המיתולוגיים הללו שהפורום נראה שונה בלעדיהם (בערך...) אם מישהו חושב שהם צריכים לחזור...זה המקום לכתוב...כרגע הם לא חוזרים |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אז במילותיו של מורן שחזר עלינו אחרי שנים בגלות מהפורום, העלמתי לזמן מה את הטרדים המיתולוגיים הללו שהפורום נראה שונה בלעדיהם (בערך...) אם מישהו חושב שהם צריכים לחזור...זה המקום לכתוב...כרגע הם לא חוזרים |
לא, לא, לא נשיב, את הסטיקי לארכיב!
לא, לא, לא נשיב, את הסטיקי לארכיב!
לא, לא, לא נשיב, את הסטיקי לארכיב!
לא, לא, לא נשיב, את הסטיקי לארכיב!
לא, לא, לא נחזיר, את הסטיקי לאוויר!
לא, לא, לא נחזיר, את הסטיקי לאוויר!
לא, לא, לא נחזיר, את הסטיקי לאוויר!
לא, לא, לא נחזיר, את הסטיקי לאוויר! |
|
|
| luckystrike |
אילן יא נקניק - מה נסגר ?
מדובר בט'רדים שהם אבני הדרך פה של הפורום
נראה לי נמאס לך לנהל פה את העניינים אה ?
אתה רוצה שאדבר עם סאוומפר שיסגור את הבסטה אצלנו ? |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אילן יא נקניק - מה נסגר ?
מדובר בט'רדים שהם אבני הדרך פה של הפורום
נראה לי נמאס לך לנהל פה את העניינים אה ?
אתה רוצה שאדבר עם סאוומפר שיסגור את הבסטה אצלנו ? |
אתה "מאיים" בדיוק על 5 אנשים פה :)
אם החברים הישנים היו טורחים בכלל להכנס לפורום אז היה על מה לדבר. |
|
|
| Elior |
| לא נראה לי שהוא איים..פשוט שאל בתמימות.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
ולשאלה התמימה יש תשובה תמימה...אני מעדיף שהפורום ייסגר מאשר יישאר מחובר למכונות. זה נורא קל לחזור לפה מורן ולא להבין למה אני מרגיש ככה...תנסה לנהל פורום לא בתקופה היפה שלו אלא בתקופת שפל שנפסקת רק בשבוע לפני + כמה ימים אחרי מסיבה עם די ג'יי טראנס גדול.
ממש לא כיף...ממש מתסכל ולמען האמת תסלח לי על הישירות אבל אני לא מאמין שאני ואתה עוד נדון בזה עוד חודש...
תשאל את עוזי...הבטחתי לבחור בשם בועז שביקש איזה טופיק שיהיה בסטיקי (לא זוכר כבר מה)
שאם חודש לאחר מכן הוא עדיין כותב כאן אני אשים את הטופיק ההוא בסטיקי...איפה הוא ואיפה אנחנו...אני חושש שזה יהיה המצב גם איתך |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Elior
לא נראה לי שהוא איים..פשוט שאל בתמימות.. |
באמת שאלתי בתמימות , ממש לא איום
אני לא מהסוג המאיים
:)
ואילן, מבין אותך אחי, אבל נראה לי שאם גם לך אין כוח להיכנס אז אולי באמת כדאי לסגור את הבסטה, לא ?
בלי קשר - אני חושב שהט'רדים ההם היו אבן היסוד של הפורום וחבל לוותר עליהם בכזאת קלות
אילן - החזר אותם למען ימי העבר ! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Elior
לא נראה לי שהוא איים..פשוט שאל בתמימות.. |
באמת שאלתי בתמימות , ממש לא איום
אני לא מהסוג המאיים
:)
ואילן, מבין אותך אחי, אבל נראה לי שאם גם לך אין כוח להיכנס אז אולי באמת כדאי לסגור את הבסטה, לא ?
בלי קשר - אני חושב שהט'רדים ההם היו אבן היסוד של הפורום וחבל לוותר עליהם בכזאת קלות
אילן - החזר אותם למען ימי העבר ! |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by luckystrike
באמת שאלתי בתמימות , ממש לא איום
אני לא מהסוג המאיים
:)
ואילן, מבין אותך אחי, אבל נראה לי שאם גם לך אין כוח להיכנס אז אולי באמת כדאי לסגור את הבסטה, לא ?
בלי קשר - אני חושב שהט'רדים ההם היו אבן היסוד של הפורום וחבל לוותר עליהם בכזאת קלות
אילן - החזר אותם למען ימי העבר ! |
הבנתי, אז בא נסגור את הפורום כי אילן ואתה החלטתם.:D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by uzi
הבנתי, אז בא נסגור את הפורום כי אילן ואתה החלטתם.:D |
חס וכרפס
רק צריך לעשות קצת הנשמה מפה לפה וגם שאילן הנקניק יחזיר את הסטיקים לאלתר !
כי שהם לא פה - זה כבר הצהרה לסאוומפר וחבל |
|
|
| Glenn-Holmes |
לי לא נמאס
להיפך...אני נמצא בתקופה שבה האהבה לטראנס שבה אלי בכל הכוח ולכן גם הרצון להשקיע בפורום הזה.
הבעיה היא שכשאין אנשים אין במי להשקיע...
תישארו כאן
תכתבו
על מה שבא לכם
לגבי הסטיקי מורן זה סופי...אם עד פסח אני רואה שהפורום כאן מתפקד ברמה של סביבות ה-10 הודעות ליום (כמו שהיה בימים האחרונים) אז אני אחזיר את הסטיקים לראש הדף...אני מקווה שזה לא מה שיגרום לך לעזוב
(למה יש לי תחושה שאתה מחובר לזמזם שמצפצף בקולי קולות כאשר נוגעים בסטיקים הקדושים? עובדה אחרי שנים אתה פה רק כאשר הדבר הנורא הזה קרה - תזהר ממני יש לי תואר ראשון בתורות קונספרציה :D )
לי חסר עכשיו רק שחר... |
|
|
| Elior |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
לי חסר עכשיו רק שחר... |
יש לי הרגשה שהוא מעורב בעולם התחתון,
נראה לי שצריך לקרוא לו עכשיו דון שחר... |
|
|
|
|