return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Trance Energy 2009 - חוויות !!!!
View this Thread in Original format
luckystrike
מה המצב למי שעוד קורא פה ?

אז ככה - לפני כמה שעות נחתתי מהטיסה חזרה מהולנד, אמסטרדם, טראנס אנרג'י 2009

פעם שנייה שאני ב
UTRECHT
באירוע הזה ואני חייב להגיד שזה המסיבת טראנס הכי מפוצצת וטובה שיש...

שלושים אלף איש באולם העצום הזה (לא יודע אם אפשר לקרוא לזה אולם כי זה
יותר כמו עיר קטנה שבונים שם כל שנה) - פשוט מטורף.

אז ככה, הגענו לאמסטרדם ביום רביעי, אני ועוד 4 חברים, שכרנו דירה חמודה ליד הליידספליין במרכז וחיכינו לארוע.
יום שבת בערב לקחנו רכבת וב11 וחצי כבר היינו בפנים. תאכלס הארוע התחיל שעתיים לפני זה אבל הפתיחה תמיד חלשה יותר ובגלל החברים הקוקסינלים שלי איחרנו קצת.

ראינו את ג'ון אוקליגן שהיה מעולה, אח"כ ארמין עלה לתת בראש עם סט שמאוד אהבתי !

אחרי שעה של ארמין יצאנו באמצע כדי לעבור ל
JOHAN GIELEN
ברחבה של הקלאסיקות וקצת לראנק 1 ברחבה שלידו.

הם היו הכי חזקים לדעתי ונתנו בראש.

חזרנו לאולם המרכזי לראות את פול ואן דייק (חברים שלי התלהבו ממנו בטירוף ואני קצת פחות, לדעתי הוא נחלש עם השנים) ברגע שפול ואן דייק שם
FOR AN ANGEL
היה מטורף ואנשים כמעט בכו בקהל... איזה יופי

ראינו קצת מהסט של
MARCEL WOODS
ואז חבר שלי כמעט התעלף שם אז לקחנו אותו הביתה וכמו מעפנים לא נשארנו לפינאלה

קיצר - מאוד מאוד ממליץ, פגשתי שם גם כמה ישראלים.

מסיבה מטורף ואווירה מחשמלת, אין על האירוע הזה...
manor
באמת נשמע קטלני.
אבל מה יותר טוב ה- Sensation White
או trance energy?

כמה רחבות יש שם, ואיך זה הולך?
uzi
ברור שזה האירוע הכי טוב מבין אלו שמוקדשים לטראנס.
האים הלכתם גם ל
LUMINOSITY?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by uzi
ברור שזה האירוע הכי טוב מבין אלו שמוקדשים לטראנס.
האים הלכתם גם ל
LUMINOSITY?


שמעתי מאנשים שהיו שמוזיקלית זה היה הערב הטוב יותר למרות שגם הטראנס אנרג'י עצמו היה מעולה ולו רק בגלל האווירה
uzi
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שמעתי מאנשים שהיו שמוזיקלית זה היה הערב הטוב יותר למרות שגם הטראנס אנרג'י עצמו היה מעולה ולו רק בגלל האווירה

אני יודע, הלומינוסיטי גודלים כל שנה ומביאים אומנים מצויינים לטעמי.
לאט לאט הם מרימים אירועים עם ליין-אפ שמתאים לי יותר מטראנס אנרג'י.
luckystrike
quote:
Originally posted by manor
באמת נשמע קטלני.
אבל מה יותר טוב ה- Sensation White
או trance energy?

כמה רחבות יש שם, ואיך זה הולך?


הייתי בסנשיין וויט והוא מעפן , זאת פעם שנייה שלי באנרג'י והוא טוב יותר בכמה רמות מהסנשיין

אין מה להשוות בכלל

הסנשיין נהיה הפקה ממוסחרת ומעצבנת לדעתי
וסורי אם מישהו חושב אחרת

האנרג'י היה מטורף, הפקה יותר מושקעת, יותר גדולה והרבה יותר טראנס ופחות האוס, כמו שצריך
:)

וסורי על הבורות אבל מה זה הלומינוסיטי ?
uzi

Luminosity pres. "Before The Energy" @ CityHall, Utrecht, Holland 6.3.2009
ה"לומינוסיטי" היא חברת הפקת מסיבות הולנדית.
כל שנה הם מרימים מסיבה מושקעת יום לפני הטראנס אנרג'י ההולנדי.
(למי שלא יודע, טראנס אנרג'י עושה סיבובים בעולם כמו סנסיישן הלבן והשחור.)
לאירועים נוספים ופרטים:
http://www.luminosity-events.nl/

הינה טיפ: לפני שנוסעים לחו"ל תמיד מומלץ להציץ בטראנס-אדיקט בפורום של המדינה אליה אתם נוסעים.
luckystrike
quote:
Originally posted by uzi

Luminosity pres. "Before The Energy" @ CityHall, Utrecht, Holland 6.3.2009
ה"לומינוסיטי" היא חברת הפקת מסיבות הולנדית.
כל שנה הם מרימים מסיבה מושקעת יום לפני הטראנס אנרג'י ההולנדי.
(למי שלא יודע, טראנס אנרג'י עושה סיבובים בעולם כמו סנסיישן הלבן והשחור.)
לאירועים נוספים ופרטים:
http://www.luminosity-events.nl/

הינה טיפ: לפני שנוסעים לחו"ל תמיד מומלץ להציץ בטראנס-אדיקט בפורום של המדינה אליה אתם נוסעים.


אני מכיר את זה

קוראים לזה
"BEFORE THE ENERGY"
לא היו כרטיסים שראינו את זה (שבוע לפני) אבל עדיין אין מה להשוות את זה לאנרג'י עם כל הכבוד :)

אגב האנרג'י התחיל לעשות סיבובים בעולם רק השנה (5 הופעות באוסטרליה בסידני , מלבורן, פרת' וכו')
luckystrike
אגב לא היו ישראלים מפה שנסעו ?
HerHub
ממצב מורן (נכון)?
אני אמיר, פגשת אותי וחבר ב
Fame
(חנות מוזיקה)
כשדיברנו אמרתי לך שכתבתי כאן קצת לפני כמה שנים...ומאז אני רק עוקב מלמעלה
ככה שאם אני נחשב כאחד מכאן - אז כן
אם לא אני רק עוד ישראלי שהיה שם :)

luckystrike
quote:
Originally posted by HerHub
ממצב מורן (נכון)?
אני אמיר, פגשת אותי וחבר ב
Fame
(חנות מוזיקה)
כשדיברנו אמרתי לך שכתבתי כאן קצת לפני כמה שנים...ומאז אני רק עוקב מלמעלה
ככה שאם אני נחשב כאחד מכאן - אז כן
אם לא אני רק עוד ישראלי שהיה שם :)


מה המצב יא גבר ????

רשמתי לך
SMS
מהמסיבה, קיבלת ?

כיף לראות שהכל טוב

היה פגז לא ???
HerHub
ראיתי את ההודעה רק בבוקר (קיבלתי נייד חילופי כשיצאתי מהארץ, אבל הדרק הקטן לא קלט את הרשת המקומית רוב הזמן...)
בכלאופן היה היסטרי, נהנתי כמו שבחיים שלי לא נהנתי!
נשארנו כמעט הסוף, חזרנו שתויים עם כאב ראש בסביבות 6 וחצי בבוקר, אבל מה מרוצים :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement