|
Schijtziek van al die buitenlanders hiero (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by jp
Die mongool die een beetje komt vertellen dat we ziek in ons hoofd zijn... :whip:
Waar bemoei hij zich mee zeg? Een beetje ons als Nederlanders af lopen zeiken terwijl z'n eigen land een rotzooi is waar je U tegen zegt. Het moet niet gekker worden :mad: |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
volgens mij ben je toe aan je dagelijkse joint jp :) |
:) |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by djxtension
Maar ja, fijn om te weten dat we allemaal nazi's zijn... :whip: :whip: :whip: |
misschien zijn we dat wel
:cool: |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by HBtje
misschien zijn we dat wel
:cool: |
Vieze wannabee-Duitser! :o |
|
|
| djxtension |
| quote: | Originally posted by HBtje
misschien zijn we dat wel
:cool: |
Ja hoor. Nazi's met een identiteits-crisis... :p |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by jp
Die mongool die een beetje komt vertellen dat we ziek in ons hoofd zijn... :whip:
Waar bemoei hij zich mee zeg? Een beetje ons als Nederlanders af lopen zeiken terwijl z'n eigen land een rotzooi is waar je U tegen zegt. Het moet niet gekker worden :mad: |
ben het met JP eens hoor!!
*rant mode ON*
Als je het niet leuk vind of het er niet mee eens bent, fijn voor je! Blijf dan toch in je land? waar maken ze zich druk om??? En dat spammen omdat ze op vakantie komen/willen komen is ook echt irritant! OFF :whip:
*rant mode OFF* |
|
|
| DJ Gerrit |
| dutch society is idd een beetje grieperig laatste jaren... |
|
|
| djxtension |
| quote: | Originally posted by DJ Gerrit
dutch society is idd een beetje grieperig laatste jaren... |
Grieperig?
Dutch society is niet grieperig, de mensen van buiten de Dutch society zijn ziek om ons zo onterecht te bekritiseren. Laat ze eerst hun eigen kinderziektes maar eens oplossen, voor ze op ons komen zeiken. |
|
|
| DJ Gerrit |
| quote: | Originally posted by djxtension
Grieperig?
Dutch society is niet grieperig, de mensen van buiten de Dutch society zijn ziek om ons zo onterecht te bekritiseren. Laat ze eerst hun eigen kinderziektes maar eens oplossen, voor ze op ons komen zeiken. |
tja, dat ze ons bekritiseren staat ff los van mijn bewering. Ik kan nu niet echt zeggen dat de nederlandse samenleving gezond is als je kijkt naar de gebeurtennisen van afgelopen jaren.. |
|
|
| djxtension |
Dat niet nee. Maar vaak worden de problemen veroorzaakt door mensen die oorspronkelijk niet in de nederlandse samenleving thuishoren.
Hoe dan ook, gezond is de maatschappij zeker niet. |
|
|
| DJ Gerrit |
| quote: | Originally posted by djxtension
Dat niet nee. Maar vaak worden de problemen veroorzaakt door mensen die oorspronkelijk niet in de nederlandse samenleving thuishoren.
\. |
true! |
|
|
| djxtension |
| quote: | Originally posted by DJ Gerrit
true! |
Kom op, zou ik tegen jullie liegen? :p ;)
Integratie blijft het moeilijkste woord, voor zowel nederlanders als allochtonen. Dat geldt voor dit forum, maar ook voor de echte maatschappij. |
|
|
| eXos |
 |
|
|
|
|