|
Schijtziek van al die buitenlanders hiero
|
View this Thread in Original format
| Donna |
En neej daar bedoel ik niks rastistisch mee,maar er komt al amper een *normale* thread tevoorschijn en dan komen al die gasten van andere TA-forums 80.000 keer vragen waar een club in amsterdam zit etc etc,en maken daar TIG threads over *PUKE*
Kunnen die threads niet gewoon geclosed worden en maak r 1 sticky voor die lui ofzo.
Vette irritante meuk!!!! |
|
|
| Miss Proximus |
Ik ben ermee bezig! :)
Komt binnekort wel een sticky met Club/Travel/Hotel info etc etc :)
Ennu...ik vond t nou niet echt infomatief hiero lately dus wat maken die paar threadjes nou uit waar wél geholpen kan worden e.d. :p
:eyes:
hehe |
|
|
| Optimus |
ik vond t ook wel iirri worden ja...
laat ze lekker in ouwe threads kijken...
dat deok ook |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ik ben ermee bezig! :)
Komt binnekort wel een sticky met Club/Travel/Hotel info etc etc :)
Ennu...ik vond t nou niet echt infomatief hiero lately dus wat maken die paar threadjes nou uit waar wél geholpen kan worden e.d. :p
:eyes:
hehe |
Heel goed meid, dan zorg ik er wel voor dat ie sticky wordt. :tongue2 |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Donna
En neej daar bedoel ik niks rastistisch mee,maar er komt al amper een *normale* thread tevoorschijn en dan komen al die gasten van andere TA-forums 80.000 keer vragen waar een club in amsterdam zit etc etc,en maken daar TIG threads over *PUKE*
Kunnen die threads niet gewoon geclosed worden en maak r 1 sticky voor die lui ofzo.
Vette irritante meuk!!!! |
volgens mij ben je toe aan je dagelijkse joint donna :) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Heel goed meid, dan zorg ik er wel voor dat ie sticky wordt. :tongue2 |
haal je dan ook gelijk dat sticky spul uit me haar :stongue: ;) |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
haal je dan ook gelijk dat sticky spul uit me haar :stongue: ;) |
Viespeukjes!!:p :p |
|
|
| jp |
Die mongool die een beetje komt vertellen dat we ziek in ons hoofd zijn... :whip:
Waar bemoei hij zich mee zeg? Een beetje ons als Nederlanders af lopen zeiken terwijl z'n eigen land een rotzooi is waar je U tegen zegt. Het moet niet gekker worden :mad: |
|
|
| djxtension |
| quote: | Originally posted by jp
Die mongool die een beetje komt vertellen dat we ziek in ons hoofd zijn... :whip:
Waar bemoei hij zich mee zeg? Een beetje ons als Nederlanders af lopen zeiken terwijl z'n eigen land een rotzooi is waar je U tegen zegt. Het moet niet gekker worden :mad: |
Kan het nog gekker dan? |
|
|
| jp |
| Nog gekker? Een beetje met z'n hypocriete gezeik ons Nederlanders aan lopen vallen. Opflikkeren met dat stuk onbenul :mad: |
|
|
| djxtension |
| quote: | Originally posted by jp
Nog gekker? Een beetje met z'n hypocriete gezeik ons Nederlanders aan lopen vallen. Opflikkeren met dat stuk onbenul :mad: |
Tja, je gaat je dan af vragen wie er ziek is in z'n bol... :rolleyes:
Maar ja, fijn om te weten dat we allemaal nazi's zijn... :whip: :whip: :whip: |
|
|
| jp |
| Gooi die thread dicht zou ik zeggen... |
|
|
|
|