return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
כתבה על מסיבת הפתיחה של המועדון שבו אני רזידנט
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
הנה כתבה מעניינת שראיתי בעיתון של באר שבע היום:

quote:

בלה בלה בלה בלה
מועדון הtube פתח את שעריו במסיבת פתיחה מדהימה.
תאורה יוצאת דופן, אווירה כללית מרוממת וכמובן,
מוזיקה מעולם אחר בניצוחו של הרזידנט החדש שלהם בשם גיל שוורץ,
כן גבירותיי ורבותיי, גיל שוורץ הוא הרזידנט החדש של המועדון הנפלא הזה ומי שעדיין לא שמע אותו מנגן, מפסיד בגדול.
ביום חמישי ה31 למאי גיל שוורץ הפציץ בענק והרקיד את כולם, לא היה אחד שעמד או ישב.
וכמו שראיתם בפורום, באראקה או אפילו בחוף נירוונה,
גיל שוורץ לא מאכזב.
הסוד מאחורי ההצלחה של המועדון הוא הבעלים החדשים ירון טובול שכנראה השקיע המון המון זמן ומאמצים, וכמובן כסף, כדי להביא את שוורץ לתפקד כרזידנט, כשנשאל איך עשה זאת ענה "גיל שוורץ הוא תקליטן מן השורה הראשונה, זה הרי היה ברור שיהיה קשה מאוד להעסיק אותו כרזידנט איפשהו אבל לכל אחד יש מחיר, אני מודה שהמחיר שלו גבוה מאוד אבל הוא שווה כל שקל"
עוד מוסיף ירון
"היו לי התלבטויות בקשר אליו בגלל שהוא דרש ודרש ודרש אבל כשראיתי מה שהוא עשה במועדון במסיבת הפתיחה, ממש התלהבתי!"
ולסיכום קלאברים, מועדון חדש בעיר עם אחד התקליטנים הכי בולטים באיזור עם המוזיקה הכי חדשה והכי מקפיצה שקיימת אז אם לא הייתם שם עדיין,
מומלץ בחום!




הכתבה לקוחה מעיתון "עכבר העיר" של באר שבע
במדור
"חדשות הלילה - מועדונים"


ייב ביי
arik
סחטיייןןןן~~!!!!!:)
מה אני יגיד לך אני קצת מקנא!!!
בהצלחה שם
הכתבה הזאת בטח ץבביא הרבה אנשים
Gil Shwarts
הרבה אנשים קוראים את העיתון הזה אבל גם בלי הכתבה המועדון מפוצץ
3 קומות מלאות באנשים
וזה רק מהפליירים והפרסומים שרצים ברדיו ובעיר :)
oren_naor
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
הנה כתבה מעניינת שראיתי בעיתון של באר שבע היום:





הכתבה לקוחה מעיתון "עכבר העיר" של באר שבע
במדור
"חדשות הלילה - מועדונים"


ייב ביי


פששש
יפה...
כמה משלמים לך על זה?
DJ-Energy
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

סחטיין על הכתבה גיל
!!!!!
באמא שלי איזה מחמאות דפקו לך שם....

צריך לארגן כל החבר'ה של הפורום יום אחד בחופש לראות אותך במועדון או סתם להתנחל אצלך בבית

:D:)
MoSH_MaN
תהגר להרצליה!! :p :p :p

סחטיין!!!!

אתה גדוך!
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
תהגר להרצליה!! :p :p :p

סחטיין!!!!

אתה גדוך!



חחחחחחחחחח
ח ח
חחחחחחחחחח
ח ח
ח ח
ח ח
חח

קיצר
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

:)
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by DJ-Energy
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

סחטיין על הכתבה גיל
!!!!!
באמא שלי איזה מחמאות דפקו לך שם....

צריך לארגן כל החבר'ה של הפורום יום אחד בחופש לראות אותך במועדון או סתם להתנחל אצלך בבית

:D:)


ב20 ליולי אני מנגן במסיבה גדולה באמפי תיאטרון בדימונה
אתם מוזמנים
eXeTik
חחחחחחחחח, אשכרה טוב שלא דפקו לך מחמאות
כמה עלה לשחד את המבקר? ;)

אבל ראסמי- כמה אתה מקבל שם להופעה?
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by eXeTik
חחחחחחחחח, אשכרה טוב שלא דפקו לך מחמאות


אבל ראסמי- כמה אתה מקבל שם להופעה?



בוא רק נאמר שבחודש אני מסודר...
וזה לא היה מבקר אלא מבקרת :)

DjChook
שיחקת אותה אחי !

ממש ממש שיחקת אותה

אני מבין שעכשיו תופסים ממך ביג-שוט אתה אפילו לא עונה יותר באייסיקיו, הא?

:)
Ariels
אם הוא לא עונה לך באייסיקיו אולי הוא שם אותך באיגנור ליסט
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement