return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
הצבא בפתח!!!
View this Thread in Original format
arik
עוד חודש חודשיים אני יפרד ממכם לאיזה 3 שנים חברים:(
בישבילי זה אומר
נגמר הטראנסים נגמרו הבילויים!!!
וצרכים להתחיל לחיות

אלא אם כן יצא לי להיות בבסיס פתוח!

היום קיבלתי הזמנה לחיל האוויר
להיות מכונאי וחשמלאי

ואני יודע שברגע שאומרים חיל האוויר זה נשמע משהו מיוחד
אבל מישהו פה יודע אם שווה לבזבז כל כך הרבה זמן בישביל להיות חשמלאי של מטוסים וכל זה ותיקונים וכל החרטא הזה!?

אני מניח שרובכם לא יכולים לענות לי אבל עדיין הייתי חייב לשאול?
eXeTik
בסיס פתוח זה כזה שכונה, הלוואי עליי
בכל מקרה... אם אתה חשמלאי בחיל האוויר אז זה מוכר לך באזרחות אחרי זה
יש לך פול אופציות- שמע, אתה לא תבנה מזה כריירה
(אלא אם כן אתה רוצה להיות חשמלאי :))
אבל אחרי צבא אתה יכול לעבוד ברשתות פלאפון ודברים כאלה
שזה כסף טוב לאחד אחרי צבא

שמע- אל תחליט סתם, אם אתה מחליט ללכת למשהו תברר את הכל עד הסוף
arik
quote:
Originally posted by eXeTik
בסיס פתוח זה כזה שכונה, הלוואי עליי
בכל מקרה... אם אתה חשמלאי בחיל האוויר אז זה מוכר לך באזרחות אחרי זה
יש לך פול אופציות- שמע, אתה לא תבנה מזה כריירה
(אלא אם כן אתה רוצה להיות חשמלאי :))
אבל אחרי צבא אתה יכול לעבוד ברשתות פלאפון ודברים כאלה
שזה כסף טוב לאחד אחרי צבא

שמע- אל תחליט סתם, אם אתה מחליט ללכת למשהו תברר את הכל עד הסוף

כן זה ברור
למרות שאני לא רואה אופציה יותר טובה בישבילי אני יהיה צריך ניסיון מסויים בישביל להרוויח כדי ללמוד באוניברסיטה
DjChook
אחי
זה שאתה הולך לצבא לא אומר שאנחנו מוותרים עליך כ"כ מהר ...

תראה גיל מסתדר

מורן פה מדי פעם


אל תוותר עלינו כ"כ מהר
arik
quote:
Originally posted by DjChook
אחי
זה שאתה הולך לצבא לא אומר שאנחנו מוותרים עליך כ"כ מהר ...

תראה גיל מסתדר

מורן פה מדי פעם


אל תוותר עלינו כ"כ מהר

חחחחחחח בחיים לא:)
לא השקעתי פה כל כך הרבה זמן בישביל לעזוב ככה
אם אני יהיה בבסיס סגור אני יקנה פאלמ אם חיבור לאינטרנט ודפדפן:)

חוץ מזה שכתבתי את זה התכוונתי לגרוע ביותר
אבל אני מניח שיהיה לי זמן לקסקס פה במהלך הצבא!!!
yahel222
אנשים גם אני מתגייס אוטוטו....אתמול דחו לי את הגיוס מ29 ביולי
ל12 באוגוסט
ככה שעוד חודשיים גם אני יעלם........
אבל אני מבטיח שאני יהיה בבית אני יכנס כל הזמן !!!!!!
DJ-Energy
כוס עמקקקק!!!!!!!!!
כולם עוזבים רק אני נשאר פה לבד
:(:(:(:(:(:(
MoSH_MaN
בלי דאגות אני כאן :D
DjNumShum
מזל אני הצלחתי להשיג את התאריך הכי טוב
אי שם בנובמבר..
אריק ודותן אתם גובניקים?
נראה לי אני היחיד פה שהולך לקרבי
חברס המדינה בקאנטים צריך חיילים קרביים!
:rolleyes:
Gil Shwarts
התאריך והמחזור גיוס לא אומרים לאן אתה הולך, לקרבי או ג'ובניק
הצבא מסתכל על הצרכים שלו בלבד ולא משנה מתי אתה מתגייס, יכול להיות גם ג'ובניק וגם קרבי.


אני לא מבין למה אנשים חושבים שהתאריך משנה איזה מצחיק זה :)

oren_naor
quote:
Originally posted by DjNumShum
מזל אני הצלחתי להשיג את התאריך הכי טוב
אי שם בנובמבר..
אריק ודותן אתם גובניקים?
נראה לי אני היחיד פה שהולך לקרבי
חברס המדינה בקאנטים צריך חיילים קרביים!
:rolleyes:


בעזרת השם
שאני יגיע לצבא
אני יהיה קרבי
סתם שתדעו, אח שלי יום רביעי מסיים צבא
( חובש קרבי )
eXeTik
quote:
Originally posted by DjNumShum
מזל אני הצלחתי להשיג את התאריך הכי טוב
אי שם בנובמבר..


תיקון טעות, לי יש את התאריך הכי פצצה
עשיתי דחיה עד... ותקשיב טוב... מרץ 2003!!!!! :D:D:D:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement