return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
DjChook - חן, מי אתה? (pg. 2)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
מה קורה? אני קורא
סמסטר אחרון יא אללה
מה איתך אחי? סיימת? עובד?

מורן - התכוונתי יום שלישי רק קפה ברעננה, לא מפגש מטורף
אבל גם זה נראה לי ידחה בינתיים :)

ומוש, זה היה עם צח
ואז שהייתם על הדשא
שפיצר פשוט בא והרים את שניכם
זה היה מטורף


אחי, כבוד על הזיכרון תאמין לי

בנוגע לקפה, יצאתי חומוס עכשיו הבנתי אותך

אתה נותן קפיצה לקניון מדי פעם לאכול משהו ?
איפה אתם אוכלים שם באמדוקס ?
מתאים איך באיזור התעשייה ברעננה אין מקומות נורמלים לבלוס בהם בצהריים

רק הטאבון והמנגל שכבר יוצא לי מכל החורים
Hell_Copter
איפה האזכור לטיול המיתולוגי שלנו באיה נאפה חן? :)

אחד האנשים היחידים שיכולים להראות מאיפה משתין הדג :disbelief
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
איפה האזכור לטיול המיתולוגי שלנו באיה נאפה חן? :)

אחד האנשים היחידים שיכולים להראות מאיפה משתין הדג :disbelief


היה לכם טיול באיה נאפה ?

?

זכור לי משהו כזה

מתי ?
איך לא ידעתי מהסרט הזה ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
היה לכם טיול באיה נאפה ?

?

זכור לי משהו כזה

מתי ?
איך לא ידעתי מהסרט הזה ?


וואי אחי זה ישן... איזה 6 שנים אחורה...
בערך באותה התקופה של המשולש המקראי... :)
DjChook
מורן, אתה מוזמן לחפור בעמודים מ 2003-2004 לחפש את הטיול שלנו
(אני הייתי פעמיים, גם ב 03 וגם ב 04)
ומורן - כזכור לי גם אתה היית, איזה שנה-שנתיים לפנינו
וגם על זה בטח רשום פה איפשהו
(או שרשום על זה רק בדיעבד)

בכל מקרה, אני אוכל בחדר אוכל של אמדוקס, קיטרינג שולץ
זה חביב , בגלל המיתון עכשיו זה עולה 8 שקלים לארוחה חח

רועי, אני כל שבוע אומר לעצמי שאני צריך להרים אליך טלפון לשמוע מה קורה
(מאז שהפסקת לסמס לי ;) )

אז מה קורה :)
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
מורן, אתה מוזמן לחפור בעמודים מ 2003-2004 לחפש את הטיול שלנו
(אני הייתי פעמיים, גם ב 03 וגם ב 04)
ומורן - כזכור לי גם אתה היית, איזה שנה-שנתיים לפנינו
וגם על זה בטח רשום פה איפשהו
(או שרשום על זה רק בדיעבד)

בכל מקרה, אני אוכל בחדר אוכל של אמדוקס, קיטרינג שולץ
זה חביב , בגלל המיתון עכשיו זה עולה 8 שקלים לארוחה חח

רועי, אני כל שבוע אומר לעצמי שאני צריך להרים אליך טלפון לשמוע מה קורה
(מאז שהפסקת לסמס לי ;) )

אז מה קורה :)


עכשיו אני נזכר

הייתי באיהנאפה לפני איזה מאתיים שנה

בכיתה יא נסעתי

ביב היינו ביוון

וואו עברו מאז 8 וחצי שנים

סעמק - אני סבא
:(

הייתם רק שניכם ?
DjChook
עם עוד חבר שלמד איתי בתיכון
ולימים נהיה רב חובל מלמן :)
Rising
quote:
Originally posted by DjChook
מורן, אתה מוזמן לחפור בעמודים מ 2003-2004 לחפש את הטיול שלנו
(אני הייתי פעמיים, גם ב 03 וגם ב 04)
ומורן - כזכור לי גם אתה היית, איזה שנה-שנתיים לפנינו
וגם על זה בטח רשום פה איפשהו
(או שרשום על זה רק בדיעבד)

בכל מקרה, אני אוכל בחדר אוכל של אמדוקס, קיטרינג שולץ
זה חביב , בגלל המיתון עכשיו זה עולה 8 שקלים לארוחה חח

רועי, אני כל שבוע אומר לעצמי שאני צריך להרים אליך טלפון לשמוע מה קורה
(מאז שהפסקת לסמס לי ;) )

אז מה קורה :)


וזה שהכנסת מישהי להריון באיה אתה לא מספר אה?
;)
איזה שטות..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook

רועי, אני כל שבוע אומר לעצמי שאני צריך להרים אליך טלפון לשמוע מה קורה
(מאז שהפסקת לסמס לי ;)


יאללה תרים טלפון וקפוץ לבקר... שתי דקות באוטו... :)
luckystrike
quote:
Originally posted by Rising
וזה שהכנסת מישהי להריון באיה אתה לא מספר אה?
;)
איזה שטות..


אורן ???


זה אתה ?

וואי - גם אותך שנים לא ראיתי פה
מה המצב ?

מה קורה איתך תגיד ???

אתה גם גר בהרצליה לא ?

ספר קצת מה איתך יא גבר

DjChook
אורן - קומבינות
אתה לא מביןןןן
לפני כמה זמן היה לי פרץ נוסטלגיה, וקראתי הודעות מייל ישנות
כמובן שראיתי את
[email protected]
שלך
נקרעתי לחלקיקים קטנים מצחוק אחי

יאללה,
עכשיו רועי צריך לפתוח לך טרד כנראה

רועי, אני אשקול זאת בחיוב רב
Rising
quote:
Originally posted by luckystrike
אורן ???


זה אתה ?

וואי - גם אותך שנים לא ראיתי פה
מה המצב ?

מה קורה איתך תגיד ???

אתה גם גר בהרצליה לא ?

ספר קצת מה איתך יא גבר


אצלי הכל בסדר!!!
חזרתי מארה"ב - מקסיקו לא מזמן..
מה איתך אחי??
לא בהרצליה אבל קרוב, ירושלים :)

quote:
Originally posted by DjChook
אורן - קומבינות
אתה לא מביןןןן
לפני כמה זמן היה לי פרץ נוסטלגיה, וקראתי הודעות מייל ישנות
כמובן שראיתי את
[email protected]
שלך
נקרעתי לחלקיקים קטנים מצחוק אחי

יאללה,
עכשיו רועי צריך לפתוח לך טרד כנראה


חחח גדול אחי....
כל הכבוד על המרד נגד הפייסבוק אני מעריך אנשים כמוך...
למרות שלי יש :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement