|
DjChook - חן, מי אתה? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה קורה? אני קורא
סמסטר אחרון יא אללה
מה איתך אחי? סיימת? עובד?
מורן - התכוונתי יום שלישי רק קפה ברעננה, לא מפגש מטורף
אבל גם זה נראה לי ידחה בינתיים :)
ומוש, זה היה עם צח
ואז שהייתם על הדשא
שפיצר פשוט בא והרים את שניכם
זה היה מטורף |
אחי, כבוד על הזיכרון תאמין לי
בנוגע לקפה, יצאתי חומוס עכשיו הבנתי אותך
אתה נותן קפיצה לקניון מדי פעם לאכול משהו ?
איפה אתם אוכלים שם באמדוקס ?
מתאים איך באיזור התעשייה ברעננה אין מקומות נורמלים לבלוס בהם בצהריים
רק הטאבון והמנגל שכבר יוצא לי מכל החורים |
|
|
| Hell_Copter |
איפה האזכור לטיול המיתולוגי שלנו באיה נאפה חן? :)
אחד האנשים היחידים שיכולים להראות מאיפה משתין הדג :disbelief |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
איפה האזכור לטיול המיתולוגי שלנו באיה נאפה חן? :)
אחד האנשים היחידים שיכולים להראות מאיפה משתין הדג :disbelief |
היה לכם טיול באיה נאפה ?
?
זכור לי משהו כזה
מתי ?
איך לא ידעתי מהסרט הזה ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
היה לכם טיול באיה נאפה ?
?
זכור לי משהו כזה
מתי ?
איך לא ידעתי מהסרט הזה ? |
וואי אחי זה ישן... איזה 6 שנים אחורה...
בערך באותה התקופה של המשולש המקראי... :) |
|
|
| DjChook |
מורן, אתה מוזמן לחפור בעמודים מ 2003-2004 לחפש את הטיול שלנו
(אני הייתי פעמיים, גם ב 03 וגם ב 04)
ומורן - כזכור לי גם אתה היית, איזה שנה-שנתיים לפנינו
וגם על זה בטח רשום פה איפשהו
(או שרשום על זה רק בדיעבד)
בכל מקרה, אני אוכל בחדר אוכל של אמדוקס, קיטרינג שולץ
זה חביב , בגלל המיתון עכשיו זה עולה 8 שקלים לארוחה חח
רועי, אני כל שבוע אומר לעצמי שאני צריך להרים אליך טלפון לשמוע מה קורה
(מאז שהפסקת לסמס לי ;) )
אז מה קורה :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
מורן, אתה מוזמן לחפור בעמודים מ 2003-2004 לחפש את הטיול שלנו
(אני הייתי פעמיים, גם ב 03 וגם ב 04)
ומורן - כזכור לי גם אתה היית, איזה שנה-שנתיים לפנינו
וגם על זה בטח רשום פה איפשהו
(או שרשום על זה רק בדיעבד)
בכל מקרה, אני אוכל בחדר אוכל של אמדוקס, קיטרינג שולץ
זה חביב , בגלל המיתון עכשיו זה עולה 8 שקלים לארוחה חח
רועי, אני כל שבוע אומר לעצמי שאני צריך להרים אליך טלפון לשמוע מה קורה
(מאז שהפסקת לסמס לי ;) )
אז מה קורה :) |
עכשיו אני נזכר
הייתי באיהנאפה לפני איזה מאתיים שנה
בכיתה יא נסעתי
ביב היינו ביוון
וואו עברו מאז 8 וחצי שנים
סעמק - אני סבא
:(
הייתם רק שניכם ? |
|
|
| DjChook |
עם עוד חבר שלמד איתי בתיכון
ולימים נהיה רב חובל מלמן :) |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by DjChook
מורן, אתה מוזמן לחפור בעמודים מ 2003-2004 לחפש את הטיול שלנו
(אני הייתי פעמיים, גם ב 03 וגם ב 04)
ומורן - כזכור לי גם אתה היית, איזה שנה-שנתיים לפנינו
וגם על זה בטח רשום פה איפשהו
(או שרשום על זה רק בדיעבד)
בכל מקרה, אני אוכל בחדר אוכל של אמדוקס, קיטרינג שולץ
זה חביב , בגלל המיתון עכשיו זה עולה 8 שקלים לארוחה חח
רועי, אני כל שבוע אומר לעצמי שאני צריך להרים אליך טלפון לשמוע מה קורה
(מאז שהפסקת לסמס לי ;) )
אז מה קורה :) |
וזה שהכנסת מישהי להריון באיה אתה לא מספר אה?
;)
איזה שטות.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
רועי, אני כל שבוע אומר לעצמי שאני צריך להרים אליך טלפון לשמוע מה קורה
(מאז שהפסקת לסמס לי ;) |
יאללה תרים טלפון וקפוץ לבקר... שתי דקות באוטו... :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Rising
וזה שהכנסת מישהי להריון באיה אתה לא מספר אה?
;)
איזה שטות.. |
אורן ???
זה אתה ?
וואי - גם אותך שנים לא ראיתי פה
מה המצב ?
מה קורה איתך תגיד ???
אתה גם גר בהרצליה לא ?
ספר קצת מה איתך יא גבר |
|
|
| DjChook |
אורן - קומבינות
אתה לא מביןןןן
לפני כמה זמן היה לי פרץ נוסטלגיה, וקראתי הודעות מייל ישנות
כמובן שראיתי את
[email protected]
שלך
נקרעתי לחלקיקים קטנים מצחוק אחי
יאללה,
עכשיו רועי צריך לפתוח לך טרד כנראה
רועי, אני אשקול זאת בחיוב רב |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אורן ???
זה אתה ?
וואי - גם אותך שנים לא ראיתי פה
מה המצב ?
מה קורה איתך תגיד ???
אתה גם גר בהרצליה לא ?
ספר קצת מה איתך יא גבר |
אצלי הכל בסדר!!!
חזרתי מארה"ב - מקסיקו לא מזמן..
מה איתך אחי??
לא בהרצליה אבל קרוב, ירושלים :)
| quote: | Originally posted by DjChook
אורן - קומבינות
אתה לא מביןןןן
לפני כמה זמן היה לי פרץ נוסטלגיה, וקראתי הודעות מייל ישנות
כמובן שראיתי את
[email protected]
שלך
נקרעתי לחלקיקים קטנים מצחוק אחי
יאללה,
עכשיו רועי צריך לפתוח לך טרד כנראה
|
חחח גדול אחי....
כל הכבוד על המרד נגד הפייסבוק אני מעריך אנשים כמוך...
למרות שלי יש :) |
|
|
|
|