return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
DjChook - חן, מי אתה? (pg. 3)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by Rising
אצלי הכל בסדר!!!
חזרתי מארה"ב - מקסיקו לא מזמן..
מה איתך אחי??
לא בהרצליה אבל קרוב, ירושלים :)



חחח גדול אחי....
כל הכבוד על המרד נגד הפייסבוק אני מעריך אנשים כמוך...
למרות שלי יש :)


זכרתי הרצליה משום מה

לא יודע למה

אני נהיה סנילי

עדיין בעניין של טראקים ועניינים ?

הייתי במקסיקו לפני שנתיים... איזה געגועים
הייתי גם בבליס (היה מטורף בבליס... עשינו קורס צלילה וצללתי עם כרישים בחור הכחול - איזה תענוג) ... איך היה ?

היית בקוקו בונגו ?
Rising
quote:
Originally posted by luckystrike
זכרתי הרצליה משום מה

לא יודע למה

אני נהיה סנילי

עדיין בעניין של טראקים ועניינים ?

הייתי במקסיקו לפני שנתיים... איזה געגועים
הייתי גם בבליס (היה מטורף בבליס... עשינו קורס צלילה וצללתי עם כרישים בחור הכחול - איזה תענוג) ... איך היה ?

היית בקוקו בונגו ?


טראקים כמובן :)
יש פסטיבל טראנס בפסח לא יודע כמה זה מעניין אותך אבל אני שם :)

מקסיקו גיהנום אחי!!!.. מת לחזור לשם..
ובקוקו בונגו גם.. האמת לא מבין מה הרעש והצלצולים שעשו מזה...
חוץ מזה ששתיתי למוות שם לא התלהבתי יותר מדיי...

בליס , הלוואי צריך להגיע לשם !!!

זוכר עשיתי לך את הנשר ההוא לפלוגה שלך??? איזה קטע פתאום נזכרתי בזה...
luckystrike
quote:
Originally posted by Rising
טראקים כמובן :)
יש פסטיבל טראנס בפסח לא יודע כמה זה מעניין אותך אבל אני שם :)

מקסיקו גיהנום אחי!!!.. מת לחזור לשם..
ובקוקו בונגו גם.. האמת לא מבין מה הרעש והצלצולים שעשו מזה...
חוץ מזה ששתיתי למוות שם לא התלהבתי יותר מדיי...

בליס , הלוואי צריך להגיע לשם !!!

זוכר עשיתי לך את הנשר ההוא לפלוגה שלך??? איזה קטע פתאום נזכרתי בזה...


אחי בליס מדהימה !!! לא מתויירת ואמריקאית כמו מקסיקו
בליס סיטי מפחידה חבל הזמן - עיר עולם שמיני פחות או יותר



בנוגע לנשר - אני זוכר משהו כזה במעורפל !
עד יש לי את החולצה עם זה :)
איזה קטע !!!

איזה פסטיבל יש בפסח ?
איפה ??
Rising
quote:
Originally posted by luckystrike
אחי בליס מדהימה !!! לא מתויירת ואמריקאית כמו מקסיקו
בליס סיטי מפחידה חבל הזמן - עיר עולם שמיני פחות או יותר



בנוגע לנשר - אני זוכר משהו כזה במעורפל !
עד יש לי את החולצה עם זה :)
איזה קטע !!!

איזה פסטיבל יש בפסח ?
איפה ??


טבריה...
SPRING GATHERING 2009

>> RAJA RAM (Tip rec. - UK)
http://www.myspace.com/rajaramtipworld
http://www.myspace.com/therealshpongle

>> RINKADINK (Alchemy rec. - South Africa)
http://www.myspace.com/rinkadinktrance

>> LIQUID SOUL (Iboga rec. - switzerland)
http://www.myspace.com/liquidsouliboga

>> TRISTAN (Nano rec. - UK)
http://www.myspace.com/tristancooke

>> LUCAS (Tip rec. - UK)
http://www.myspace.com/aproxx

>> DIGICULT (Dacru rec. - Belgium)
http://www.myspace.com/digicult

>> PAUL TAYLOR (Kundalini rec. - UK)
http://www.myspace.com/djpaulxtaylor

>> A-TEAM - PAINKILLER Vs. BLISS (Nutek rec.)
http://www.myspace.com/yokteam
http://www.myspace.com/psybliss
http://www.myspace.com/spainkiller

> AZAX SYNDROM (3D vision rec.)
http://www.myspace.com/azax

> U-RECKEN Vs. NITRO (Dooflex rec.)
http://www.myspace.com/urecken
http://www.myspace.com/gilnitro

> TECHNODROME (Yabai rec.) ~welcome home~
http://www.myspace.com/technodromerocketcrew

> ATOMIC PULSE Vs. FREAK SHOW (B.N.E rec.)
http://www.myspace.com/atomicpulselabs
http://www.myspace.com/freakshowbne

>> JEREMY (TSUNAMI) !!

> BASIC (B.N.E rec.)
http://www.myspace.com/wearebasic

> SLIDER (Noya rec.)
http://www.myspace.com/eliranslider

> CALIFORNIA SUNSHINE (Phonokol rec. - retro set)

> GEKKO (Digital Psionics)
http://www.myspace.com/djgekooo

> ELECTRICUBE (Hen Hen crew)
http://www.myspace.com/electricube

> BUSSY (Metetron)

> IMPULSER (AS rec.)
http://www.myspace.com/impulserpsy

> MAXIMIZER Vs. SHAYGOBI (Experience prod.)
http://www.myspace.com/djmaximizer1

> TIME SOUND (Hanuman crew)

>> SABAYA -הופעה חיה אלקטרונית
http://www.myspace.com/sabayatribe
luckystrike
quote:
Originally posted by Rising
טבריה...
SPRING GATHERING 2009

>> RAJA RAM (Tip rec. - UK)
http://www.myspace.com/rajaramtipworld
http://www.myspace.com/therealshpongle

>> RINKADINK (Alchemy rec. - South Africa)
http://www.myspace.com/rinkadinktrance

>> LIQUID SOUL (Iboga rec. - switzerland)
http://www.myspace.com/liquidsouliboga

>> TRISTAN (Nano rec. - UK)
http://www.myspace.com/tristancooke

>> LUCAS (Tip rec. - UK)
http://www.myspace.com/aproxx

>> DIGICULT (Dacru rec. - Belgium)
http://www.myspace.com/digicult

>> PAUL TAYLOR (Kundalini rec. - UK)
http://www.myspace.com/djpaulxtaylor

>> A-TEAM - PAINKILLER Vs. BLISS (Nutek rec.)
http://www.myspace.com/yokteam
http://www.myspace.com/psybliss
http://www.myspace.com/spainkiller

> AZAX SYNDROM (3D vision rec.)
http://www.myspace.com/azax

> U-RECKEN Vs. NITRO (Dooflex rec.)
http://www.myspace.com/urecken
http://www.myspace.com/gilnitro

> TECHNODROME (Yabai rec.) ~welcome home~
http://www.myspace.com/technodromerocketcrew

> ATOMIC PULSE Vs. FREAK SHOW (B.N.E rec.)
http://www.myspace.com/atomicpulselabs
http://www.myspace.com/freakshowbne

>> JEREMY (TSUNAMI) !!

> BASIC (B.N.E rec.)
http://www.myspace.com/wearebasic

> SLIDER (Noya rec.)
http://www.myspace.com/eliranslider

> CALIFORNIA SUNSHINE (Phonokol rec. - retro set)

> GEKKO (Digital Psionics)
http://www.myspace.com/djgekooo

> ELECTRICUBE (Hen Hen crew)
http://www.myspace.com/electricube

> BUSSY (Metetron)

> IMPULSER (AS rec.)
http://www.myspace.com/impulserpsy

> MAXIMIZER Vs. SHAYGOBI (Experience prod.)
http://www.myspace.com/djmaximizer1

> TIME SOUND (Hanuman crew)

>> SABAYA -הופעה חיה אלקטרונית
http://www.myspace.com/sabayatribe


באיזה תאריך ?

אתה הולך ?
Rising
quote:
Originally posted by luckystrike
באיזה תאריך ?

אתה הולך ?


כן אחי,
זה יוצא 9-10 באפריל..יום חמישי יום אחרי ליל הסדר...
אחת המסיבות של השנה..

טיאסטו באילת זה לפראיירים :)
luckystrike
quote:
Originally posted by Rising
כן אחי,
זה יוצא 9-10 באפריל..יום חמישי יום אחרי ליל הסדר...
אחת המסיבות של השנה..

טיאסטו באילת זה לפראיירים :)


בואנ'ה יש מצב אני הולך עם החברים

יש איזה אתר לארוע הזה ?

באיזה חוף זה ?
Rising
quote:
Originally posted by luckystrike
בואנ'ה יש מצב אני הולך עם החברים

יש איזה אתר לארוע הזה ?

באיזה חוף זה ?


אתר אין אבל יש את כל המידע באיוונט בפייסבוק...

http://www.facebook.com/home.php?re...eid=51997803413

זה יהיה בטבריה.. באיזה חוף אני לא יודע..
תכנס תראה את כל הפרטים שאתה צריך..

טלפונים להזמנת כרטיסים
ת"א/מרכז:
ניר לב: 052-5363-969
רועי פרידמן: 0546399276
נורה חיים: 054-5261-433
ניר: 054-8012-966
לירן: 050-2224-266

איזור השרון - ג'רמי: 052-687-4922
אשר: 052-8276-080
ניר: 052-8394-573

תודיע לי מה ניהיה בסוף
luckystrike
quote:
Originally posted by Rising
אתר אין אבל יש את כל המידע באיוונט בפייסבוק...

http://www.facebook.com/home.php?re...eid=51997803413

זה יהיה בטבריה.. באיזה חוף אני לא יודע..
תכנס תראה את כל הפרטים שאתה צריך..

טלפונים להזמנת כרטיסים
ת"א/מרכז:
ניר לב: 052-5363-969
רועי פרידמן: 0546399276
נורה חיים: 054-5261-433
ניר: 054-8012-966
לירן: 050-2224-266

אברר עם החברים

תודה :)

איזור השרון - ג'רמי: 052-687-4922
אשר: 052-8276-080
ניר: 052-8394-573

תודיע לי מה ניהיה בסוף
DjChook
חברה שלי נפרדה ממני היום, לאחר ארבע שנים

Vortex_SA
quote:
Originally posted by DjChook
חברה שלי נפרדה ממני היום, לאחר ארבע שנים


מצטער לשמוע גבר... אבל יש הרבה דגים בים, רק חבל שאין שם גם בחורות... והכל יהיה בסדר... טוב להיות לבד לעתים.
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
חברה שלי נפרדה ממני היום, לאחר ארבע שנים


לא מאמין לך
:(:(:(

איזה דיכאון

אחי אני מבין שאתה בטח באבל וזה לא עוזר כל כך לשמוע אבל כמה שזה קלישאה - במקרה כזה רק הזמן יכול לעזור...

למה פתאום זה קרה, היא אמרה סיבה ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement