|
יש לנו מתחרים
|
View this Thread in Original format
| GYPSYGY |
| לא היתי אומר שמתחרים. יותר ממשיכי דרך. |
|
|
| luckystrike |
נראה לי אלונה שם
בוגדת !
מוש, אני איתך
מתחרים נלוזים
:) |
|
|
| TTman |
אני מכיר הרבה חבר'ה פעילים באתר הזה אבל אין כמו הבית
:)
אגב, הם הכינו חולצות לטיאסטו |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by TTman
אני מכיר הרבה חבר'ה פעילים באתר הזה אבל אין כמו הבית
:)
אגב, הם הכינו חולצות לטיאסטו |
שנה הבאה נכין חולצות שלנו לטראנס אנרג'י
:) |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by luckystrike
שנה הבאה נכין חולצות שלנו לטראנס אנרג'י
:) |
?חחח למה לא השנה
ודבר בתאריכים..
?אגב, זה נראה לי קצת מסוכן לכתוב ישראל על החולצה, לא
:D |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by TTman
?חחח למה לא השנה
ודבר בתאריכים..
?אגב, זה נראה לי קצת מסוכן לכתוב ישראל על החולצה, לא
:D |
השנה כבר היה....
יאללה כולם בטראנס אנרג'י שנה הבאה
:) |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by LA©
השנה כבר היה....
יאללה כולם בטראנס אנרג'י שנה הבאה
:) |
?מה התאריכים של זה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by TTman
?מה התאריכים של זה |
מרץ הבא
יש עוד הרבה זמן - אבל בטוח הולכים
:) |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מרץ הבא
יש עוד הרבה זמן - אבל בטוח הולכים
:) |
אחלה רק צריך לבדוק שזה לא יפול על הלימודים |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by TTman
אחלה רק צריך לבדוק שזה לא יפול על הלימודים |
לא משנה על מה זה נופל - אתה שם
באמת אחרי השנה אני יכול להגיד שזה משהו שאי אפשר לפספס
:) |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by TTman
אחלה רק צריך לבדוק שזה לא יפול על הלימודים |
כן לכולנו יש את אותה הבעייה...
ונוש, ברור שאסור לפספס... מקווה שזה יסתדר עם כל שאר המחויבויות |
|
|
|
|