|
Sms!!
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
מה קרה אני לא מצליח לשלוח הודעות
SMS
מהאי סי קיו??
גם לכם זה ככה?
סעמק עכשיו אני צריך לבזבז 70 אגורות בשביל הודעה מחורבנת |
|
|
| DjChook |
| נכון... כבר כמה זמן זה אומר לי שאורנג פתאום לא תומכים |
|
|
| DjChook |
לא יאמן !!!
ניסיתי עכשיו לשלוח מהאייסיקיו ואפשר לשלוח לסלקום!!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
אנשים זה בזכותי!!
נשבע לכם אני כעמט בטוח עוד כמה ימים יעבוד גם השליחה לאוראנג'!!
אבל אפשר לשלוח רק באנגלית לסלקום |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjChook
לא יאמן !!!
ניסיתי עכשיו לשלוח מהאייסיקיו ואפשר לשלוח לסלקום!!!! |
ע-ל-ק
רק בשביל זה אני מתקין עכשיו
IcQ
מחדש... |
|
|
| Hell_Copter |
וואי מלא זמן לא ניסיתי לשלוח לאורנג' הודעה מהאיי סי קיו...
אבל מי שרוצה לשלוח לסלקום לא צריך איי סי קיו.. בשביל מה להסתבך?!
פשוט לכו לאתר של סלקום
www.cellcom.co.il
ולכו שם לאיי סנד... תרשמו ותוכלו לשלוח כמה הודעות שאתם רוצים |
|
|
| DjChook |
| הקטע שאפשר להחזיר לאייסייקיו !!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
הקטע שאפשר להחזיר לאייסייקיו !!! |
אז שיחזירו לך לפלאפון שלך...
ככה אני עשיתי נגיד אתמול עם חבר שלי |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by DjChook
הקטע שאפשר להחזיר לאייסייקיו !!! |
?!??!?!? איך |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by DjChook
הקטע שאפשר להחזיר לאייסייקיו !!! |
?!??!?!? איך |
|
|
| DjChook |
שאתה מקבל את ההודעה לסקלום
אתה פשוט עושה
REPLY
למספר המוזר שמופיע שם
וזה כבר יגיע לאייסיקיו |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DjChook
שאתה מקבל את ההודעה לסקלום
אתה פשוט עושה
REPLY
למספר המוזר שמופיע שם
וזה כבר יגיע לאייסיקיו |
נכון מאוד. ואתה יכול גם לשמור את המספר בזיכרון שלך וככה אתה יכול לשלוח אליו הודעות ישר לאיי סי קיו מתי שבא לך......
:stongue: |
|
|
|
|