return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Sms!!
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
מה קרה אני לא מצליח לשלוח הודעות
SMS
מהאי סי קיו??

גם לכם זה ככה?

סעמק עכשיו אני צריך לבזבז 70 אגורות בשביל הודעה מחורבנת
DjChook
נכון... כבר כמה זמן זה אומר לי שאורנג פתאום לא תומכים
DjChook
לא יאמן !!!

ניסיתי עכשיו לשלוח מהאייסיקיו ואפשר לשלוח לסלקום!!!!
MoSH_MaN
אנשים זה בזכותי!!

נשבע לכם אני כעמט בטוח עוד כמה ימים יעבוד גם השליחה לאוראנג'!!


אבל אפשר לשלוח רק באנגלית לסלקום
eXeTik
quote:
Originally posted by DjChook
לא יאמן !!!

ניסיתי עכשיו לשלוח מהאייסיקיו ואפשר לשלוח לסלקום!!!!


ע-ל-ק
רק בשביל זה אני מתקין עכשיו
IcQ
מחדש...
Hell_Copter
וואי מלא זמן לא ניסיתי לשלוח לאורנג' הודעה מהאיי סי קיו...
אבל מי שרוצה לשלוח לסלקום לא צריך איי סי קיו.. בשביל מה להסתבך?!

פשוט לכו לאתר של סלקום
www.cellcom.co.il
ולכו שם לאיי סנד... תרשמו ותוכלו לשלוח כמה הודעות שאתם רוצים
DjChook
הקטע שאפשר להחזיר לאייסייקיו !!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
הקטע שאפשר להחזיר לאייסייקיו !!!


אז שיחזירו לך לפלאפון שלך...
ככה אני עשיתי נגיד אתמול עם חבר שלי
Ariels
quote:
Originally posted by DjChook
הקטע שאפשר להחזיר לאייסייקיו !!!


?!??!?!? איך
Ariels
quote:
Originally posted by DjChook
הקטע שאפשר להחזיר לאייסייקיו !!!


?!??!?!? איך

DjChook
שאתה מקבל את ההודעה לסקלום
אתה פשוט עושה
REPLY
למספר המוזר שמופיע שם
וזה כבר יגיע לאייסיקיו
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by DjChook
שאתה מקבל את ההודעה לסקלום
אתה פשוט עושה
REPLY
למספר המוזר שמופיע שם
וזה כבר יגיע לאייסיקיו


נכון מאוד. ואתה יכול גם לשמור את המספר בזיכרון שלך וככה אתה יכול לשלוח אליו הודעות ישר לאיי סי קיו מתי שבא לך......
:stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement