return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Violence in Israel's clubs...
View this Thread in Original format
TranceGiant
Just read this article and thought..ma ze po, chicago?
http://images.maariv.co.il/cache/ART306118.html

i havent been in israel for 2 years now..so i dont really remember to what an extent violence in existing in club cultures..
still those ugly arsim who push u just in orsder to have a fight?
eXeTik
זה לא קשור כלכך לסצנה
הם כולה התחילו עם איזה אחת מחוץ למועדון
ואז בא החבר הערס שלה... תאמין לי, כיף לך שעברת לארה"ב
עדיף כבר כושים על ערסים :p
Gil Shwarts
מועדון של רוסים
מה ציפיתם?
Narcotic Mind
quote:
Originally posted by eXeTik
זה לא קשור כלכך לסצנה
הם כולה התחילו עם איזה אחת מחוץ למועדון
ואז בא החבר הערס שלה... תאמין לי, כיף לך שעברת לארה"ב
עדיף כבר כושים על ערסים :p


הוא עבר לאוסטריה
וכן זה באמת לא כל כך קשור לסצנה
eXeTik
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
הוא עבר לאוסטריה


My bad :)
אז מה התחליף שלכם לערסים באוסטריה?
DJ-Energy
quote:
Originally posted by eXeTik


My bad :)
אז מה התחליף שלכם לערסים באוסטריה?


וואלה אני מאחל לו שאין לו שם שום "תחליף", וחוץ מזה הכושים באמריקה זה בכלל לא כמו הערסים בארץ
תאמין לי שגרתי בניו יורק אתה פותח חדשות מדברים איתך על המזג אוויר
פה אתה פותח חדשות כל יום או רצח או פיגוע או איזה אחת משוגעת חותכת לחבר שלה ת'תחת או איזה אחד הורג את אישתו ואת כל ה8 ילדים שיש לו
המדינה הזאת זה ממש גועל נפש
אני מתבייש לגור פה
Hell_Copter
זה באמת מסריח שכאלה דברים קורים!!!
וזה כאלה שחושבים את עצמם ומשחקים אותה... זה למה אני לא אוהב ללכת שני ילדים לדיסקוטק ואם כן אז שומרים פשוט על פרופיל נמוך

חוץ מזה תמיד יש את האלה שנתקעים בך כזה בדיסקוטק שרוצים לעבור
אז כל פעם שמנסים לעבור דרכי לא מעניין אותי מי אני עומד כזה יציב שלא יוכלו ואז שדוחפים חזק יותר אני דופק בהם מבט כזה כאילו אני הולך להרוג אותם עוד שניה ואז מבקשים ממני סליחה והכל... זה די מצחיק

חבר שלי היה בדום עם כמה ילדים ויצא לשניה החוצה... באו אליו כמה ערסים סתם... התחילו להביא לו מכות וגנבו לו כסף ופלאפון
Izzy
quote:
Originally posted by DJ-Energy
וואלה אני מאחל לו שאין לו שם שום "תחליף"

תאמין לי שגרתי בניו יורק אתה פותח חדשות מדברים איתך על המזג אוויר
פה אתה פותח חדשות כל יום או רצח או פיגוע או איזה אחת משוגעת חותכת לחבר שלה ת'תחת או איזה אחד הורג את אישתו ואת כל ה8 ילדים שיש לו
המדינה הזאת זה ממש גועל נפש
אני מתבייש לגור פה


well where i live there really isnt a replacement for arse'im, but if you go down to houston there are but they arent the blacks, its the mexicans, sometimes i swear they act the same way.

but ya what you said about the news is so right, here you open up a newspaper and front page says the mayor had coffee with such and such... while in israel its heavy stuff that actually impact your life. the americans are simple people with a lazy lifestyle and they live very sheltered - dont know much about anything outside their state, let alone the outside world
yahel222
quote:
Originally posted by eXeTik


My bad :)
אז מה התחליף שלכם לערסים באוסטריה?


נאצים !!!!
warpedd_
quote:
Originally posted by yahel222


נאצים !!!!


כן הא
אני זוכר שהיינו בפולין
כל המגולחים האלה
סתם מחפשים בעיות
ממש כמו הערסים בארץ

ובקשר לנושא של הט'רד:D
זה מה לעשות בארץ הדפוקה שלנו , שיש אנשים שחושבים שהם יותר שווים
מאנשים אחרים

נ.ב זה באמת מצחיק לראות את רועי מנסה לעצור ככה אנשים;)

Djsamorai
המדינה הזאת חרא ..
לא פלא שכולם מהגרים ..
Ariels
quote:
Originally posted by Djsamorai
המדינה הזאת חרא ..
לא פלא שכולם מהגרים ..


המדינה חרא בגלל שכל בנאדם נורמלי בורח מפה עם כל האנשים עם שכל שברחו היו נשארים המדינה היתה הרבה יותר טובה
כולם בורחים ורק החרא נשאר

שעור בציונות עאלק
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement