return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Johan Gielen - The Trance Years (2CD)
View this Thread in Original format
SnuggLe
Hey,

Johan Gielen heeft een nieuwe cd uitgebracht, die heet "The Trance Years". Het is een 2cd met, hoe kan het ook anders, wat leuke trance-muziek.
Op de cd's staan o.a. nummers van Airscape, The don & svensson, Boccacio life....

De hele tracklisting kan je zelf nakijken in de file die ik heb bijgevoegd. Rename deze eerst naar *.zip , daarna kan je 'em uitpakken.

Ik wist zelf helemaal niet dat hij iets nieuws uit zou gaan brengen, het kwam een beetje als een 'shock' :)
Voor diegenen die hem willen hebben: noem een ftp, en ik zet 'em er wel op. Zo niet, dan komt hij wel snel op MTP neem ik aan. Zelf hou ik niet van Johan Gielen, maar veel mensen hier ongetwijfeld wel...

Greetz,
SnuggLe
SnuggLe
Attatchment werkt WEER niet :(
De file is wel kleiner dan 550000 bytes...
Dan nog maar eens proberen bij deze reply.
Akira
Erg goed ben natuurlijk zwaar benieuwd naar die nieuwe cd van GIELEN....vind hem meestal toch erg erg goed draaien...:D:D:D
Jukx
quote:
Originally posted by SnuggLe


Zelf hou ik niet van Johan Gielen, maar veel mensen hier ongetwijfeld wel...



Ik vind zelf ook dat Johan Gielen wel heeeel erg tegen het commerciele aan draait hoor!
M5
he JUKX !!!!!!!!!

MOOIE SIGNATURE !!! PRACHTIG !!
Akira
Okay mischien draait ie soms wel erg commercieel maar ja ik vind hem gewoon echt erg lekker draaien...Maakt het publiek altijd goed gek dus dat is wel cool :D
moogwai
quote:
Originally posted by Jukx


Ik vind zelf ook dat Johan Gielen wel heeeel erg tegen het commerciele aan draait hoor!


Er kan wel gezegd worden dat Johan Gielen "commerciel" draait... maar hij draait wel die zogenaamde "commmerciel" deuntjes wel altijd voordat ze "commerciel" worden. Svenson & Gielen - The Beauty of Silence, Delerium - Silence (Airscape Remix), Public Domain - Operation Blade, The Moon - Blow The Speakers, Safri Duo - Played-A-Live.... allemaal voorbeelden van nummers die Johan al lang draaide voordat ze de top 100 kwamen binnenwandelen... ;)

Johan is namelijk ook een van mijn favoriete Dj's... Ik kan me nog goed herinnerde dat hij The Moon - Blow The Speakerse en Safri Duo - Played-A-Live (Airscape Remix)en Dumonde - Never Look Back draaiden... ik had ze nooit gehoord, maar ik vond ze meteen SUPER.

Ook al zijn sets die ik heb van 'm zijn erg goed :D
Jukx
quote:
Originally posted by moogwai


Er kan wel gezegd worden dat Johan Gielen "commerciel" draait... maar hij draait wel die zogenaamde "commmerciel" deuntjes wel altijd voordat ze "commerciel" worden. Svenson & Gielen - The Beauty of Silence, Delerium - Silence (Airscape Remix), Public Domain - Operation Blade, The Moon - Blow The Speakers, Safri Duo - Played-A-Live.... allemaal voorbeelden van nummers die Johan al lang draaide voordat ze de top 100 kwamen binnenwandelen... ;)

Johan is namelijk ook een van mijn favoriete Dj's... Ik kan me nog goed herinnerde dat hij The Moon - Blow The Speakerse en Safri Duo - Played-A-Live (Airscape Remix)en Dumonde - Never Look Back draaiden... ik had ze nooit gehoord, maar ik vond ze meteen SUPER.

Ook al zijn sets die ik heb van 'm zijn erg goed :D


Ja dat is zeker wel zo ja!! Maar toch draait die die nummers die die zeg maar draaide vóórdat ze commerciël werden, ook nog steeds wanneer ze al commerciel geworden zijn! (begrijpen jullie het nog? :D)
Wat ik dus wil zeggen: hij draaide pas geleden in een discotheek in Delft (daar woon ik) en toen draaide die zo ongeveer dezelfde nummers als die op Mysteryland in augustus vorig jaar draaide!!! Safri Duo, Delerium, Taiko en ga zo maar door....
Conclusie:
-of hij is de laatste tijd té commercieel geworden (wat ik dus denk)
-of hij houdt te lang vast aan de platen die hij "ontdekt" heeft.

Later!
Jukx
quote:
Originally posted by M5
he JUKX !!!!!!!!!

MOOIE SIGNATURE !!! PRACHTIG !!


Bedankt man!!!!
ik heb er echt ontzettend mn best op gedaan.... LOL!
Akira
Ik heb johan in januarie voor het laatst in aktoe gezien en toen draaide die vrij nog "onbekende" commerciele trance nummers...Ik heb hem al een tijdje dus niet meer gezien maar ik zal hem zeker weer es gaan uitchecken.. :D Zijn meeste live set van TE vond ik ook erg lekker.

eXos
Jullie lopen te veel te zeiken over die commercie. Trance is nu eenmaal commercieel op het moment en dat zal ook nog wel zo blijven. Wees blij dat het naar zo'n hoogtepunt stijgt, anders had je nu niet de mogelijk gehad om verscheidende house soorten te beluisteren.


TNX anyway
Akira
Ik vidn alles best als de platen maar lekker goed blijven...:D :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement