|
Warcraft 3 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| וואי נראה לי זה הולך להיות כזה מחק ענק... אני מכור סטאר, וור ודיאבלו שפוט בליזארד, והמחשב הדראק שלי מתפרק נשארו בו איזה 500 מגה פנויים אז יש זמן עד שאני אגע במשחק הזה :( |
|
|
| Djsamorai |
כל מי שרוצה להוריד שיבוא אליי לאיי סיי קיו
125761189
אני ינסה לארגן לכם מאיפה להוריד |
|
|
| DjChook |
וואו איזה פתיחה!
איזה משחק
לא יאמן
בינתיים בן-זונה הקמפיין
יותר מדי מעורבב עם
QUEST
אבל נקווה שזה רק ה
TUTORIAL
בכל מקרה
האיכות של הסרטים ממש ממש מדהימה
וזה בכלל עובד בןןןן זונה אצלי
(מת על המחשב שלי) |
|
|
| DjChook |
זה משחק ממש אדיר
משהו משחק בו כבר? |
|
|
| DjChook |
טוב אז סורי על הבאמפ
פשוט רציתי להגיד ש
סיימתי אותו
:crazy: |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by DjChook
טוב אז סורי על הבאמפ
פשוט רציתי להגיד ש
סיימתי אותו
:crazy: |
חרשן משחקים
:-) |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by DjChook
טוב אז סורי על הבאמפ
פשוט רציתי להגיד ש
סיימתי אותו
:crazy: |
זין
גם אני סיימתי בדיוק הרגע
בונה איזה
campaign
עלוב...
וזה כזההההה קל |
|
|
| DjChook |
ראסמי זה היה אחד הקלים
כאילו לא היה לי מסך שנפסלתי בו..
הכי כייף שהכל כזה זרם ..
בן זונה של משחק |
|
|
| DjChook |
bump
אם מישהו רוצה לדעת איך להפעיל את
BATTLE.NET
בגירסא הפרוצה או בכלל
אני יודע איך
זה כייף :) |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
bump
אם מישהו רוצה לדעת איך להפעיל את
BATTLE.NET
בגירסא הפרוצה או בכלל
אני יודע איך
זה כייף :) |
יהיה כייף שתביא לי כבר ת'משחק
:-))) |
|
|
| warpedd_ |
נו משהו צורב לי
מה קורה אנשים תעשו טובה |
|
|
|
|