return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Warcraft 3 (pg. 2)
View this Thread in Original format
oDrori
וואי נראה לי זה הולך להיות כזה מחק ענק... אני מכור סטאר, וור ודיאבלו שפוט בליזארד, והמחשב הדראק שלי מתפרק נשארו בו איזה 500 מגה פנויים אז יש זמן עד שאני אגע במשחק הזה :(
Djsamorai
כל מי שרוצה להוריד שיבוא אליי לאיי סיי קיו

125761189

אני ינסה לארגן לכם מאיפה להוריד
DjChook
וואו איזה פתיחה!
איזה משחק

לא יאמן
בינתיים בן-זונה הקמפיין

יותר מדי מעורבב עם
QUEST
אבל נקווה שזה רק ה
TUTORIAL
בכל מקרה

האיכות של הסרטים ממש ממש מדהימה

וזה בכלל עובד בןןןן זונה אצלי

(מת על המחשב שלי)
arik
http://kut.suddenlaunch.com/index.cgi#stuff
אם תחפשו שם
תוכלו למצוא כמה לינקים למשחק המלא
DjChook
זה משחק ממש אדיר
משהו משחק בו כבר?
DjChook
טוב אז סורי על הבאמפ

פשוט רציתי להגיד ש

סיימתי אותו


:crazy:
oren_naor
quote:
Originally posted by DjChook
טוב אז סורי על הבאמפ

פשוט רציתי להגיד ש

סיימתי אותו


:crazy:


חרשן משחקים

:-)
Narcotic Mind
quote:
Originally posted by DjChook
טוב אז סורי על הבאמפ

פשוט רציתי להגיד ש

סיימתי אותו


:crazy:



זין
גם אני סיימתי בדיוק הרגע
בונה איזה
campaign
עלוב...
וזה כזההההה קל
DjChook
ראסמי זה היה אחד הקלים
כאילו לא היה לי מסך שנפסלתי בו..

הכי כייף שהכל כזה זרם ..

בן זונה של משחק
DjChook
bump

אם מישהו רוצה לדעת איך להפעיל את
BATTLE.NET

בגירסא הפרוצה או בכלל

אני יודע איך


זה כייף :)

NaOren
quote:
Originally posted by DjChook
bump

אם מישהו רוצה לדעת איך להפעיל את
BATTLE.NET

בגירסא הפרוצה או בכלל

אני יודע איך


זה כייף :)


יהיה כייף שתביא לי כבר ת'משחק

:-)))
warpedd_
נו משהו צורב לי

מה קורה אנשים תעשו טובה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement