|
Warcraft 3
|
View this Thread in Original format
| Narcotic Mind |
טוב אז מאחר טרד על המשחקים כבר לא כאן
ובכל מקרה למשחק הזה מגיע טרד משלו, אז ככה
Release date- 20/6/2002
Release date in Israel- 3/7/2002
וזה המשחק היחיד שאני הולך לקנות אחרי ארבע שנים בערך מאז סטארקרפט
בכל מקרה, יצא
ISO
של המשחק המלא, יש לי כמה אפ טי פייס שיש עליהם את המשחק, הם לא ממש מהירים אבל אני עובד על זה
אם זה מעניין משהו תגידו לי ואני יפרסם את זה פה
זה הולך להיות משחק ענק... |
|
|
| MoSH_MaN |
אוקי זה יצא אתמול בלילה
אני אישית לא אוהב כאלה משחקים אז אמרתי יאללה אני לא מוריד...
עכשיו היום בבוקר החלתתי להוריד את זה
לנסות את הסוג הזה פעם אחרונה ,לראות איך זה
וגם בגלל חוסר ממשחקים טובים
שבתקופה הזאת שצריך ללמוד (שעוד כמה ימים נגרמת)
יהיה לי קצת תעסוקה
בקיצור הורדתי את זה ואני יבדוק את זה מחרר
יש לי מקורות מהירים
אבל אני לא הזונה שלכם! |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אבל אני לא הזונה שלכם! |
חחחחחחחחחחחחח
:stongue:
אני גם לא אוהב את הסגנון הזה ואין זמן לשחק...
אז בנתיים לא נוריד אותו... |
|
|
| DjChook |
שיחקתי בבטא והתאכזבתי
ועכשיו יש פוש אחרון בלימודים ועוד שבועיים זה נגמר
וגם ככה אין לי צורב
אולי אני אוריד את זה
WHILE IT'S HOT
:) |
|
|
| Hell_Copter |
קודם כל... שמעת על חיפוש?!
אפשר לחפש את הט'רד משחקים במקום לפתוח חדש
ואני לא אוהב לשחק משחקים במחשב מהסיבות הברורות של חרא מחשב חוסר זמן וכו
חבר שלי הוריד את זה אתמול בלילה... אז זה לא משתחרר ב 20 ליוני |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חבר שלי הוריד את זה אתמול בלילה... אז זה לא משתחרר ב 20 ליוני |
RETAIL
בחנויות |
|
|
| Gil Shwarts |
מוש
100
שקל ואתה הזונה שלי? :)
סתאאם
גם ככה אין לי זמן למשחקים |
|
|
| MoSH_MaN |
100
מתאים
וכן אני הולך למחוק את זה
זה אפילו לא אסטרטגיה
זה
RPG
ואני שונננננננננננננא |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
100
מתאים
וכן אני הולך למחוק את זה
זה אפילו לא אסטרטגיה
זה
RPG
ואני שונננננננננננננא |
מה זה
RPG
אני יודע על טיל בשם הזה |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Ariels
מה זה
RPG
אני יודע על טיל בשם הזה |
role playing game
בכל מקרה זה
RTS
REAL TIME STRATEGY
אבל יש במשחק אלמנטים של דיאבלו כזה |
|
|
| Agent-Fire |
Roll Play Game
יענו משחק תפקידים |
|
|
| Djsamorai |
כ-ל !!!! היום אני מנסה להוריד אותו !!!
לא היצלחתי ..
יש מלא במירק ...
אבל הכל מפוצץ |
|
|
|
|