return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
מישהו רוצה לבוא לשינקין מחר
View this Thread in Original format
Ariels
אני הולך לטייל בחנויות ובפאנקי פיש לבחור תקליטים בערב
מי רוצה להצטרף אליי
?!!?!!?
eXeTik
נשמע טוב
אבל אין לי מחר אוטו עד הערב
ואני לאוטובוסים לא מתקרב
חוצמזה אני בטח אלך לישון היום רק באיזה 5-6 בבוקר
זה אומר שאני דופק שינה עד הצהריים ככה
חוצמזה #2 אין עליי גרוש
חוצמזה #3 יש לי מחר חדר כושר

הגורל מפריד בינינו אח שלי מניני :toothless
Flotser
לא רוצה!!!!

אני מפחד שתוביל אותי לסימטה חשוכה ותאנוס אותי בפרעות
:nervous: :nervous: :nervous:
Hell_Copter
מתי אתה הולך ואיך אתה מגיע
יש מצב אחי...
אבל לא אוטובוס למה יש לי דברים טובים יותר מאשר לשבת שעה באוטובוס הלוך ושעה חזור
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by eXeTik
נשמע טוב
אבל אין לי מחר אוטו עד הערב
ואני לאוטובוסים לא מתקרב
חוצמזה אני בטח אלך לישון היום רק באיזה 5-6 בבוקר
זה אומר שאני דופק שינה עד הצהריים ככה
חוצמזה #2 אין עליי גרוש
חוצמזה #3 יש לי מחר חדר כושר

הגורל מפריד בינינו אח שלי מניני :toothless

רונן אני מבקש זה או או אח שלי מניני
[=
חחחחחחחחחחחחחח
ומי שלא מכיר את זה אז הוא לא יודע מה זה קטעים ברדיו!!!!!!!
Ariels
אני מגיע מהלונה פארק יש לנו יום כיף ללוחמים
והכ"מ איפה תכנס עם אוטו לשינקין אלנבי מה אתם שפויים
זה אוטובוס בלינד
oDrori
בלאט היי מודיע לפני יומיים... אתמול (שישי) הייתי בת"א החלטתי לתת קפיצה ולמזלי בפאנקי היה ריק לגמרי אז במקום להסתפק בחדשים שתלויים שם נתן לי הבחור להכנס למאחורי הדלפק ורוקנתי את החנות :)

בהזדמנות אחרת אחי, תהנה שם
Ariels
ראסמי פעם שעברה עשיתי כזו ערימה ממה שהיה לו שם ושמעתי הכל עד שבחרתי 3
הכי מצחיק שאני בא לו עם שחרורים חדשים וכל דבר הוא עושה לע נגמר ואז אני מוצא מאחורי הדלפק
future breeze - temple of dreams

תכלס בסוף כולם נכנסים מאחורי הדלפק
אצלי הוא נכנע כי הוא מתעסק יותר באנדרגראונד ואני מחפש הרבה מסחרי
oDrori
עדיין נשאר להם עוד איזה 4
Future Breeze ...

היו שם דברים שלא חשבתי בכלללל שאני אמצא... הצעה אישית לכו מתי שריק
;)
שישי בבהריים עבד לי יופי :)
Dj Moriano
למה יום ראשון אינ לא יכול אני בא איתך בכיף יום חמישי....

ואני מוכן ליסוע באוטובוס

Ariels
קיצור הייתי בפאנקי פיש והבאתי 2 תקליטים
1. atb - hold you remixes
2.peter lutz f/ g.bric - pacific wish
(mauro picotto remix rules !!!!!!!!)

כמו כן הייתי גם בביט מן וקניתי תיק תקליטים קטן של
UMG

בה"כ אני חופשי ומאושר אבל אני מצפה למצוא קצת יותר דברים בסגנון
Derb, scot project etc.

זה מה שאני באמת מחפש
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Ariels
קיצור הייתי בפאנקי פיש והבאתי 2 תקליטים
1. atb - hold you remixes
2.peter lutz f/ g.bric - pacific wish
(mauro picotto remix rules !!!!!!!!)

כמו כן הייתי גם בביט מן וקניתי תיק תקליטים קטן של
UMG

בה"כ אני חופשי ומאושר אבל אני מצפה למצוא קצת יותר דברים בסגנון
Derb, scot project etc.

זה מה שאני באמת מחפש


למה שלא תזמין מהאינטרנט?!?!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement