|
מישהו רוצה לבוא לשינקין מחר
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
אני הולך לטייל בחנויות ובפאנקי פיש לבחור תקליטים בערב
מי רוצה להצטרף אליי
?!!?!!? |
|
|
| eXeTik |
נשמע טוב
אבל אין לי מחר אוטו עד הערב
ואני לאוטובוסים לא מתקרב
חוצמזה אני בטח אלך לישון היום רק באיזה 5-6 בבוקר
זה אומר שאני דופק שינה עד הצהריים ככה
חוצמזה #2 אין עליי גרוש
חוצמזה #3 יש לי מחר חדר כושר
הגורל מפריד בינינו אח שלי מניני :toothless |
|
|
| Flotser |
לא רוצה!!!!
אני מפחד שתוביל אותי לסימטה חשוכה ותאנוס אותי בפרעות
:nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Hell_Copter |
מתי אתה הולך ואיך אתה מגיע
יש מצב אחי...
אבל לא אוטובוס למה יש לי דברים טובים יותר מאשר לשבת שעה באוטובוס הלוך ושעה חזור |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by eXeTik
נשמע טוב
אבל אין לי מחר אוטו עד הערב
ואני לאוטובוסים לא מתקרב
חוצמזה אני בטח אלך לישון היום רק באיזה 5-6 בבוקר
זה אומר שאני דופק שינה עד הצהריים ככה
חוצמזה #2 אין עליי גרוש
חוצמזה #3 יש לי מחר חדר כושר
הגורל מפריד בינינו אח שלי מניני :toothless |
רונן אני מבקש זה או או אח שלי מניני
[=
חחחחחחחחחחחחחח
ומי שלא מכיר את זה אז הוא לא יודע מה זה קטעים ברדיו!!!!!!! |
|
|
| Ariels |
אני מגיע מהלונה פארק יש לנו יום כיף ללוחמים
והכ"מ איפה תכנס עם אוטו לשינקין אלנבי מה אתם שפויים
זה אוטובוס בלינד |
|
|
| oDrori |
בלאט היי מודיע לפני יומיים... אתמול (שישי) הייתי בת"א החלטתי לתת קפיצה ולמזלי בפאנקי היה ריק לגמרי אז במקום להסתפק בחדשים שתלויים שם נתן לי הבחור להכנס למאחורי הדלפק ורוקנתי את החנות :)
בהזדמנות אחרת אחי, תהנה שם |
|
|
| Ariels |
ראסמי פעם שעברה עשיתי כזו ערימה ממה שהיה לו שם ושמעתי הכל עד שבחרתי 3
הכי מצחיק שאני בא לו עם שחרורים חדשים וכל דבר הוא עושה לע נגמר ואז אני מוצא מאחורי הדלפק
future breeze - temple of dreams
תכלס בסוף כולם נכנסים מאחורי הדלפק
אצלי הוא נכנע כי הוא מתעסק יותר באנדרגראונד ואני מחפש הרבה מסחרי |
|
|
| oDrori |
עדיין נשאר להם עוד איזה 4
Future Breeze ...
היו שם דברים שלא חשבתי בכלללל שאני אמצא... הצעה אישית לכו מתי שריק
;)
שישי בבהריים עבד לי יופי :) |
|
|
| Dj Moriano |
למה יום ראשון אינ לא יכול אני בא איתך בכיף יום חמישי....
ואני מוכן ליסוע באוטובוס |
|
|
| Ariels |
קיצור הייתי בפאנקי פיש והבאתי 2 תקליטים
1. atb - hold you remixes
2.peter lutz f/ g.bric - pacific wish
(mauro picotto remix rules !!!!!!!!)
כמו כן הייתי גם בביט מן וקניתי תיק תקליטים קטן של
UMG
בה"כ אני חופשי ומאושר אבל אני מצפה למצוא קצת יותר דברים בסגנון
Derb, scot project etc.
זה מה שאני באמת מחפש |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Ariels
קיצור הייתי בפאנקי פיש והבאתי 2 תקליטים
1. atb - hold you remixes
2.peter lutz f/ g.bric - pacific wish
(mauro picotto remix rules !!!!!!!!)
כמו כן הייתי גם בביט מן וקניתי תיק תקליטים קטן של
UMG
בה"כ אני חופשי ומאושר אבל אני מצפה למצוא קצת יותר דברים בסגנון
Derb, scot project etc.
זה מה שאני באמת מחפש |
למה שלא תזמין מהאינטרנט?!?! |
|
|
|
|