|
פוקר ! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
עזוב יא לא בנאדם... אומר שתחזור אליי עוד כמה דקות ולא חוזר...
חובת ההוכחה מעכשיו עלייך אבאל'ה... אם אתה רציני תארגן משהו ותעשה טלפון... |
סורי אחי, שמעת שעבדתי לתוך הלילה
אין לי בעיה מתישהו השבוע לארגן משחק
מה אתם אומרים ? |
|
|
| m0sh |
אני לא משחק הרבה
יש לי חברים שמסוגלים לשחק כל יום הם מכורים לזה
שיחקתי לפני שלושה ימים עם חברים והם רצו גם שלשום וגם אתמול
אנחנו משחקים על 20 שקל
אבל עם rebuy
אני נגד הקניה כי אני לא באתי לבזבז כסף אלא להנאות
אז מילא
rebuy
אחד בתחילת המשחק אבל הם גם משחקים עם 2
וזה סתם מעצבן אני מעדיף טורניר שאתה נכנס פעם אחת וזהו, זה לא חוכמה לשלם עוד ושלא אכפת לך להמהר
אני לא רוצה לשחק ככה אז גם לכן אני נמנע |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by m0sh
אני לא משחק הרבה
יש לי חברים שמסוגלים לשחק כל יום הם מכורים לזה
שיחקתי לפני שלושה ימים עם חברים והם רצו גם שלשום וגם אתמול
אנחנו משחקים על 20 שקל
אבל עם rebuy
אני נגד הקניה כי אני לא באתי לבזבז כסף אלא להנאות
אז מילא
rebuy
אחד בתחילת המשחק אבל הם גם משחקים עם 2
וזה סתם מעצבן אני מעדיף טורניר שאתה נכנס פעם אחת וזהו, זה לא חוכמה לשלם עוד ושלא אכפת לך להמהר
אני לא רוצה לשחק ככה אז גם לכן אני נמנע |
אחי - מצד אחד צודק, מצד שני - אם מישהו רוצהה לבזבז כסף מה אכפת לך שיבזבז ?
סה"כ הסיכויים שלו גם הולכים וקטנים עם הזמן אל תשכח כי האחרים עם קופות גדולות יותר והסמול והביג עולים. |
|
|
| m0sh |
כי אני יכול להוציא בן אדם פעמיים ועדיין להיות מקום אחרון
זה פחות רמה לדעתי
אני לא מעוניין לשים הרבה כסף
אני שם כסף בגלל שזאת הדרך היחידה לשחק לא בגלל שאני רוצה להרוויח כסף וזה גם מאריך את המשחק עוד יותר
לא יודע
אני בעד טורניר כמו שאני ראיתי את התחרויות בטלויזיה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by m0sh
כי אני יכול להוציא בן אדם פעמיים ועדיין להיות מקום אחרון
זה פחות רמה לדעתי
אני לא מעוניין לשים הרבה כסף
אני שם כסף בגלל שזאת הדרך היחידה לשחק לא בגלל שאני רוצה להרוויח כסף וזה גם מאריך את המשחק עוד יותר
לא יודע
אני בעד טורניר כמו שאני ראיתי את התחרויות בטלויזיה |
טורניר שבעל הבית עושה 2 רה-באי והאחרים 1 זה באמת רעיון סבבה
אגב מה שכתבת על זה שאתה מוציא בן אדם פעמיים נכון חלקית רק - כי הם בן אדם יצא פעמיים והקופות של כולם גדלו מאוד + הסמול והביג עלו גם כן משמעותית - ולמרות כל זה הוא חזר בגדול , מגיע לו
ואני כן חושב שצריך לשים כסף , בלי כסף משחקים כולם באופן שונה , אין אפס
עובדה שאתם משחקים על 20 - למה לא על 5 ? כי בסכומים של 5 או 10 אף אחד לא משחק ברצינות
הכסף מוסיף לדעתי
במקום לשבת לשתות בירות בבר פעם בכמה זמן נחמד לשחק , הכסף הוא אותו כסף |
|
|
| m0sh |
שמע זה אכן נחמד
אבל אני מעדיף לשבת על הגג ולנגן עם החברים
היינו עושים בכל תקופת הצבא ג'אמים בלי סוף וגם היינו עושים וידואים מצחיקים
עכשיו הרוב בחו"ל ואני בעיקר במוזיקה שלי
אז שמשחקים ככה פוקר אני כבר מעדיף להיות עם הגיטרה
ויש גם משחק קלפים ממכר שלא עולה כסף
דוראק |
|
|
| Elior |
מריצים בבסיס לפעמים 4-5 ידיים בשבתות על 10-20...
בבית פחות יוצא לשחק ת'אמת...
טקסס הולדם תפס חזק בזמן האחרון... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by m0sh
שמע זה אכן נחמד
אבל אני מעדיף לשבת על הגג ולנגן עם החברים
היינו עושים בכל תקופת הצבא ג'אמים בלי סוף וגם היינו עושים וידואים מצחיקים
עכשיו הרוב בחו"ל ואני בעיקר במוזיקה שלי
אז שמשחקים ככה פוקר אני כבר מעדיף להיות עם הגיטרה
ויש גם משחק קלפים ממכר שלא עולה כסף
דוראק |
שנה שעברה היינו דופקים קצת ג'אמים בדירה שלי
אני מנגן על קלידים אבל מאוד חלוד יחסית (בצבא לא נגעתי בזה כמה שנים טובות)
למדתי גם כמה שנים עיבוד מוסיקלי ועבודות אולפן וכו' |
|
|
| m0sh |
| אז יאללה יש לי מלודיקה תבוא לנגן קצת |
|
|
| DjChook |
תכלס מוש אתה צודק, וגם מורן צודק
בגדול פוקר עם ריביי יכול להפוך מאד מהר ל
UNFRIENDLY
כי מי שעושה ריביי, חוזר אחרת לשולחן
ולכן זה שהוצאת אותו, לא אומר כלום כי קיבלת שחקן, אמנם אם פחות ציפים ממך, אבל הוא רוצה לנקום, ולכן ישחק אחרת
אבל סהכ, זה באמת כייף, ובשביל הכייף |
|
|
| luckystrike |
היום שיחקנו
היה נחמד
התחלנו בשיטה של טורניר
כניסה ראשונית 20 ורהבאי אחד לכל אחד
כאשר כל 15 דקות עולים הביג והסמול וברבע שעה הראשונה מותר לעשות רהביי נוסף אם צריך
אבל מהר מאוד אישרנו רה באיים נוספים גם אחרי זה...
:(
מה לעשות זה מבאס להגיד למישהו ללכת הביתה שהוא רוצה להמשיך לשחק |
|
|
| DjChook |
כן גם אצלנו זה קרה
במיוחד שבאים שניים באותו אוטו |
|
|
|
|