return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
פוקר ! (pg. 2)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
עזוב יא לא בנאדם... אומר שתחזור אליי עוד כמה דקות ולא חוזר...
חובת ההוכחה מעכשיו עלייך אבאל'ה... אם אתה רציני תארגן משהו ותעשה טלפון...


סורי אחי, שמעת שעבדתי לתוך הלילה

אין לי בעיה מתישהו השבוע לארגן משחק

מה אתם אומרים ?
m0sh
אני לא משחק הרבה
יש לי חברים שמסוגלים לשחק כל יום הם מכורים לזה

שיחקתי לפני שלושה ימים עם חברים והם רצו גם שלשום וגם אתמול


אנחנו משחקים על 20 שקל
אבל עם rebuy

אני נגד הקניה כי אני לא באתי לבזבז כסף אלא להנאות

אז מילא
rebuy
אחד בתחילת המשחק אבל הם גם משחקים עם 2
וזה סתם מעצבן אני מעדיף טורניר שאתה נכנס פעם אחת וזהו, זה לא חוכמה לשלם עוד ושלא אכפת לך להמהר
אני לא רוצה לשחק ככה אז גם לכן אני נמנע
luckystrike
quote:
Originally posted by m0sh
אני לא משחק הרבה
יש לי חברים שמסוגלים לשחק כל יום הם מכורים לזה

שיחקתי לפני שלושה ימים עם חברים והם רצו גם שלשום וגם אתמול


אנחנו משחקים על 20 שקל
אבל עם rebuy

אני נגד הקניה כי אני לא באתי לבזבז כסף אלא להנאות

אז מילא
rebuy
אחד בתחילת המשחק אבל הם גם משחקים עם 2
וזה סתם מעצבן אני מעדיף טורניר שאתה נכנס פעם אחת וזהו, זה לא חוכמה לשלם עוד ושלא אכפת לך להמהר
אני לא רוצה לשחק ככה אז גם לכן אני נמנע


אחי - מצד אחד צודק, מצד שני - אם מישהו רוצהה לבזבז כסף מה אכפת לך שיבזבז ?

סה"כ הסיכויים שלו גם הולכים וקטנים עם הזמן אל תשכח כי האחרים עם קופות גדולות יותר והסמול והביג עולים.
m0sh
כי אני יכול להוציא בן אדם פעמיים ועדיין להיות מקום אחרון

זה פחות רמה לדעתי
אני לא מעוניין לשים הרבה כסף
אני שם כסף בגלל שזאת הדרך היחידה לשחק לא בגלל שאני רוצה להרוויח כסף וזה גם מאריך את המשחק עוד יותר

לא יודע
אני בעד טורניר כמו שאני ראיתי את התחרויות בטלויזיה
luckystrike
quote:
Originally posted by m0sh
כי אני יכול להוציא בן אדם פעמיים ועדיין להיות מקום אחרון

זה פחות רמה לדעתי
אני לא מעוניין לשים הרבה כסף
אני שם כסף בגלל שזאת הדרך היחידה לשחק לא בגלל שאני רוצה להרוויח כסף וזה גם מאריך את המשחק עוד יותר

לא יודע
אני בעד טורניר כמו שאני ראיתי את התחרויות בטלויזיה


טורניר שבעל הבית עושה 2 רה-באי והאחרים 1 זה באמת רעיון סבבה

אגב מה שכתבת על זה שאתה מוציא בן אדם פעמיים נכון חלקית רק - כי הם בן אדם יצא פעמיים והקופות של כולם גדלו מאוד + הסמול והביג עלו גם כן משמעותית - ולמרות כל זה הוא חזר בגדול , מגיע לו

ואני כן חושב שצריך לשים כסף , בלי כסף משחקים כולם באופן שונה , אין אפס

עובדה שאתם משחקים על 20 - למה לא על 5 ? כי בסכומים של 5 או 10 אף אחד לא משחק ברצינות

הכסף מוסיף לדעתי

במקום לשבת לשתות בירות בבר פעם בכמה זמן נחמד לשחק , הכסף הוא אותו כסף
m0sh
שמע זה אכן נחמד

אבל אני מעדיף לשבת על הגג ולנגן עם החברים

היינו עושים בכל תקופת הצבא ג'אמים בלי סוף וגם היינו עושים וידואים מצחיקים

עכשיו הרוב בחו"ל ואני בעיקר במוזיקה שלי

אז שמשחקים ככה פוקר אני כבר מעדיף להיות עם הגיטרה

ויש גם משחק קלפים ממכר שלא עולה כסף
דוראק
Elior
מריצים בבסיס לפעמים 4-5 ידיים בשבתות על 10-20...
בבית פחות יוצא לשחק ת'אמת...
טקסס הולדם תפס חזק בזמן האחרון...
luckystrike
quote:
Originally posted by m0sh
שמע זה אכן נחמד

אבל אני מעדיף לשבת על הגג ולנגן עם החברים

היינו עושים בכל תקופת הצבא ג'אמים בלי סוף וגם היינו עושים וידואים מצחיקים

עכשיו הרוב בחו"ל ואני בעיקר במוזיקה שלי

אז שמשחקים ככה פוקר אני כבר מעדיף להיות עם הגיטרה

ויש גם משחק קלפים ממכר שלא עולה כסף
דוראק


שנה שעברה היינו דופקים קצת ג'אמים בדירה שלי
אני מנגן על קלידים אבל מאוד חלוד יחסית (בצבא לא נגעתי בזה כמה שנים טובות)
למדתי גם כמה שנים עיבוד מוסיקלי ועבודות אולפן וכו'
m0sh
אז יאללה יש לי מלודיקה תבוא לנגן קצת
DjChook
תכלס מוש אתה צודק, וגם מורן צודק
בגדול פוקר עם ריביי יכול להפוך מאד מהר ל
UNFRIENDLY
כי מי שעושה ריביי, חוזר אחרת לשולחן
ולכן זה שהוצאת אותו, לא אומר כלום כי קיבלת שחקן, אמנם אם פחות ציפים ממך, אבל הוא רוצה לנקום, ולכן ישחק אחרת

אבל סהכ, זה באמת כייף, ובשביל הכייף

luckystrike
היום שיחקנו

היה נחמד

התחלנו בשיטה של טורניר
כניסה ראשונית 20 ורהבאי אחד לכל אחד
כאשר כל 15 דקות עולים הביג והסמול וברבע שעה הראשונה מותר לעשות רהביי נוסף אם צריך

אבל מהר מאוד אישרנו רה באיים נוספים גם אחרי זה...

:(

מה לעשות זה מבאס להגיד למישהו ללכת הביתה שהוא רוצה להמשיך לשחק
DjChook
כן גם אצלנו זה קרה
במיוחד שבאים שניים באותו אוטו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement