|
פוקר !
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
אז אם כבר דיברנו פה על פוקר
טקסס הולדם זה בהחלט הדבר
אצלנו פעם היינו משחקים המון והיום כבר קצת ירד לנו אבל עדיין אחת לחודש מריצים איזה ערב או שניים. יש לנו שלחן מיוחד כזה שנפתח עם כל האיבזורים הנלווים וצ'יפים מלאס ווגאס מקוריים כבדים כאלה שכיף לשחק איתם.
חן/מוש וכל האחרים שמשחקים פה - אתה משחקים בשיטת הטורנירים ?
כמה רץ אצלכם משחק ממוצע ? |
|
|
| epsilon1 |
גם אני משחק טקסס הולדם
טורניר סטנדרטי - כל אחד שם 20 שקל
המנצח (או צ'יפ לידר אם המשחק נמשך יותר מדי זמן) לוקח קופה ומקום שני מקבל חזרה את מה שהוא שם
משחקים אחת לשבוע\שבועיים |
|
|
| sh33p |
פעם בשבוע עם חברים מהעבודה
8-10 ידיים
אבזור מלא
buy in: 50 שקל
re buy: כל פעם 50
עד שמגיעים למגבלה של 200 שקל
ז"א שביום אחד מקסימום שתוכל להפסיד זה 200 שקל
הגבלת זמן של 4 שעות
לאחר 4 שעות מחלקים את הכסף לכולם
לפי כמות הז'יטונים שנשאר אצל כולם. |
|
|
| epsilon1 |
| כמה כסף נשפך אצלכם |
|
|
| luckystrike |
אצלנו משחקים לרוב 20 שקל למשחק ולפעמים גם עושים 10 שקל שמשחקים סתם לכיף אבל זה פחות כיף האמת
וכל פעם שמישהו יוצא אז הסמול והביג מכפילים את עצמם
למשל אם היה צ'יפ אחד של סמול ושניים לביג אז שהראשון יוצא זה נהיה 2 לסמול ו4 לביג וכו' וכו'
אתם עושים אפשרות של
RE BUY ?
משמע שמי שיצא והפסיד את הז'יטונים יכול לקנות עוד יד וכו'
אצלנו תמיד יש ויכוחים אם לאפשר את זה או לשחק על טורנירים וזהו
ואז זה מבעס קצת כי מי שיוצא משתעמם עד שמסיימים את הטורניר ומתחילים חדש |
|
|
| Hell_Copter |
אם בפוקר עסקינן אז אני נכנס לתמונה :)
גם אני חזק בעסקי הפוקר... פשוט חולה על זה...
בדיוק הרגע סיימנו משחק אצלי בבית... ואפילו לקחתי... :)
יש לי בעקרון שתי קבוצות שאני משחק איתן אבל אחת לאחרונה לא משחקים ממש... כי הם בלחץ של לימודים... מי שמשחק איתי בקבוצה הזאת הוא רונן (אקזטיק) למי שזוכר מפה...
עם החבר'ה האחרים איתם גם שיחקתי היום אנחנו משחקים טורניר של 20 שקל, שהבליינדים עולים כל רבע שעה, ויש אפשרות לרי באיי לכולם עד שהבליינד הראשון עולה... ולבעל הבית ב 3 בליינדים הראשונים (שלא יתבאס אם הוא יוצא אחרי 20 דקות)... וזהו
היום ניצחתי אז הרווחתי איזה 100 שקל ככה :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אם בפוקר עסקינן אז אני נכנס לתמונה :)
גם אני חזק בעסקי הפוקר... פשוט חולה על זה...
בדיוק הרגע סיימנו משחק אצלי בבית... ואפילו לקחתי... :)
יש לי בעקרון שתי קבוצות שאני משחק איתן אבל אחת לאחרונה לא משחקים ממש... כי הם בלחץ של לימודים... מי שמשחק איתי בקבוצה הזאת הוא רונן (אקזטיק) למי שזוכר מפה...
עם החבר'ה האחרים איתם גם שיחקתי היום אנחנו משחקים טורניר של 20 שקל, שהבליינדים עולים כל רבע שעה, ויש אפשרות לרי באיי לכולם עד שהבליינד הראשון עולה... ולבעל הבית ב 3 בליינדים הראשונים (שלא יתבאס אם הוא יוצא אחרי 20 דקות)... וזהו
היום ניצחתי אז הרווחתי איזה 100 שקל ככה :) |
נשמע שיטה טובה ההגנה על בעל הבית דווקא
רשמתי לעצמי :)
מתי מריצים איזה משחקון פורום קטן? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
נשמע שיטה טובה ההגנה על בעל הבית דווקא
רשמתי לעצמי :)
מתי מריצים איזה משחקון פורום קטן? |
תארגן היום כמה שחקנים אני מגיע
נביא ערכה והכל... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תארגן היום כמה שחקנים אני מגיע
נביא ערכה והכל... |
נו יא נקניק שיחקת בסוף ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
נו יא נקניק שיחקת בסוף ? |
לא היה מספיק שחקנים כי אתה התנקנקת... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא היה מספיק שחקנים כי אתה התנקנקת... |
אחי יא מזדיין
חן היה בצפון מה יכולתי לעשות ? |
|
|
| Hell_Copter |
עזוב יא לא בנאדם... אומר שתחזור אליי עוד כמה דקות ולא חוזר...
חובת ההוכחה מעכשיו עלייך אבאל'ה... אם אתה רציני תארגן משהו ותעשה טלפון... |
|
|
|
|