|
אנשיםםםם !!! הייתי ביום שישי בטי אל וי במסיבה של לסביות (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Calisto |
היה אחלה של מסיבה ומאוד נהניתי, התחילו איתי מלא (בנות) וקיצר - היה משגע
למרות שהשתכרתי קצת הרבה
עכשיו על עצמי : שמי אלין, בת 18. מראשון. לא חיה יום בלי טראנס והאוס. מתה על פול וואן דייק, טיאסטו, דיפ דיש, סקוט פרוג'קט ועוד הרבה
ועוד משהו: במסיבות של לסביות אין הומואים... למי שחשב ככה
:clown: |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by Calisto
לא חיה יום בלי טראנס והאוס. מתה על פול וואן דייק, טיאסטו, דיפ דיש, סקוט פרוג'קט ועוד הרבה
:clown: |
חבר'ה...
האישה המושלמת?!? |
|
|
| DJ-Energy |
every mans dreams
:)
or shall i say, every trance addicts dream
:) |
|
|
| yahel222 |
תגידי איך נכנסת??? את יודעת שאם מגלים שאת לא לסבית
זה כלא !!!!! הם מזה מתעצבנים חחחחחחחחח !!!
אבל זה היה הומואים גם ורק חדר אחד של לסביות לא???
לפני חודש ככה הייתי במסיבה בגרין רום אז אחרי זה יצאנו אני וחבר ונכנסנו למסיבה של שירזי בפוקס !!! רסמי מסיבות שיא !!!!
אבל אתמול הייתי בקילומבו (מסיבות של חיילים בימי שבת בטיאלוי) ואי איזה מסיבה !!!!!!!!!!!!! אחת הטובות !!!!
בשעה 3 ככה שקצת התרוקן איזה כיף !!!! נשארו כוסיות הרוב בגיל שלי או כתה יא (עלק לחיילים חצי דיסקוטק בגיל שלי) ומוזיקה פצצצצה
שווה שווה לבוא אנשים !!!!!
אבל מה קצת בעיה בזמן האחרון התחילו לעשות סלקציה חריפה בגלל שבאים מלא ילדים אז אם אתם לא מכירים אז מישהו אז אל תטרחו לבוא....זה מנסיון אתמול שעה עד שנכנסנו !!!
ואריאל יא מפקיר !!!!!!!!!!!!!! סתם אחי
ואלין ברוכה הבאה אני דותן |
|
|
| DjChook |
פשששש
אהבתי\
בחורה שאוהבת סקוט
נ-ד-י-ר |
|
|
| eXeTik |
זה באמת נשמע חלום, מסיבת לסביות... אבל אם תחשבו על זה זה מעפן להיות במסיבה כזאת (אם אתה בן:))
קודם כל תחשבו שמככככככככל הבנות שיש שם אין אפילו 1 שאתה יכול בכלל לחשוב עליה, זה מבאס בטירוף... נגיד אתה רואה איזה אחת מהממם ואתה ממש כבר בא לדבר איתה אתה מבין שאין לך סיכויי.
עכשיו חוצמזה, ראיתי לפני כמה זמן איזה תוכנית של גיא פינס שהם היו במסיבת לסביות... אני לא רוצה לעשות הכללות אבל זה היה פשוט מגעיל!
כל אחת יותר מוזרה מהשניה... |
|
|
| Flotser |
ברוכה הבאה אלין!
:wtf: |
|
|
| warpedd_ |
אני רואה המצב קשה פה בפורום
באמת לא שמתי לב שעד עכשיו היינו פה רק בנים
צריכים לארגן עוד בנות שאוהבות את סקוט [פרוג'קט |
|
|
| eXeTik |
הכוונה מישראל
וג'ולי שרוטה ר-צ-ח! :) |
|
|
| Ariels |
אההה
זו ג'ולי ששרוטה רצח |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Ariels
אההה
זו ג'ולי ששרוטה רצח |
אפילו בציניות
אתה לא יכול לקרוא לא-ף א-ח-ד שרוט |
|
|
|
|