return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
אנשיםםםם !!! הייתי ביום שישי בטי אל וי במסיבה של לסביות (pg. 2)
View this Thread in Original format
Calisto
היה אחלה של מסיבה ומאוד נהניתי, התחילו איתי מלא (בנות) וקיצר - היה משגע
למרות שהשתכרתי קצת הרבה
עכשיו על עצמי : שמי אלין, בת 18. מראשון. לא חיה יום בלי טראנס והאוס. מתה על פול וואן דייק, טיאסטו, דיפ דיש, סקוט פרוג'קט ועוד הרבה

ועוד משהו: במסיבות של לסביות אין הומואים... למי שחשב ככה
:clown:
nimrod levi
quote:
Originally posted by Calisto

לא חיה יום בלי טראנס והאוס. מתה על פול וואן דייק, טיאסטו, דיפ דיש, סקוט פרוג'קט ועוד הרבה

:clown:


חבר'ה...
האישה המושלמת?!?
DJ-Energy
every mans dreams
:)

or shall i say, every trance addicts dream
:)
yahel222
תגידי איך נכנסת??? את יודעת שאם מגלים שאת לא לסבית
זה כלא !!!!! הם מזה מתעצבנים חחחחחחחחח !!!
אבל זה היה הומואים גם ורק חדר אחד של לסביות לא???

לפני חודש ככה הייתי במסיבה בגרין רום אז אחרי זה יצאנו אני וחבר ונכנסנו למסיבה של שירזי בפוקס !!! רסמי מסיבות שיא !!!!

אבל אתמול הייתי בקילומבו (מסיבות של חיילים בימי שבת בטיאלוי) ואי איזה מסיבה !!!!!!!!!!!!! אחת הטובות !!!!
בשעה 3 ככה שקצת התרוקן איזה כיף !!!! נשארו כוסיות הרוב בגיל שלי או כתה יא (עלק לחיילים חצי דיסקוטק בגיל שלי) ומוזיקה פצצצצה
שווה שווה לבוא אנשים !!!!!
אבל מה קצת בעיה בזמן האחרון התחילו לעשות סלקציה חריפה בגלל שבאים מלא ילדים אז אם אתם לא מכירים אז מישהו אז אל תטרחו לבוא....זה מנסיון אתמול שעה עד שנכנסנו !!!

ואריאל יא מפקיר !!!!!!!!!!!!!! סתם אחי

ואלין ברוכה הבאה אני דותן
DjChook
פשששש

אהבתי\

בחורה שאוהבת סקוט

נ-ד-י-ר
eXeTik
זה באמת נשמע חלום, מסיבת לסביות... אבל אם תחשבו על זה זה מעפן להיות במסיבה כזאת (אם אתה בן:))
קודם כל תחשבו שמככככככככל הבנות שיש שם אין אפילו 1 שאתה יכול בכלל לחשוב עליה, זה מבאס בטירוף... נגיד אתה רואה איזה אחת מהממם ואתה ממש כבר בא לדבר איתה אתה מבין שאין לך סיכויי.

עכשיו חוצמזה, ראיתי לפני כמה זמן איזה תוכנית של גיא פינס שהם היו במסיבת לסביות... אני לא רוצה לעשות הכללות אבל זה היה פשוט מגעיל!
כל אחת יותר מוזרה מהשניה...
Flotser
ברוכה הבאה אלין!
:wtf:
warpedd_
אני רואה המצב קשה פה בפורום
באמת לא שמתי לב שעד עכשיו היינו פה רק בנים

צריכים לארגן עוד בנות שאוהבות את סקוט [פרוג'קט
DjChook
יש את ג'ולי ...
eXeTik
הכוונה מישראל
וג'ולי שרוטה ר-צ-ח! :)

Ariels
אההה
זו ג'ולי ששרוטה רצח
DjChook
quote:
Originally posted by Ariels
אההה
זו ג'ולי ששרוטה רצח


אפילו בציניות

אתה לא יכול לקרוא לא-ף א-ח-ד שרוט
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement