|
Men Heeelveeteee
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| det är ju så jävla orättvist!!!! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| mindshooter |
| Ja det var klantigt... Många chanser vare..... |
|
|
| reveal |
typiskt sverige... vinna över de bästa lagen, men sen klanta sig ordentligt mot de sämre
nåja, sverige gick ju längre än väntat... om det nu är nåt man kan vara glad åt när senegal spelar kvartsfinal :rolleyes: |
|
|
| SteveTranz4ever |
:mad:SATANS JÄVLA SKIT....:mad:
:mad:Vilket jävla skitmål...:mad:
:mad:grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:mad:
:sadgreen: (ursäkta språket men fan):sadgreen: |
|
|
| Trancefella |
| svenssons lilla bravader i slutet kunde juh ha blitt århundradets mål!!! FAN!!! :mad: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| reveal |
ja, det var ju helt otroligt vad snyggt det var, eller iaf hade blivit om det skottet gick in... zlatan var nära ett par ggr också...
men... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
|
|
| Trancefella |
hehe... i sorgen verka TA va det första man vänder sig till :)
DÖ SENEGAL O ALLA ERA VOODOO DOKTORER!!!!!!!!!! :whip: |
|
|
| doter |
Ni fattar inte hur jääävla lack ja e!!!
Tror fan inte d e sant asså!
SÅÅÅ JÄÄÄVLA TYPISKT! |
|
|
| Trancefella |
| Hoppas att England vinner nu! annars så vet ja inte vad som händer allz! Zlatan hade väldigt många tillfällen, vilket e bra ibland... |
|
|
| Aendy |
Lagerbäck: "Man måste ju våga chansa så det gjorde vi"!?!?
När ända in i helvetet chansade de sist? Var det när de lät en fullständigt off Allbäck spela från start... för det var en grym chansning för ingen normal människa hade gjort det. |
|
|
| x-dream |
:whip: :whip: :whip: :whip:
Då vart det roliga slut......Fan oxå.... |
|
|
|
|