return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
עבודה....
View this Thread in Original format
oren_naor
אחים שלי, דבר ראשון מצטער אם פתחתם פה על זה כבר טרד
פשוט לא ראיתי בכל הדף פה...

אז יש למישהו מושג איך משיגים עבודה?
חוץ מלהבור בחנויות?
יענו אני רוצה ללכת לחלק פליארים...
אז לאן אני אמור ללכת שיפנו אותי?
Hell_Copter
עדיף לך יותר לעבוד באיזה חנות נחמדה עם מזגן מאשר לחלק פליירים בחום
אם יש לך הזדמנות לחלק פליירים אז בסבבה אבל אם לא אז בשביל מה סתם

ופעם הבאה תדע שאפשר לעשות חיפוש...
בפינה הימנית למטה יש סרץ' ושם אתה כותב מילה וזה מחפש לך ט'רדים עם המילה הזאת
הפורום הוא לא רק עמוד אחד
MoSH_MaN
רועי צודק

ובאמת אל תיהיה עצלן פעם הבאה
oDrori
ביזיון. תתבייש בעצמך
oren_naor
quote:
Originally posted by oDrori
ביזיון. תתבייש בעצמך


מאיפה אני אמור לדעת את זה???
oDrori
סתם בצחוק אחי... פשוט הצחיק אותי איך שתפסו עלייך קריזה... מוש ורועי זה לא כזה ביג דיל...
DJ-Energy
מוש
תעשה לי טובה
בלי סתם שטויות טוב?
DjChook
עזבו את הבן אדם המסכן

הוא עדין עושה
QOUTE
ומוחק את מה שרשום שהוא עושה הודעה אז תרחמו עליו
oren_naor
quote:
Originally posted by DJ-Energy
מוש
תעשה לי טובה
בלי סתם שטויות טוב?


מה יש לך
אהה גבר???
יש לך בעיות או משהו?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oren_naor


מה יש לך
אהה גבר???
יש לך בעיות או משהו?


מה אתה נורמלי!??!
יובל אמר למוש להרגע אז אתה בא אל יובל בטענות!?
מה זה השוק שיש פה!?

DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter


מה אתה נורמלי!??!
יובל אמר למוש להרגע אז אתה בא אל יובל בטענות!?
מה זה השוק שיש פה!?


הוא לא שם לב

עזבו אותו :)
oren_naor
quote:
Originally posted by DjChook


הוא לא שם לב

עזבו אותו :)


ראסמי...
אני לא מבין פה


:-)))))
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement