|
עבודה....
|
View this Thread in Original format
| oren_naor |
אחים שלי, דבר ראשון מצטער אם פתחתם פה על זה כבר טרד
פשוט לא ראיתי בכל הדף פה...
אז יש למישהו מושג איך משיגים עבודה?
חוץ מלהבור בחנויות?
יענו אני רוצה ללכת לחלק פליארים...
אז לאן אני אמור ללכת שיפנו אותי? |
|
|
| Hell_Copter |
עדיף לך יותר לעבוד באיזה חנות נחמדה עם מזגן מאשר לחלק פליירים בחום
אם יש לך הזדמנות לחלק פליירים אז בסבבה אבל אם לא אז בשביל מה סתם
ופעם הבאה תדע שאפשר לעשות חיפוש...
בפינה הימנית למטה יש סרץ' ושם אתה כותב מילה וזה מחפש לך ט'רדים עם המילה הזאת
הפורום הוא לא רק עמוד אחד |
|
|
| MoSH_MaN |
רועי צודק
ובאמת אל תיהיה עצלן פעם הבאה |
|
|
| oDrori |
| ביזיון. תתבייש בעצמך |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by oDrori
ביזיון. תתבייש בעצמך |
מאיפה אני אמור לדעת את זה??? |
|
|
| oDrori |
| סתם בצחוק אחי... פשוט הצחיק אותי איך שתפסו עלייך קריזה... מוש ורועי זה לא כזה ביג דיל... |
|
|
| DJ-Energy |
מוש
תעשה לי טובה
בלי סתם שטויות טוב? |
|
|
| DjChook |
עזבו את הבן אדם המסכן
הוא עדין עושה
QOUTE
ומוחק את מה שרשום שהוא עושה הודעה אז תרחמו עליו |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
מוש
תעשה לי טובה
בלי סתם שטויות טוב? |
מה יש לך
אהה גבר???
יש לך בעיות או משהו? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oren_naor
מה יש לך
אהה גבר???
יש לך בעיות או משהו? |
מה אתה נורמלי!??!
יובל אמר למוש להרגע אז אתה בא אל יובל בטענות!?
מה זה השוק שיש פה!? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה אתה נורמלי!??!
יובל אמר למוש להרגע אז אתה בא אל יובל בטענות!?
מה זה השוק שיש פה!? |
הוא לא שם לב
עזבו אותו :) |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by DjChook
הוא לא שם לב
עזבו אותו :) |
ראסמי...
אני לא מבין פה
:-))))) |
|
|
|
|