|
פתחתי עמוד Myspace
|
View this Thread in Original format
| cluBBer |
תתחדש על העמוד
השיר נשמע לא רע בכלל |
|
|
| luckystrike |
אחי - אתה כישרון תאמין לי
מה ששלחת לי (2 השירים) למייל לפני כמה ימים היה
ממש טוב
ופתח כבר ט'רד עם תאריך למפגש על גג יא נקניק |
|
|
| Flotser |
ואי השיר ממש יפה!!
אתה מנגן גם בבאס ובכלים האחרים? או שזה בכלל סינטי? :0 |
|
|
| DjChook |
עלה והצלח אח יקר
:clown: |
|
|
| Tarantula |
אין על מוש:)
פשוט אדיר:) |
|
|
| luckystrike |
מוש - מתי מפגש ?
אנני בארץ
אנחנו נזמין את עצמנו לגג שלך ! |
|
|
| m0sh |
אני פנוי כרגע כל הזמן לא אכפת לי אתם מוזמנים לקפוץ
דבר איתי |
|
|
| luckystrike |
לא הולך ככה
תן תאריך יום ושעה ! |
|
|
| DjChook |
| סמסו לי כשאתם קובעים ;) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
סמסו לי כשאתם קובעים ;) |
תארגן את מוש ! |
|
|
| DjChook |
| מוש - אני מארגן אותך |
|
|
|
|