return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
פתחתי עמוד Myspace
View this Thread in Original format
m0sh
טוב אז העלאתי עוד 2 סקיצות חדשות לעמוד שלי...תהנו


http://www.myspace.com/m0sh86
cluBBer
תתחדש על העמוד
השיר נשמע לא רע בכלל
luckystrike
אחי - אתה כישרון תאמין לי
מה ששלחת לי (2 השירים) למייל לפני כמה ימים היה
ממש טוב
ופתח כבר ט'רד עם תאריך למפגש על גג יא נקניק
Flotser
ואי השיר ממש יפה!!

אתה מנגן גם בבאס ובכלים האחרים? או שזה בכלל סינטי? :0
DjChook
עלה והצלח אח יקר
:clown:
Tarantula
אין על מוש:)
פשוט אדיר:)
luckystrike
מוש - מתי מפגש ?

אנני בארץ

אנחנו נזמין את עצמנו לגג שלך !
m0sh
אני פנוי כרגע כל הזמן לא אכפת לי אתם מוזמנים לקפוץ

דבר איתי
luckystrike
לא הולך ככה

תן תאריך יום ושעה !
DjChook
סמסו לי כשאתם קובעים ;)

luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
סמסו לי כשאתם קובעים ;)


תארגן את מוש !
DjChook
מוש - אני מארגן אותך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement