return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Heeeeeeet!!!!!!
View this Thread in Original format
Little Theseus
Nee geen tret met hete vrouwen maar over het warme weer :D
WHoo00 is dit een hittegolf ofzo!
Zit ik mn tentamen te maken in een lokaal waar iedereen zich de pleuris zweet, ga ik naar de bus op schiphol daarna, zegt die thermometer daar dat het 32 graden is t00t!
De bus was ook niet om van te genieten zeg, en dat tentamen van morgen leren lukt ook al moeilijk, ik ga toch liever met een ijsje in de zon zitten buiten :)
Ben ik de enige die hier zoveel last van heeft en zitten jullie nu lekker bruin te bakken en te genieten??



:wtf:
!_PeTrUs_!
Gelukkig heb ik Airco :stongue:
AFTERNATIVE
gheheh, ik heb vakantie:p:p tot september :p :p
Little Theseus
Zij wel!!!!

:sadgreen:
arrows
Ik heb nog 5 tentamens de komende twee weken. Leren is al kut en zeker met dit weer. Gelukkig woon ik 500 meter van het strand af. Dus dat wordt op strand 'leren'
Miss Proximus
ik had neit door dat t ZO heet was dus ging met spijkerbroek naar school :(

t was kokend heet in de computerlokalen :(

ben blij da'k nu thuis zit zonder kleren aan :stongue: ik bedoel...met shirje en shortje :)

IK WIL ZWEMMEN!!!!!!!!!!!
kolkiewolkie
tis echt TERINGJANTJE warm...

had ik dus niet in de gaten..kheb dus zon stageplaats waar je grootste deel van de dag binnen zit :( ... kom ik om half 1 ff naar buiten KABAM, ik ging echt bijna gestrekt==>> onbenullig gewoon!

zelfs langzaam lopen is nog teveel van het goede momenteel...

en het zal de hele week wel zo blijven ook... (en wie moet er weer leren... juist, moi :( :( )... was de week maar voorbij...

anywayz, tis natuurlijk wel beter dan regen
Optimus
ik ook leren man, donderdag mijn laatste tentamen en dan maar hopen dat ik geen her heb... her zijn in juli.

Echt kut dat ik binnen zit om te leren...
HiGH_NrG
Arme stakkers die nog moeten leren ;). IK HEB VAKANTIE! :D
kolkiewolkie
je hebt weer mazzel dat je zo afgelegen woont daar in de polder... je smeekt echt om een dreun op je gaffel

EDIT: 1 voordeeltje van een her op donderdagmorgen is wel dat ik de hele donderdag middag op het schoolnetwerk ga zitten sleuren EN fikken:D :cool: :eyespop:

TranceFool
Ik heb lekker vakantie maar uitgerekend nu ben ik ziek, dus dat schiet ook niet echt op :(
Blik
het is idd errug heet, morgen word het ook nog zo heet maar op het einde van de dag gaat het afkoelen.

het is ook echt niet te doen om buiten te zitten in de zon, dan brand je helemaal weg, ik heb dus lekker heel de dag binnen gezeten, voetbal kijken, muziek luisteren etc...

maja, ik heb toch vakantie :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement