|
Waar gaat dit heen !!!
|
View this Thread in Original format
| Smirnoff |
Sta ik net lekker in de keuken een hapje eten klaar te maken met 538 op de achtergrond en een flesje heineken in m,n hand, hoor ik ineens Paul oakenfold - southern sun op 538 !!
Waarom houden ze dit soort nummers niet van de radio !!
Op dancedepartment ok en online radiostations ook maar 538 !!!:mad:
Doen ze dit nou alleen maar voor het geld ??
Hoe verneuk je een scene !!
klotezooi !!:( |
|
|
| mantisnl |
ja en dan zegge ze d`r ook nog zo stom bij `de allernieuwste plaat van paul oakenfold` of zowiets..
bagger.. |
|
|
| Apoptosis |
Gelukkig niet de Tiesto mix. Off...........?? :wtf:
k zag em laatst ook op TMF, maar dat was de original. Maar toch... blyft verrot dat dit elke keer weer gebeurt :( :whip: |
|
|
| TranceFool |
| Ik zal er nie wakker van liggen:) |
|
|
| Access |
moah ... ik vind 't nie al te erg.
tenminste nog wat leuks om naar te luisteren, i.p.v. madhouse, boozywoozy en die ellende :whip:
en wat ze over de plaat vertellen moet je maar nie serieus neme ... je weet 't toch zelf wel beter :D |
|
|
| DJ_Siesta |
maakt tog niezo veel uit? dat de muziek die wij mooi vinden, nu ook het bredere publiek leuk vind?
kvindet alleen maar mooi. |
|
|
| SnuggLe |
Tsja, dat was te verwachten. Ik heb iedereen hier in mijn omgeving al gezegd 2 maanden geleden: in de gaten houden deze plaat, over 3 maanden issie een vette hit.
En ik krijg gelijk........
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| AFTERNATIVE |
| hmm ja als er boozywoozy gdraait wordt, wordt er hier geklaagd en als een marco v/paul oakenfold/tiesto track gedraaid wordt dan ister weer gezeik....dusse, waneer ist dan wel goed? |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ik zal er nie wakker van liggen:) |
psies ;)
bovendien...het is veel te warm om je over dat soort onbelangrijke dingen druk te maken ;) (ik vind t toch een boutnummer, net als dat solar coaster nummer) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
psies ;)
bovendien...het is veel te warm om je over dat soort onbelangrijke dingen druk te maken ;) (ik vind t toch een boutnummer, net als dat solar coaster nummer) |
Gabriel & Dresden mix ook???
die vink justum beter als de rest, en origineel is ook top, |
|
|
| Smirnoff |
k, vind het natuurlijk wel toppie voor paultje maar als het maar bij de radio version blijft.
Straks valt er niks meer te rippen en is alles direct op de radio, kom je op een feest hoor je een lekker nummertje en denk je bij jezelf goh ja die hoorde ik gisteren op de radio.
ik vind het gewoon jammer .......... |
|
|
| TimeportE |
boeie!! :rolleyes:
ga lekker in de zon bruin bakken, en zet de radio aan.. lekker chillen! ;) |
|
|
|
|