return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
החופשה החלומית שלכם באילת... נא להכנס (pg. 2)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
ואללה סוף סוף אני נוסע לחול לשבוע יש משהו טוב...לא נורא
Hell_Copter
חשבתי שעניין הבלקוני יעלה במוקדם או במאוחר...
אז ככה: המארגן עדכן אותי בכל הפרטים ואני יסביר לכם עכשיו...

הבלקוני (הפלייר שרונן שם) זה פחות מסיבות ויותר כסף

והנה הפירוט:
המסיבות ב
Xi
Finish
Papaia Beach
והמסיבת ענק בבריכה
כל אלה ייחודיות רק למה שאני מיחצן אליו ולא לבלקוני
כמו כן הדי ג'יים האלה:
אסטרל פרוג'קשן
אינפקטד מאשרום
אלה גוטמן
עידן גוטמן
ג'יי אפ קיי
ועוד
הם גם יהיו רק במסיבות האלה וללא בבלקוני

כל המסיבות של הבלקוני משותפות למסיבות של מה שאני מדבר עליו חוץ מהזאת בג'ט לג... מה שאומר שאלה מהבלקוני יהיו ביחד עם אלה מהזה שלי
ושימו לב שהמחירים שלהם יותר יקרים... ולא כוללים הסעות
AnthemFreak
לא הבנתי כמה דברים!!!
בקשר לריביירה!!!
אם אני נוסע עם 4 חברים,
אז כל אחד משלם 790 ללילה או שהחדר עולה 790 וכולם מתחלקים?????
ו.......................
מה עם ההגבלת גיל?
שאסוק מ18 או מ21
משהו כזה!
תן בשקה פרטים:cool:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by AnthemFreak
לא הבנתי כמה דברים!!!
בקשר לריביירה!!!
אם אני נוסע עם 4 חברים,
אז כל אחד משלם 790 ללילה או שהחדר עולה 790 וכולם מתחלקים?????
ו.......................
מה עם ההגבלת גיל?
שאסוק מ18 או מ21
משהו כזה!
תן בשקה פרטים:cool:


אוקיי אחי אז ככה
אתה משלם 790 שקל לכל הטיול... וזה כולל מלון נסיעות ומסיבות
כל אחד מהחברים שלך גם משלם את זה
זה לא 790 שקל ללילה ואם תחשוב על זה זה יוצא לך משתלם מאוד
אנחנו שנה שעברה היינו בריביירה 4 לילות 5 ימים ועלה לנו 440 שקל... וזה עוד אחרי קומבינות עצבניות...אז בוא נגיד זה עולה 500 שקל
תוסיף לזה עוד לפחות 110 על נסיעות לאילת וחזרה
זה כבר 610 שקל... תוסיף לזה את כל המסיבות שאתה נכנס אליהן שאין מצב בחיים שהן יעלו רק 180 שקל... פלוס עוד הנסיעות במוניות לכל המסיבות
אם אתה הולך כבודד ורוצה להכנס לכל המסיבות אז בדוק שיצא לך מעל 1000 שקל
בקיצור אתה רואה כמה זה משתלם

עכשיו בעקרון זה לאנשים שעולים לכיתה י"א או י"ב... אבל שאלתי את המארגן ואפשרי גם כאלה שעולים ל י'... הוא עוד אמר לי שבאים למסיבות האלה הרבה חיילים גם וכאלה לפני גיוס
eXeTik
quote:
Originally posted by Hell_Copter
עכשיו בעקרון זה לאנשים שעולים לכיתה י"א או י"ב... אבל שאלתי את המארגן ואפשרי גם כאלה שעולים ל י'... הוא עוד אמר לי שבאים למסיבות האלה הרבה חיילים גם וכאלה לפני גיוס


מה ההגיון?! להביא ילדים מ-ט' לרקוד עם יב'ניקים?!
אתה לא רואה שהם מנסים להרוויח כמה שיותר?! הם אשכרה פותחים את זה לטווח גילאים רחב שיבואו כמה שיותר... יענו להרוויח כמה שיותר

לך תדע אם הם עוד לא ידחסו במסיבות שם, בסוף אתה עוד תתקע עם טטניקים דחוסים לך לתחת...

בתכל'ס- אף דיסקוטק באילת לא עולה על 50 שקל, ויש שם מסיבות אחוש על רמה.
ואני בכלל עוד לא מזכיר את המסיבות חינם שיש שם בלובסטר או איך שלא קוראים לזה על החוף צמוד לקניון...
MoSH_MaN
ואללה רונן צודק

שמע לי אין בעיה שיבואו בנות שעולות ל-י' :p
nimrod levi
הבנתי אבל עוד שאלה
איזה ארוחות נותנים במלון?
כי לא בראש שלי שיעלה לי יותר מ1000 שקל כל הטיול הזה
צריך לחשוב על אוכל וכל השטויות

ובכמה מסיבות מדובר?
כמה יש?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by nimrod levi
ובכמה מסיבות מדובר?
כמה יש?


אם תספור את הרשימה של המסיבות שהבאתי תראה שיש שם איזה 8 מסיבות רציניות + עוד מסיבות על יאכטות וכאלה דברים
תכפיל 8*50 שרונן אמר... או כפול 40
כבר יצא לך מעל 300 שקל
עכשיו ההסעות זה עליהם ואתם לא צריכים לקחת מונית בתוך אילת ומי שהיה באילת יודע שלמרות שזה 5 או 10 שקל כל כיוון זה יוצא בסוף רצח

עכשיו בקשר לארוחות... אין לי מושג אם מביאים ארוחות שם במלון
אבל אני יכול להבטיח לך שגם אם אתה תלך לבד ותלך לכמה מסיבות אין מצב שיצא לך הטיול פחות מ 1000

ורונן... אמרתי לך מה קורה בקשר לגיל... אתה מבין שבנות שמתגייסות או חיילות לא ילכו לשם סביר להניח אבל חיילים ילכו בכיף למה אכפת להם להתחיל עם ילדה שעולה ל יא או יב? ממש לא
עקרונית זה לא לכאלה שעולים ל י... אבל אם יש קצת זה לא יהרוג אף אחד
AnthemFreak
תודה על הפרטים אחי!!!
אני יחשוב על זה!
:D
yahel222
אף אחד בגיל שלי לא ילך לכזה דבר
זתומרת מישהו שעומד להתגייס

רק דפוקים !!!!
זה לקטנים יותר מקסימום עולים לי"ב.....

אני נוסע לאילת ואלה נוסע בלי מלון בלי שטויות
ליומיים יושן בחוף מקסימום....
חחחחח מביא אוכל מהבית
יוצא עם קנס 200 שקל
ואם מישהו מביא אוטו אז 150 שקל

Calisto
וואי וואי וואי
חחחחחחח
חברה מה איתי???
ת'אמת שרציתי לטוס להולנד אבל אין לי מספיק כסף כרגע
אילת גם יכול להיות נחמד
Hell_Copter
שמע דותן אם לא מתאים לך אף אחד לא מכריח אותך לבוא
אבל לך תישן על החוף שמשמר החופים יעיף אותך ולא תכנס למסיבות האלה
זה לא יתן לך כלום שנוגע לזה חוץ מעצם העובדה שאתה באילת
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement