|
החופשה החלומית שלכם באילת... נא להכנס
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
אוקיי... קיבלתי עבודה בתור יחצ"ן של אחד בקשר למסיבות בחופש באילת...
זה דילים ממש משתלמים אני חייב לציין
החופשה החלומית הזאת לאילת מתחילה ב 7\7 ומתי היא מסתיימת זה תלוי בכם
יש שלוש חבילות של בתי מלון:
1. אפשר לבחור לישון במלון "אמריקנה" למשך של 2 לילות ו 3 ימים וזה עולה רק 590 ש"ח
2. אפשר לישון במלון הולידיי אין אקספרס במשך 3 לילות ו 4 ימים וזה עולה רק 680 ש"ח
3. אפשר לישון בריביירה במשך 4 לילות ו 5 ימים וזה עולה רק 790 ש"ח
עכשיו שלא תחשבו שאתם משלמים על כלום שימו לב לכל המסיבות שיש:
Scoop מסיבה ב
T-Bar
חוף הדקל
פפאיה ביץ
Finish במועדון חדש בשם
Xi במועדון חדש בשם
יהיו מסיבות על יאכטות
ומסיבת בריכה ענקית!!!
ושימו לב עכשיו לרשימה הענקית של הדי ג'יים שיהיו שם:
אסטרל פרוג'קשן
אינפקטד מאשרום
עידן גוטמן
תומאס
אסי קוז'אק
אלה גוטמן
ערן ברנע
גל ברמי
אמיר חממי
די ג'יים ממועדון התעשיה בירושלים
JFK משבדיה
ועוד
המסיבות מיועדות לילדים בגילאים של עולים ל י"א ומעלה ויש שם אפילו חיילים
הולך להיות שם אדיר וסביר להניח שאני גם יהיה שם
חשוב מאוד לציין שהתשלום שאתם משלמים כולל גם נסיעות...
אם תסעו לאחד המלונות הללו באופן פרטי זה יעלה לכם בסביבות ה100 שקל ללילה פלוס 100 ומשהו שקל לנסיעות ולא תוכלו באותו סכום להכנס אפילו לרבע מהנסיעות... בקיצר... זה דיל ממש שווה
מי שמעוניין שבבקשה יגיד לי :disbelief |
|
|
| oren_naor |
בקשר לריבירה...
כמה אנשים יכולים להיות בחדר?
ותן תאריכים....
אם אני רוצה להזמין אז אליך אני פונה? |
|
|
| Hell_Copter |
אמרתי... זה מה 7 ביולי...
בריביירה זה 4 לילות ו 5 ימים
יענו אתה בא ביום ראשון והולך ביום חמישי
עכשיו אני הייתי בריביירה בשנתיים האחרונות ואנחנו היינו 5 בחדר
אם אתם רוצים פחות אפשר גם את זה לארגן... ואם יותר אז אפשר להתחלק לשני חדרים...
ואם אתה רוצה תפנה אליי |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אמרתי... זה מה 7 ביולי...
בריביירה זה 4 לילות ו 5 ימים
יענו אתה בא ביום ראשון והולך ביום חמישי
עכשיו אני הייתי בריביירה בשנתיים האחרונות ואנחנו היינו 5 בחדר
אם אתם רוצים פחות אפשר גם את זה לארגן... ואם יותר אז אפשר להתחלק לשני חדרים...
ואם אתה רוצה תפנה אליי |
וואלה גבר
יש מצב טוב שאני יזמין ממך
היום דיברנו חברים, לא זוכר תתראיך
קיצר 4 לילות בריביירה גם 700 שקל עם נסיעות
אבל בלי הקטע של המסיבות
איך אני יפנה אליך?? |
|
|
| oDrori |
| ואאללה? אני אדבר עם חברים שלי ברצינות. תגיד, כולל מסיבות או לא? |
|
|
| Hell_Copter |
אחי חבל שתוותרו על המסיבות למה יש לכם הזדמנות ללכת למסיבות פצצה עם די ג'יים אדירים ופול כוסיות!!!
ובנתיים תבוא אליי לאיי סי קיו
35190491 |
|
|
| Agent-Fire |
זה נשמע פצצה רק חבל שהתאריכים לא מתאימים לנו כל כך...
תברר אולי יהיה משהו לקראת סוף החופש...
10x |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
ואאללה? אני אדבר עם חברים שלי ברצינות. תגיד, כולל מסיבות או לא? |
אחי בטח שזה כולל את המסיבות!!!!
זה כל הפואנטה של מה שהבנאדם הזה עושה
הוא לא משרד נסיעות... הוא מארגן מסיבות
הוא שוכר כל מיני מקומות כמו נגיד טי אל וי וכאלה מקומות ומרים שם מסיבות אדירות |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
זה נשמע פצצה רק חבל שהתאריכים לא מתאימים לנו כל כך...
תברר אולי יהיה משהו לקראת סוף החופש...
10x |
מצטער אחי אין משהו בסוף החופש...
למה התאריכים לא מסתדרים לך??
זה עוד שלושה שבועות יוצא |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אחי בטח שזה כולל את המסיבות!!!!
זה כל הפואנטה של מה שהבנאדם הזה עושה
הוא לא משרד נסיעות... הוא מארגן מסיבות
הוא שוכר כל מיני מקומות כמו נגיד טי אל וי וכאלה מקומות ומרים שם מסיבות אדירות |
מי זה? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by yahel222
מי זה? |
זה אחד שקוראים לו חן
לא יודע אם אתה מכיר |
|
|
| eXeTik |

 |
|
|
|
|