|
03/10/09:B2B pres:Psygathering 2009:YAHEL IN CONCERT,ASTRAL PROJECTION,KOXBOX ,ETC (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
zijt gij vorig jaar eigenlijk naar die 5Years B2B geweest Eagle? Plannen om dit jaar te gaan? |
doubt it, zolang ze bij B2B blijven commerciële boeken als Yahel ben ik ni geneigd om te gaan. En gewoon al de grenslandhallen is een dikke kut locatie, heb nog nachtmerries van I love the 90'ies :(
Yahel in concert, gaan ze weer zo ne gitarist er bijzetten gelijk op tomorrowland. Twas ing zielig verleden jaar dat gefake.
Hopelijk laten ze volgend jaar Smileytribe een stage hosten ipv B2B, die brengen tenminste kwaliteit |
|
|
| firaga |
b2b is full on gericht en niet proggi ;)
en op TL vorig jaar was yahel ook niet live dat is gewoon een dj set met een gitarist ...
en koxbox en synsun zijn nu ook niet de meeste commerciele namen he ;) ma je moet ieder wat wils geven
maja ik begrijp als je proggi minded bent dat dit allemaal bull is voor u ;)
maar vin nu niet dat je zomaar mag zeggen dat b2b geen kwaliteit levert ..anders was het ook nooit zo gegroeid ...
enja...i love the 90's is een feest voor 22000 man in de arena en dit is in de studio voor een 1500 man ...ben je er vorig jaar geweest ? |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by firaga
b2b is full on gericht en niet proggi ;)
en op TL vorig jaar was yahel ook niet live dat is gewoon een dj set met een gitarist ...
en koxbox en synsun zijn nu ook niet de meeste commerciele namen he ;) ma je moet ieder wat wils geven
maja ik begrijp als je proggi minded bent dat dit allemaal bull is voor u ;)
maar vin nu niet dat je zomaar mag zeggen dat b2b geen kwaliteit levert ..anders was het ook nooit zo gegroeid ...
enja...i love the 90's is een feest voor 22000 man in de arena en dit is in de studio voor een 1500 man ...ben je er vorig jaar geweest ? |
nee zat jammer genoeg in het buitenland, soit michael ge gaat met toch ni zeggen dat yahel iets te maken heeft met full on, wat heeft die uberhaubt met de scene nog te maken eigenlijk |
|
|
| firaga |
wel dat is dan het leuke eraan..yahel is al van 97 bezig erin en heeft vette gedaan ..denk ge nu echt dat ik hem zijn nieuwe (alla tammy ) gaan laten doen...heb zelf infected en oldskool set erbij laten doen ..yahel vraagt nu aan mij wat hem moet gaan LIVE spelen ....ik ga ook al ff mee en weet wat ik wil ;) vergeet niet dat degeen die achter B2B zit ...graag die muziek hoort ;)
yahel is deels van de scene ..dat kunt ge niet ontkennen ;) |
|
|
| Gladius |
| Ik ben (naast wat werk van Yahel) eigenlijk helemaal niet thuis in dit genre. Kan iemand me helpen om wat (recente) sets te vinden? |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Gladius
Ik ben (naast wat werk van Yahel) eigenlijk helemaal niet thuis in dit genre. Kan iemand me helpen om wat (recente) sets te vinden? |
ik kan zeker John '00' Fleming aanbevelen. Draaide en maakte vroeger 'gewone' trance maar is geleidelijk aan meer naar de psy kant geevolueerd. Hij draait vrij gevarieerd in dat genre, van prog psy tot meer full on spul en gooit er ook regelmatig wat 'gewone' trance in (vb. een Airwave track). Is in mijn ogen daarom ook geen pure psy trance DJ en producer (hoewel die er tegenwoordig meer en meer voor bekend staat). Hier een live set van hem met TL en link:
John '00' Fleming - Live @ Slinky In Black - 10 Apr 2009
01. 00.db - Magna
02. Sasha vs. Junkie XL - Beauty Never Fades (ID rmx)
03. Astrix & DJ Dimitri - Evox
04. Earthling - Lost In Trance-Nation
05. Allaby - Imaginarium (ID mix)
06. Elec3 - Plugged (Wizzy Noise Remix)
07. ID
08. GMS & Alien Project - At The End Of A Rainbow (Mad Maxx remix)
09. XSI - Berserk
10. O'fortuna (Wizzy Noise or 00.dB remix)
11. Push - Strange World (Astral Projection remix)
12. Wizzy Noise - Eyes Wide Open
13. Wizzy Noise - Sisters Of Darkness
14. Infected Mushroom - Deeply Disturbed (Infected Remix)
[[ LINK REMOVED ]]
Op zijn forum kan je ook zijn maandelijkse radioshow gratis downloaden (en andere live sets). Je moet je dan wel aanmelden en inloggen. Kan zeer interessant zijn om verder bekend te geraken met het genre. Zijn show bestaat meestal uit een eerste uur waarin hij zelf draait en een tweede uur dat meestal voor een guest DJ is (soms zendt hij wel eens een 2u durende live mix uit). Zelf draait hij tegenwoordig in een bepaald format: rustig begin met prog psy, gevolgd door een nieuwe 'promo' track, een full on mix en hij sluit af met een classic. Het tweede uur varieert van guestmix to guestmix aangezien er wordt gekozen voor een grote varieteit aan DJ's; tegenwoordig wel vaker uit de psy wereld (vb. Wizzy Noise, Ovnimoon, Infected Mushroom, Astral Projection, ...) |
|
|
| FCB_Fanatic |
nog een bijkomend vraagje @ Firaga: Je vermeld hierboven dat je je verwachtingen hebt geuit tov Yahel, is dat ook gebeurt (of gaat dat nog gebeuren) tov John 00 Fleming voor op Tomorrowland (om bvb meer full on te draaien)?
enig idee al hoe lang hij zal draaien op TL?
thanks :) |
|
|
| firaga |
op tomorrowland speelt die 1.5 uur en zal hij gewoon een set doen ;)
ik doe dat tegenover yahel omdat de bedoeling van psygathering is...dat ze hun geschiedenis voorstellen ;)... |
|
|
| Gladius |
| cheers fcb! kzal laten weten wat ik van die set vind! |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by firaga
op tomorrowland speelt die 1.5 uur en zal hij gewoon een set doen ;)
ik doe dat tegenover yahel omdat de bedoeling van psygathering is...dat ze hun geschiedenis voorstellen ;)... |
nice !!! merci voor de info ;)
persoonlijk vind ik hem op zijn best als hij minstens 2u kan draaien, dan krijgt hij meer de kans om geleidelijk aan op te bouwen en begint hij al wat vaker met prog psy ook :)
(maar ik ben al content met 1,5u hoor :D) |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Gladius
cheers fcb! kzal laten weten wat ik van die set vind! |
damn man, daar zit zalig materiaal tussen, echt goeie set! Af en toe zo'n setje kan er zeker mee door, verfrissend! =) Super voor op de fiets! :) MOAR pls!!! |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Gladius
damn man, daar zit zalig materiaal tussen, echt goeie set! Af en toe zo'n setje kan er zeker mee door, verfrissend! =) Super voor op de fiets! :) MOAR pls!!! |
morgen is het toevallig Global Trance Grooves van John 00 Fleming, zn maandelijkse show op di.fm. T is een speciale en unieke editie: hij gaat ter promotie van zn 00.db album (een project in samenwerking met The Digital Blonde) een speciale 2u durende set uitzenden. Enkel 00.db tracks en remixen met live edits (de show is wel op voorhand opgenomen natuurlijk)
morgen op di.fm om 20u, trance channel
hier nog een ander setje trouwens: [[ LINK REMOVED ]]
en de tracklist ...
John '00' Fleming - Live @ Spundae, Ruby Skye 9 May 2008
01. [00.00] 00db - Magna
02. [03.01] Sasha & Junkie XL - Beauty Never Fades (ID remix)
03. [10.41] Astrix vs Dimitri - Evoc
04. [15.10] ID
05. [22.22] Anton Chernikov presents Crystal Verge - Bumourbia
06. [28.59] Paulina Cewe - Incipit
07. [33.22] Freq - Carbon Based Lifeform
08. [40.18] Sub 6 - Down & Out
09. [46.21] ID
10. [52.48] ID
11. [56.59] ID
12. [63.12] Xerox & Illumination - Ghosts in the Machine (Wizzy Noise remix)
13. [71.15] Viceroy - End Game (Nicholas Bennison Remix)
14. [76.35] LSG - Netherworld (Oliver Prime Remix) |
|
|
|
|