return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 
03/10/09:B2B pres:Psygathering 2009:YAHEL IN CONCERT,ASTRAL PROJECTION,KOXBOX ,ETC
View this Thread in Original format
firaga
On 3 October 2009, B2B Productions will rumble the ground under your feet again. We gathered the best Psytrance artists of the world in one place.
They are bringing there whole legacy with them and will provide you with a unique mixture of old an new works.
Not only your ears, but also you eyes will be treated with a spectacular, never seen visual show. Expect the unexpected at The Greatest Indoor Psytrance Event in the Benelux!!




LIVE IN CONCERT

YAHEL
(Phonokol rec/Israel)
(A world premiere concert,with gitarist and drummer )

LIVE

ASTRAL PROJECTION (Trust in Trance/Israel)
(one of the pioneers of the goa/psytrance,bringing old an new works)

KOXBOX (twisted records.DK)
(with an exlusief oldskool set followed with his new works)

SYNSUN (phonokol/ Ukraine)
(from old to new works)

FIRAGA (agitato rec/B2B.Be)

NORION (B2B/unio mystica.Be)


special openings concert by the belgian plastics (crossover of psychedelic rock/electro)




stunning uv decorations by Nils Psyberpunk (Switserland)
visuals by campattack.com
light and lasershow
market area,animations
and so much more...


TICKETS
presale:22.5 euro
door price: 27.5 euro
presale starts 13 juli
online:www.back2basicsonline.com/fnac.be
all fnac outlets (0900 00 600 (0.45 euro p/m)
gigaswing Hasselt Kapelstraat26,shanti bazaar Jesusstraat Antwerpen

GRENSLANDHALLEN HASSELT BELGIUM

Config
interesting!

twas dik in orde vorige keer, dus misschien nu weer :)
firaga
ja we hebben ook geleerd vanons vorige fouten en die gaan we dit jaar eruit helpen he :)
greetz
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Config
interesting!

twas dik in orde vorige keer, dus misschien nu weer :)


²

zullen zien, oktober is nog lang natuurlijk :p
Unique2701
Astral wil ik wel live zien.. :cool:
Denk niet dat ik hier vrienden voor kan porren... psy vinden ze allemaal te eng.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Unique2701
Astral wil ik wel live zien.. :cool:
Denk niet dat ik hier vrienden voor kan porren... psy vinden ze allemaal te eng.


ik vond ze vorig jaar zeker de moeite op Tomorrowland. Toch proberen komen dus ;)

en psy is idd zéér eng :p ... zeg maar tegen je vrienden dat het geen psy is, Astral is eigenlijk goa :D
Eagle`
Qua scare factor is astral projection in vrgl met koxbox een aflevering van my little pony ofzo :stongue:


Yahel :clown: :rolleyes:
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Eagle`
Qua scare factor is astral projection in vrgl met koxbox een aflevering van my little pony ofzo :stongue:


daar heb ik idd ook al wat werk van gehoord, da's idd andere boel dan astral :D

zijt gij vorig jaar eigenlijk naar die 5Years B2B geweest Eagle? Plannen om dit jaar te gaan?
firaga
het is een lekkere gemengde line up :)
voor de goa liefhebbers..astral en koxbox
de trance lovers..yahel en dan nog eens in concert :)
en synsun..ja..dat is echt zalige knal muziek

en dan een begin concert van de belgian plastics
Unique2701
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
ik vond ze vorig jaar zeker de moeite op Tomorrowland. Toch proberen komen dus ;)

en psy is idd zéér eng :p ... zeg maar tegen je vrienden dat het geen psy is, Astral is eigenlijk goa :D


Alles zonder een breakdown van 5 minuten + zoetsappige vocals vinden ze eng joh :nervous: :nervous:

FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Unique2701
Alles zonder een breakdown van 5 minuten + zoetsappige vocals vinden ze eng joh :nervous: :nervous:


vocals, daar ben ik zelf ook gene voorstander van :toothless

die zijn er gedeeltelijk voor verantwoordelijk dat ik meer en meer naar psy ben gaan luisteren
firaga
van keer geen brullende vent :)
yahel zal ook zijn tammy gelukkig niet meenemen :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement