return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
הפיגוע בירושלים
View this Thread in Original format
Flotser
אני רואה את התמונות וממש בא לי לבכות, זה פשוט כל כך נורא, וכל כך הרבה ילדים, וזה לא נפסק.

אני כל כך מאחל למשפחות שיתגברו על הקשיים , ולפצועים ולמפשחותיהם שהם יבריאו הכי מהר שאפשר, ולמדינת ישראל אני מאחל שלא יקרה דבר ככזה שוב לעולם.

פשוט נורא
eran
כן.. זה קשה..
חבל שאנחנו לא יכולים לעשות משהו כנגד הערבים הרוצחים האלה...
MoSH_MaN
כן אשכרה....

כוס אמק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



להעיף אץ ערפאת קיבינימט

הוא לא יעשה שלום בחיים!!


מ-ל-ח-מ-ה!!!!! הפתרון היחיד
Hell_Copter
כן כבר אי אפשר עם המצב ככה!!!!!!
חייבים לעשות משהו לפני שעוד אנשים חפים מפשע יפגעו
oren_naor
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כן כבר אי אפשר עם המצב ככה!!!!!!
חייבים לעשות משהו לפני שעוד אנשים חפים מפשע יפגעו



ראסמי...
הערבים הזדינים האלה..!!!

צריך להשמיד אותם אחד אחד
צריך שיהיה בכל בית כמו K300
משהו כזה נגד ערבים וכל פעם שאתה רואה ערבי את מרסס עליו והוא מת

רק ככה אפשר יהיה להשמיד ת'מזדינים האלה!!!!!!!!!!!!!!
Flotser
quote:
Originally posted by oren_naor

משהו כזה נגד ערבים וכל פעם שאתה רואה ערבי את מרסס עליו והוא מת

רק ככה אפשר יהיה להשמיד ת'מזדינים האלה!!!!!!!!!!!!!!


חחח
למה לא להחזיק אקדח?
oren_naor
quote:
Originally posted by Flotser


חחח
למה לא להחזיק אקדח?


חחחח
גם טוב...
אבל זה לא חוקי

:-)))))))))
Scorchio
זה בחיים לא ייפסק
בפיגוע של אתמול נהרג נהג האוטובוס שהוא אבא של חבר של בן דוד שלי מירושלים
הם לומדים באותה כיתה
וגם אחות של חברה טובה של אימא שלי באותו פיגוע
ובן דוד אחר שלי גם מירושלים
חבר שלו נהרג בתאונת דרכים ושני חברים שלו נפצעו
Hell_Copter
אני פשוט לא מבין איך אפשר לעשות דבר כזה לאוטובוס בית ספר של ילדים!!!
כאילו זה ילדים שלא התחילו עוד את החיים שלהם... אז כבר לגמור להם אותם?!
אני פשוט לא תופס את זה
Flotser
כן צודק,
זה מה שעושה את הפיגוע הזה נורא כל כך

:(

עצוב, כל כך עצוב.

Izzy
something decisive needs to be done about arafat and his hooligans not some crap like a wall, or in intrem state that wont fix anything... you gotta go out and KILL the terrorist, starting from on top - Yasser first!
HyPeRSoNiC
אני לא מבין את זה
האמריקאים, שהיו די פרו-ערביים בהתחלה, היו צריכים איזה פיגוע כדי להבין שאנחנו אלה שבמצוקה כאן.
פיגוע קיבלו. ועוד וואחד פיגוע....
ועכשיו הם באמת לצידנו, והם מבינים שאנחנו במתקפת טרור יום-יומית, ושצריך לעשות משהו ועכשיו!!!!!!!
אבל עדיין הם לא מפילים את יאסר ערפאת ימח שמו!!!! למרות שהם יכולים.
ולמרות שהוא בעיקרון השורש של הבעיה הזאת. הוא ועוד כמה ראשי אירגוני טרוריסטים בדיוק כמוהו.......

כשיש בעיה, פותרים אותה מהמקור שלה..... למה לא עושים את זה עכשיו??
סעמק!!!!

ומה שעוד יותר משגע אותי בזה, זה שעכשיו הצרפתים והבריטים נהייו פרו-פלסטינאים גם.....
אולי גם הם צריכים איזה פיגוע שיזעזע אותם קצת????
אני אומר לכם, זה עולם של מטומטמים. פשוט מטומטמים!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement