|
הפיגוע בירושלים
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
אני רואה את התמונות וממש בא לי לבכות, זה פשוט כל כך נורא, וכל כך הרבה ילדים, וזה לא נפסק.
אני כל כך מאחל למשפחות שיתגברו על הקשיים , ולפצועים ולמפשחותיהם שהם יבריאו הכי מהר שאפשר, ולמדינת ישראל אני מאחל שלא יקרה דבר ככזה שוב לעולם.
פשוט נורא |
|
|
| eran |
כן.. זה קשה..
חבל שאנחנו לא יכולים לעשות משהו כנגד הערבים הרוצחים האלה... |
|
|
| MoSH_MaN |
כן אשכרה....
כוס אמק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
להעיף אץ ערפאת קיבינימט
הוא לא יעשה שלום בחיים!!
מ-ל-ח-מ-ה!!!!! הפתרון היחיד |
|
|
| Hell_Copter |
כן כבר אי אפשר עם המצב ככה!!!!!!
חייבים לעשות משהו לפני שעוד אנשים חפים מפשע יפגעו |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כן כבר אי אפשר עם המצב ככה!!!!!!
חייבים לעשות משהו לפני שעוד אנשים חפים מפשע יפגעו |
ראסמי...
הערבים הזדינים האלה..!!!
צריך להשמיד אותם אחד אחד
צריך שיהיה בכל בית כמו K300
משהו כזה נגד ערבים וכל פעם שאתה רואה ערבי את מרסס עליו והוא מת
רק ככה אפשר יהיה להשמיד ת'מזדינים האלה!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by oren_naor
משהו כזה נגד ערבים וכל פעם שאתה רואה ערבי את מרסס עליו והוא מת
רק ככה אפשר יהיה להשמיד ת'מזדינים האלה!!!!!!!!!!!!!! |
חחח
למה לא להחזיק אקדח? |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by Flotser
חחח
למה לא להחזיק אקדח? |
חחחח
גם טוב...
אבל זה לא חוקי
:-))))))))) |
|
|
| Scorchio |
זה בחיים לא ייפסק
בפיגוע של אתמול נהרג נהג האוטובוס שהוא אבא של חבר של בן דוד שלי מירושלים
הם לומדים באותה כיתה
וגם אחות של חברה טובה של אימא שלי באותו פיגוע
ובן דוד אחר שלי גם מירושלים
חבר שלו נהרג בתאונת דרכים ושני חברים שלו נפצעו |
|
|
| Hell_Copter |
אני פשוט לא מבין איך אפשר לעשות דבר כזה לאוטובוס בית ספר של ילדים!!!
כאילו זה ילדים שלא התחילו עוד את החיים שלהם... אז כבר לגמור להם אותם?!
אני פשוט לא תופס את זה |
|
|
| Flotser |
כן צודק,
זה מה שעושה את הפיגוע הזה נורא כל כך
:(
עצוב, כל כך עצוב. |
|
|
| Izzy |
| something decisive needs to be done about arafat and his hooligans not some crap like a wall, or in intrem state that wont fix anything... you gotta go out and KILL the terrorist, starting from on top - Yasser first! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אני לא מבין את זה
האמריקאים, שהיו די פרו-ערביים בהתחלה, היו צריכים איזה פיגוע כדי להבין שאנחנו אלה שבמצוקה כאן.
פיגוע קיבלו. ועוד וואחד פיגוע....
ועכשיו הם באמת לצידנו, והם מבינים שאנחנו במתקפת טרור יום-יומית, ושצריך לעשות משהו ועכשיו!!!!!!!
אבל עדיין הם לא מפילים את יאסר ערפאת ימח שמו!!!! למרות שהם יכולים.
ולמרות שהוא בעיקרון השורש של הבעיה הזאת. הוא ועוד כמה ראשי אירגוני טרוריסטים בדיוק כמוהו.......
כשיש בעיה, פותרים אותה מהמקור שלה..... למה לא עושים את זה עכשיו??
סעמק!!!!
ומה שעוד יותר משגע אותי בזה, זה שעכשיו הצרפתים והבריטים נהייו פרו-פלסטינאים גם.....
אולי גם הם צריכים איזה פיגוע שיזעזע אותם קצת????
אני אומר לכם, זה עולם של מטומטמים. פשוט מטומטמים!!!! |
|
|
|
|