|
פאקינג משטרת ישראל !!!
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
המניאקים מלשינים האלה
עכשיו אני ועוד 3 חברים חוזרים מהים
ככה בדודה בלי חולצות בלי חגורות
עם מוזיקה
פתאום אחד קולט אותנו - עצר אותנו
190 שקל קנס !!!
הבן זונה הלוואי מחר יקום בבוקר ויהיו לו עיניים כמו של מייק טייסון אחרי הקרב מול לואיס !!!
והם ישארו ככה לכל החיים
זבל ערס אבוק !!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
אני לא מבין מה אתה מתלונן...תגיד תודה
נסעת בלי חגורה...נותנים קנס |
|
|
| eXeTik |
גם אני חטפתי 190 שקל קנס על זה שלא עצרתי עצירה מלאה בשלט עצור זונות... איך הם מחפשים זה משהו
האטתי בשלט ואני ממשיך לנסוע איזה 20 קמ"ש פתאום קופץ לי שוטר מול האוטו, חוסם לי את הדרך ואומר לי לעצור
נשבע לכם הוא התחבא בשיחים :stongue: |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by eXeTik
גם אני חטפתי 190 שקל קנס על זה שלא עצרתי עצירה מלאה בשלט עצור זונות... איך הם מחפשים זה משהו
האטתי בשלט ואני ממשיך לנסוע איזה 20 קמ"ש פתאום קופץ לי שוטר מול האוטו, חוסם לי את הדרך ואומר לי לעצור
נשבע לכם הוא התחבא בשיחים :stongue: |
חחחחחחחחחחח
המשטרה צריכה כסף
אז זה טוב להם להביא דוחות וכאלה... |
|
|
| Scorchio |
אצלנו איפה הנסיעה לספורטק מי שמכיר יש שדה ענק
ויש שם אמבוש
יושב לו מנאייק בניידת
מי שעובר במהירות הוא יוצא לו מאיזה דרך צדדית ותופס אותו על חם... |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אצלנו איפה הנסיעה לספורטק מי שמכיר יש שדה ענק
ויש שם אמבוש
יושב לו מנאייק בניידת
מי שעובר במהירות הוא יוצא לו מאיזה דרך צדדית ותופס אותו על חם... |
רעננה? |
|
|
| Hell_Copter |
אני יודע על איפה אתה מדבר צח
היום היה לי אימון בהדר יוסף ואנחנו באים להכנס לחניה של האצטדיון... ופתאום קולטים משטרה חונה על המדרכה ושוטרת יושבת בפנים עם כזאת מצלמה שמצלמת את המספר אוטו שלך ומודדת לך את המהירות
אשכרה מחפשים אנשים... לא יכולים להתמקד בדברים יותר חשובים כמו למנוע פיגועים מאשר להתמקד בעברייני תנועה |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אני לא מבין מה אתה מתלונן...תגיד תודה
נסעת בלי חגורה...נותנים קנס |
בונא אני כל יום עובד קורע תתחת
מנסה לחסוך לטיול לרשיון לאופנוע
בא המניאק רואה ילד קטן
בכוונה נותן קנס
שיוותר למה מה כבר עשינו זה לא שסיכנו מישהו
ואלה איזה פקק היה שם גם ככה
כל יום יש פיגוע והם עוצרים על שטויות |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by yahel222
בונא אני כל יום עובד קורע תתחת
מנסה לחסוך לטיול לרשיון לאופנוע
בא המניאק רואה ילד קטן
בכוונה נותן קנס
שיוותר למה מה כבר עשינו זה לא שסיכנו מישהו
ואלה איזה פקק היה שם גם ככה
כל יום יש פיגוע והם עוצרים על שטויות |
טוב בסדר אתה ..
צודק
חחח שוטרים באמת מפגרים
אתה רואה אתמול ישבנו כמה בנים ובנות מחוץ לבית של אחת ברחוב לא עשינו שום רעש
בא ניידת אומרת לנו להכנס כי אנחנו מפריעים
וכל הבולשיט הזה
בקיצור הוא זיין את השכל אמר שהוא אם יחזור עוד 20 דקות וניהיה בחוץ אוי ואבוי
חח
איזה שוטרים מפגרים
זה מה שהם מחפשים!?!
מדינה מפגרת
שאנשים שבאמת חכמים הם פושעים |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Scorchio
כן |
אתה מדבר בכביש הזה בין רעננה צפון לספורטק? |
|
|
| Blondie Girl |
| You gotta be careful when you drive! |
|
|
|
|