return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
פאקינג משטרת ישראל !!!
View this Thread in Original format
yahel222
המניאקים מלשינים האלה
עכשיו אני ועוד 3 חברים חוזרים מהים
ככה בדודה בלי חולצות בלי חגורות
עם מוזיקה

פתאום אחד קולט אותנו - עצר אותנו
190 שקל קנס !!!
הבן זונה הלוואי מחר יקום בבוקר ויהיו לו עיניים כמו של מייק טייסון אחרי הקרב מול לואיס !!!
והם ישארו ככה לכל החיים

זבל ערס אבוק !!!!
MoSH_MaN
אני לא מבין מה אתה מתלונן...תגיד תודה

נסעת בלי חגורה...נותנים קנס
eXeTik
גם אני חטפתי 190 שקל קנס על זה שלא עצרתי עצירה מלאה בשלט עצור זונות... איך הם מחפשים זה משהו
האטתי בשלט ואני ממשיך לנסוע איזה 20 קמ"ש פתאום קופץ לי שוטר מול האוטו, חוסם לי את הדרך ואומר לי לעצור
נשבע לכם הוא התחבא בשיחים :stongue:
oren_naor
quote:
Originally posted by eXeTik
גם אני חטפתי 190 שקל קנס על זה שלא עצרתי עצירה מלאה בשלט עצור זונות... איך הם מחפשים זה משהו
האטתי בשלט ואני ממשיך לנסוע איזה 20 קמ"ש פתאום קופץ לי שוטר מול האוטו, חוסם לי את הדרך ואומר לי לעצור
נשבע לכם הוא התחבא בשיחים :stongue:


חחחחחחחחחחח
המשטרה צריכה כסף
אז זה טוב להם להביא דוחות וכאלה...
Scorchio
אצלנו איפה הנסיעה לספורטק מי שמכיר יש שדה ענק
ויש שם אמבוש
יושב לו מנאייק בניידת
מי שעובר במהירות הוא יוצא לו מאיזה דרך צדדית ותופס אותו על חם...
eXeTik
quote:
Originally posted by Scorchio
אצלנו איפה הנסיעה לספורטק מי שמכיר יש שדה ענק
ויש שם אמבוש
יושב לו מנאייק בניידת
מי שעובר במהירות הוא יוצא לו מאיזה דרך צדדית ותופס אותו על חם...


רעננה?
Scorchio
כן
Hell_Copter
אני יודע על איפה אתה מדבר צח

היום היה לי אימון בהדר יוסף ואנחנו באים להכנס לחניה של האצטדיון... ופתאום קולטים משטרה חונה על המדרכה ושוטרת יושבת בפנים עם כזאת מצלמה שמצלמת את המספר אוטו שלך ומודדת לך את המהירות
אשכרה מחפשים אנשים... לא יכולים להתמקד בדברים יותר חשובים כמו למנוע פיגועים מאשר להתמקד בעברייני תנועה
yahel222
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אני לא מבין מה אתה מתלונן...תגיד תודה

נסעת בלי חגורה...נותנים קנס


בונא אני כל יום עובד קורע תתחת
מנסה לחסוך לטיול לרשיון לאופנוע
בא המניאק רואה ילד קטן
בכוונה נותן קנס
שיוותר למה מה כבר עשינו זה לא שסיכנו מישהו
ואלה איזה פקק היה שם גם ככה

כל יום יש פיגוע והם עוצרים על שטויות
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by yahel222


בונא אני כל יום עובד קורע תתחת
מנסה לחסוך לטיול לרשיון לאופנוע
בא המניאק רואה ילד קטן
בכוונה נותן קנס
שיוותר למה מה כבר עשינו זה לא שסיכנו מישהו
ואלה איזה פקק היה שם גם ככה

כל יום יש פיגוע והם עוצרים על שטויות


טוב בסדר אתה ..

צודק


חחח שוטרים באמת מפגרים

אתה רואה אתמול ישבנו כמה בנים ובנות מחוץ לבית של אחת ברחוב לא עשינו שום רעש

בא ניידת אומרת לנו להכנס כי אנחנו מפריעים
וכל הבולשיט הזה

בקיצור הוא זיין את השכל אמר שהוא אם יחזור עוד 20 דקות וניהיה בחוץ אוי ואבוי
חח
איזה שוטרים מפגרים
זה מה שהם מחפשים!?!

מדינה מפגרת
שאנשים שבאמת חכמים הם פושעים

eXeTik
quote:
Originally posted by Scorchio
כן


אתה מדבר בכביש הזה בין רעננה צפון לספורטק?
Blondie Girl
You gotta be careful when you drive!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement