|
זהו זה, ממחר חופש גדול!!
|
View this Thread in Original format
| ripcurl |
אז זהו, ניגמרה עוד שנה, לחלק זו השנה האחרונה
לחלק יש עוד הרבה לעבור עד שהם יגיעו לסוף
וחלק כמוני מגיעים לשנתם האחרונה בבית ספר.
בכל מקרה מזל טוב וברוך השם לכולנו!
שאלה: מה אתם מתכננים לקיץ?,
אני יודע שהתיכנון המקורי שלי היה לסוע לסנסשיון אבל זה לא הלך
במקום אני נוסע ליוון (איוס) לראות קצת כוסיות
:)
מה אתם תעשו? |
|
|
| DJ-Energy |
ברוך השם כמה זמן חיכיתי לזההההה!!!!!!
אני נוסע לספרד בחופש, אולי אני גם יבקר באמסטרדם אם יצא לי....
קיצר הולך להיות חופש פצצה...
:) |
|
|
| yahel222 |
אמנם רשמית החופש מתחיל היום
אבל אני בחופש כבר חודש וחצי....!!
קלאב מד מחכה לי !!
וחוץ מזה אני יעבוד
יבלה
ויתגייס ב12 באוגוסט |
|
|
| DjChook |
המממ מחר תעודות
ואחרי זה יש עוד בגרויות קצת
ואז
THE SKY IS THE LIMIT
ד"א היום היה לי צו ראשון :) |
|
|
| MoSH_MaN |
ואללה שכחתי מתעודות
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מחר מסיבת סיום בבריכה בכפר
:D |
|
|
| Hell_Copter |
מחר תעודות... יום רביעי הבא בגרות אחרונה
ואז מתחיל החופש באמת
לא שבאמת למדתי רציני מאמצע אפריל אבל עדיין... |
|
|
| DjNumShum |
האמת שאני כבר כמעט 3 חודשים בחופש...
16 ליולי קלאב מדדדדדדדדדדדדדדדדדד
אח"כ נתחיל לעבוד
ונתגייס בנובמבר למדים הלבנים |
|
|
| Blondie Girl |
| I am working in the summer, I wish I can go on vacation! |
|
|
| Flotser |
אחרי הבגרות במכניקה, לא היה לי יותר בגרויות,
אז אפשר לומר כבר מאז אני בחופש.
ועוד שעה אני צריך להיות בבית ספר לקחת תעודות.....
וזיו
:wtf: |
|
|
| DJ-Energy |
זהו זהו אנשים
Summer has began!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
w0h0000000000000000
התעודה הייתה פצצה
(Money, $$$$$$$$$$$$$$$$$$)
:D
הולכים היום לים
אחרי זה חוזרים ותופסים ראששששששששש
HEEEEEEEEEEEEEELEEEEEEEEELLOOOOOOOOOOYAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
זהו זהו אנשים
Summer has began!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
w0h0000000000000000
התעודה הייתה פצצה
(Money, $$$$$$$$$$$$$$$$$$)
:D
הולכים היום לים
אחרי זה חוזרים ותופסים ראששששששששש
HEEEEEEEEEEEEEELEEEEEEEEELLOOOOOOOOOOYAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! |
כן חסבל רק שחלק מהאנשים לא יכולים לעשות את זה
יש מחר בגרות בהסטוריה:whip: :whip: :whip: |
|
|
| DJ-Energy |
בהצלחה לכל אלו שיש להם מחר בגרויות!!!!!!!!!
;) |
|
|
|
|