return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
זהו זה, ממחר חופש גדול!!
View this Thread in Original format
ripcurl
אז זהו, ניגמרה עוד שנה, לחלק זו השנה האחרונה
לחלק יש עוד הרבה לעבור עד שהם יגיעו לסוף
וחלק כמוני מגיעים לשנתם האחרונה בבית ספר.

בכל מקרה מזל טוב וברוך השם לכולנו!

שאלה: מה אתם מתכננים לקיץ?,

אני יודע שהתיכנון המקורי שלי היה לסוע לסנסשיון אבל זה לא הלך
במקום אני נוסע ליוון (איוס) לראות קצת כוסיות
:)

מה אתם תעשו?
DJ-Energy
ברוך השם כמה זמן חיכיתי לזההההה!!!!!!

אני נוסע לספרד בחופש, אולי אני גם יבקר באמסטרדם אם יצא לי....
קיצר הולך להיות חופש פצצה...
:)
yahel222
אמנם רשמית החופש מתחיל היום
אבל אני בחופש כבר חודש וחצי....!!

קלאב מד מחכה לי !!
וחוץ מזה אני יעבוד
יבלה
ויתגייס ב12 באוגוסט
DjChook
המממ מחר תעודות
ואחרי זה יש עוד בגרויות קצת

ואז
THE SKY IS THE LIMIT

ד"א היום היה לי צו ראשון :)
MoSH_MaN
ואללה שכחתי מתעודות

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

מחר מסיבת סיום בבריכה בכפר
:D
Hell_Copter
מחר תעודות... יום רביעי הבא בגרות אחרונה
ואז מתחיל החופש באמת
לא שבאמת למדתי רציני מאמצע אפריל אבל עדיין...
DjNumShum
האמת שאני כבר כמעט 3 חודשים בחופש...
16 ליולי קלאב מדדדדדדדדדדדדדדדדדד
אח"כ נתחיל לעבוד
ונתגייס בנובמבר למדים הלבנים
Blondie Girl
I am working in the summer, I wish I can go on vacation!
Flotser
אחרי הבגרות במכניקה, לא היה לי יותר בגרויות,

אז אפשר לומר כבר מאז אני בחופש.

ועוד שעה אני צריך להיות בבית ספר לקחת תעודות.....
וזיו
:wtf:
DJ-Energy
זהו זהו אנשים
Summer has began!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

w0h0000000000000000
התעודה הייתה פצצה
(Money, $$$$$$$$$$$$$$$$$$)

:D
הולכים היום לים
אחרי זה חוזרים ותופסים ראששששששששש

HEEEEEEEEEEEEEELEEEEEEEEELLOOOOOOOOOOYAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!

nimrod levi
quote:
Originally posted by DJ-Energy
זהו זהו אנשים
Summer has began!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

w0h0000000000000000
התעודה הייתה פצצה
(Money, $$$$$$$$$$$$$$$$$$)

:D
הולכים היום לים
אחרי זה חוזרים ותופסים ראששששששששש

HEEEEEEEEEEEEEELEEEEEEEEELLOOOOOOOOOOYAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!


כן חסבל רק שחלק מהאנשים לא יכולים לעשות את זה
יש מחר בגרות בהסטוריה:whip: :whip: :whip:
DJ-Energy
בהצלחה לכל אלו שיש להם מחר בגרויות!!!!!!!!!

;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement