|
Vrouwen?
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Even een polletje, daar had ik even zin in :)
Gewoon stemmen en al je commentaar hieronder posten.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Henkie_henk |
| Mijn commentaar is dat ik t een beetje een loser polletje vind.. |
|
|
| Akira |
| Vrouwen kunnen heel erg leuk zijn maar ook ERG NIET LEUK!!! hehe ik wil dus alleen leuke vrouwen :) |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Mijn commentaar is dat ik t een beetje een loser polletje vind.. |
Inderdaad, vrouwen zijn de parels van de samenleving. Te weinig mogelijkheden om uit te kiezen dus daarom heb ik nog nie gestemd. Had wel wat meer verwacht van een Die-Hard Tukker... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Inderdaad, vrouwen zijn de parels van de samenleving. Te weinig mogelijkheden om uit te kiezen dus daarom heb ik nog nie gestemd. Had wel wat meer verwacht van een Die-Hard Tukker... |
Wat nou 'Loser-polletje'? En wat nou Die-Hard tukker?
Sjezus! Stel je niet zo aan man LOSERS.... Op je pikkie getrapt ofzo?? Jullie kunnen ook nergens de lol van inzien.
Akira doet niet zo moeilijk en geint gewoon mee, maar dat jullie alles zo god-damn serieus nemen.
En besides: ik ben dus GEEN Die-Hard tukker. Ik studeer hier alleen maar, voor de rest heb ik een schijthekel aan al dat domme volk hier.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Sandman |
Ach, ik vind het altijd wel lache zulke polls...
en als je der geen aan vindt.. reageer dan niet
zo simpel vind ik het.
** Hopelijk heeft Sandman geen vijanden gemaakt door dit te typen.... ut is niet de bedoeling**
:D |
|
|
| michiel |
ik hou ook gewoon nog van jullie allemaal hoor jongens
later
michiel |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En besides: ik ben dus GEEN Die-Hard tukker. Ik studeer hier alleen maar, voor de rest heb ik een schijthekel aan al dat domme volk hier.
Greetz,
SnuggLe |
Hopelijk zien we elkaar een keer bij het stappen, dan kunnen we gedachtes uitwisslen!!!! |
|
|
| Henkie_henk |
Hopelijk zien we elkaar een keer bij het stappen, dan kunnen we gedachtes uitwisslen!!!! |
Bedoel je niet klappen? |
|
|
| Henkie_henk |
Okay ff serieus.. no hard feelings ofcourse
maar ik d8 bij een poll over vrouwen.. dat er echt wat zinnigs kwam te staan.. inplaats van al die vage dingen.. de meeste nog dubbel ook lol :D Kijk je moet gewoon niet met vrouwen sollen man ;) zijn bijna de mooiste dingen in het leven..
En je vroeg trouwens zelf of we commentaar wilden posten.. dus nie zo piepen |
|
|
| SnuggLe |
Woef Woef Woef!
Sjonge jonge wat zielig allemaal hier man.
Ik bedoel het allemaal helemaal niet kwaad, en dan beginnen er ineens 2 man te zeiken. Kan hier niemand tegen een geintje? |
|
|
| SnuggLe |
And besides:
Dat je meteen wilt MATTEN maakt meteen mijn hele punt duidelijk waarom ik een hekel heb aan de tukkers hier:
ZE MAKEN ALTIJD ALLEEN MAAR RUZIE! Je kan hier niet eens meer normaal uitgaan man, (bijna) al die boeren willen ruzie......
Point made , door je eigen reactie.. |
|
|
|
|