|
Sensation Theme is uit (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by T.Snake
Is wel een aardig nummertje, maar wordt nummer ook voor de Black Edition gebruikt?:conf: |
de Dana en Marcel Woods remix zijn voor Black
het origineel en de Svenson & Gielen remix voor white |
|
|
| fimoklei |
hmm er zitten ook gielen sounds in. ben benieuwd wie er achter " sensation" zit. zullen in iedergeval ID&T artists zijn.
kan nie wachten op de AVB remix. |
|
|
| mantisnl |
eh.. hoe kom ik aan dat nr? hub?? wazda?
srry dak ut niet weet guyz:o :( :p |
|
|
| mr.marcello |
Het deel van de tune wat te horen is op de Sensation-site vind ik heel goed klinken! De rest van het nummer kan me nog niet bekoren.....maarja wie weet komt dat inderdaad nog nadat ik het meerdere malen gehoord heb.
Met vriendelijke groet. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by mantisnl
eh.. hoe kom ik aan dat nr? hub?? wazda?
srry dak ut niet weet guyz:o :( :p |
beter neem je es een kijkje op het main forum ;) |
|
|
| mantisnl |
| erm.. en dan?? xie nix van hub staan.. of bennik nou scheel:conf: :( :p |
|
|
| Smirnoff |
| niet echt een super bijzonder nummer maarja.... maakt ook niet uit, als het maar weer een bijzonder feestje wordt. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by mantisnl
erm.. en dan?? xie nix van hub staan.. of bennik nou scheel:conf: :( :p |
ja :D
Cosmic Guy ziet em blijkbaar wel :p |
|
|
| LowRider |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
niet echt een super bijzonder nummer maarja.... maakt ook niet uit, als het maar weer een bijzonder feestje wordt. |
helemaal mee eens
alleen ik ga niet... |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
niet echt een super bijzonder nummer maarja.... maakt ook niet uit, als het maar weer een bijzonder feestje wordt. |
Ach, van mij mogen ze het nummer draaien hoor!!!
(Als ik op de plee sta :p ).
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Blik |
| Ik vind het wel een lekker nummertje hoor, jammer dat je 58 euro moet betalen om dat nummertje op een feest te horen :rolleyes: |
|
|
|
|