return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Sensation Theme is uit (pg. 2)
View this Thread in Original format
TranceFool
quote:
Originally posted by T.Snake
Is wel een aardig nummertje, maar wordt nummer ook voor de Black Edition gebruikt?:conf:

de Dana en Marcel Woods remix zijn voor Black
het origineel en de Svenson & Gielen remix voor white
fimoklei
hmm er zitten ook gielen sounds in. ben benieuwd wie er achter " sensation" zit. zullen in iedergeval ID&T artists zijn.

kan nie wachten op de AVB remix.
mantisnl
eh.. hoe kom ik aan dat nr? hub?? wazda?


srry dak ut niet weet guyz:o :( :p
mr.marcello
Het deel van de tune wat te horen is op de Sensation-site vind ik heel goed klinken! De rest van het nummer kan me nog niet bekoren.....maarja wie weet komt dat inderdaad nog nadat ik het meerdere malen gehoord heb.

Met vriendelijke groet.
TranceFool
quote:
Originally posted by mantisnl
eh.. hoe kom ik aan dat nr? hub?? wazda?


srry dak ut niet weet guyz:o :( :p

beter neem je es een kijkje op het main forum ;)
mantisnl
erm.. en dan?? xie nix van hub staan.. of bennik nou scheel:conf: :( :p
Cosmic Guy
http://forums.tranceaddict.com/foru...&threadid=52231

Voila
Smirnoff
niet echt een super bijzonder nummer maarja.... maakt ook niet uit, als het maar weer een bijzonder feestje wordt.
TranceFool
quote:
Originally posted by mantisnl
erm.. en dan?? xie nix van hub staan.. of bennik nou scheel:conf: :( :p

ja :D

Cosmic Guy ziet em blijkbaar wel :p
LowRider
quote:
Originally posted by Smirnoff
niet echt een super bijzonder nummer maarja.... maakt ook niet uit, als het maar weer een bijzonder feestje wordt.

helemaal mee eens







alleen ik ga niet...

mr.marcello
quote:
Originally posted by Smirnoff
niet echt een super bijzonder nummer maarja.... maakt ook niet uit, als het maar weer een bijzonder feestje wordt.


Ach, van mij mogen ze het nummer draaien hoor!!!
(Als ik op de plee sta :p ).

Met vriendelijke groet.
Blik
Ik vind het wel een lekker nummertje hoor, jammer dat je 58 euro moet betalen om dat nummertje op een feest te horen :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement