return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Sensation Theme is uit (pg. 3)
View this Thread in Original format
DJ_Siesta
kvindem niet superb, maar meer een gewoon trance plaatje, doorsnee plaatje
mr.marcello
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
kvindem niet superb, maar meer een gewoon trance plaatje, doorsnee plaatje


Het nummer zal er inderdaad niet uitspringen als hij gedraaid wordt!

Met vriendelijke groet.
Smirnoff
Nogmaals !!..................





Balleplaat !
LightForce
Hmm al een paar keer gehoord nu, het begin vindt ik niet denderend. Bij de 3:00 begint het wel lekker!! En dan die strings erin maakt het wel leuk. Maar over het geheel genomen een niet erg uitspringende plaat.
Supreme Theory
Ze hadden met dat deuntje ZOOOOOOOOO veel meer kunnen doen als dit!
Er komt vast nog wel een remix waarin dit deuntje wel tot zijn recht komt!!! (hoop ik tenminste!)
mr.marcello
quote:
Originally posted by Supreme Theory
Ze hadden met dat deuntje ZOOOOOOOOO veel meer kunnen doen als dit!
Er komt vast nog wel een remix waarin dit deuntje wel tot zijn recht komt!!! (hoop ik tenminste!)


Ja, ik hoop ook dat ze voor zowel White als Black een aparte mix zullen maken. Anders zou het niet best zijn......

Met vriendelijke groet.
TranceFool
beter lezen jullie de thread es wat beter :toothless
white: Original en Svenson & Gielen mix
black: Dana en Marcel Woods remix

:)
mr.marcello
quote:
Originally posted by TranceFool
beter lezen jullie de thread es wat beter :toothless


Ja papa, sorry papa......

Met vriendelijke groet.
Akira
Ik vind het wel een leuk nummerke...
Dr. Kuipers
Heb hem net ook eens ff gedownload, is zekerz wel geinig nummertje.

Maar beetje eentonig, hopelijk worden die remixen beetje vet.

Al bekend wanneer die gereleased worden...?

Kamaya
Ik vinnum niet relaxt. Te veel van hetzelfde.

naja, misschien als ik m morgen nog es luister dat ie dan beter in de smaak valt.


De groeten.
mr.marcello
quote:
Originally posted by Kamaya
naja, misschien als ik m morgen nog es luister dat ie dan beter in de smaak valt.


En Kamaya, bevalt ie nu?? :p

Met vriendelijke groet.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement