|
Sensation Theme is uit (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
| kvindem niet superb, maar meer een gewoon trance plaatje, doorsnee plaatje |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
kvindem niet superb, maar meer een gewoon trance plaatje, doorsnee plaatje |
Het nummer zal er inderdaad niet uitspringen als hij gedraaid wordt!
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Smirnoff |
Nogmaals !!..................
Balleplaat ! |
|
|
| LightForce |
| Hmm al een paar keer gehoord nu, het begin vindt ik niet denderend. Bij de 3:00 begint het wel lekker!! En dan die strings erin maakt het wel leuk. Maar over het geheel genomen een niet erg uitspringende plaat. |
|
|
| Supreme Theory |
Ze hadden met dat deuntje ZOOOOOOOOO veel meer kunnen doen als dit!
Er komt vast nog wel een remix waarin dit deuntje wel tot zijn recht komt!!! (hoop ik tenminste!) |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Supreme Theory
Ze hadden met dat deuntje ZOOOOOOOOO veel meer kunnen doen als dit!
Er komt vast nog wel een remix waarin dit deuntje wel tot zijn recht komt!!! (hoop ik tenminste!) |
Ja, ik hoop ook dat ze voor zowel White als Black een aparte mix zullen maken. Anders zou het niet best zijn......
Met vriendelijke groet. |
|
|
| TranceFool |
beter lezen jullie de thread es wat beter :toothless
white: Original en Svenson & Gielen mix
black: Dana en Marcel Woods remix
:) |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by TranceFool
beter lezen jullie de thread es wat beter :toothless |
Ja papa, sorry papa......
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Akira |
| Ik vind het wel een leuk nummerke... |
|
|
| Dr. Kuipers |
Heb hem net ook eens ff gedownload, is zekerz wel geinig nummertje.
Maar beetje eentonig, hopelijk worden die remixen beetje vet.
Al bekend wanneer die gereleased worden...? |
|
|
| Kamaya |
Ik vinnum niet relaxt. Te veel van hetzelfde.
naja, misschien als ik m morgen nog es luister dat ie dan beter in de smaak valt.
De groeten. |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Kamaya
naja, misschien als ik m morgen nog es luister dat ie dan beter in de smaak valt. |
En Kamaya, bevalt ie nu?? :p
Met vriendelijke groet. |
|
|
|
|