return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Tiesto, Marco V, Rank 1 of System F???
View this Thread in Original format
moogwai
Ik denk dat onderhand iedereen op TA deze albums wel eens heeft gechecked... en nu "iedereen" ze allemaal lang en breed in het cd-rek heeft staan ben ik benieuwd welke van deze vier jij het beste vind???

Oh ja.. ik zou ook graag willen weten of jij ze ORIGINEEL hebt.. dus niet alleen gedownload maar ook gekocht (of gekregen) ;)

Ik heb ze zelf alle vier origineel en ik vind ze allemaal gewoon goed... je kunt duidelijk merken dat ze allemaal een album hebben gemaakt die zij zelf goed vinden.. niks geen 10x hun hitje hebben gekopieerd maar gewoon lekker er op lost ge-experimenteerd :)

De beste vind ik toch wel DJ Tiesto - In My Memory.... echt een lekker "chill" album met gewoon allemaal top nummers.
Jesse
Heb alleen 3 van de 4, marco v heb ik niet maar dat komt nog allemaal goed ;)
Heb ze ook origineel gehaald natuurlijk, deze albums download je niet, die koop je gewoon! (Of zie het zo, je download 20 andere mp3s van ze en doet zo iets terug, krijgen ze toch nog centjes voor t werk :p)

Maar In My Memory vind ik eigenlijk ook t beste album..vooral Close 2 You, jammer dat die niet op de Ltd Edition staat van In My Memory..

System F..ja leuk om naar te luisteren, staan steengoeie op maar sommige ook van :rolleyes:

Rank 1, de juiste mix van hit & experiment, maar allemaal net iets te kort lijkt t wel...
ScuL
Ik heb alleen het album van Rank 1 dus ik kan eigenlijk niet beslissen. Ik heb hem nog niet eens helemaal geluisterd :rolleyes:
(die klassieke meuk vind ik minder..)
DJ Bazz
Tiësto - In My Memory.
ze zijn allemaal wel goed, maar In My Memory bevalt mij toch het best.
ik heb trouwens wel Symsonic origineel:)
Joost008
Dan ga ik op eerste plaats voor in my memory en dan voor marco V, alleen moek dr wel bij zegge dat ik het album van system F nog nie ken. Het album van Rank1 vinnik persoonlijk wat minder...
Biohazard
ik heb alleen dat Rank 1 album NOG niet

maar ik heb ze wel allemaan gehoord, en de beste is die van Tiesto met System F op 2de
TimeportE
ik vind het wel vreemd dat echt in het begin toen in my memory uitkwam echt heeel veeel mensen het een scheit album vonden! "te soft en weet ik het allemaal, tiesto is progressive etc..." dat soort onzin, het is dus gewoon een album waar men na een tijd gewoon zich aan hecht!
tiesto's album heb ik het vaakt geluisterd, die van marco v een aantal keer.. nie echt vaak..

die van rank1 en system f heb ik nog niet gehoord! (shame on me! ;)
ChooChoo
Ik heb voor In My Memory gekozen, omdat ik dit toch wel het meest relaxte album vind. Out of the blue heb ik op vinyl (het album) en con:fusion heb ik ook. Dat van Rank 1 heb ik nog niet veel geluisterd.

Tsja...vooral die softere nr's vind ik ook wel lekker om naar te luisteren op IMM.

greetz
Apoptosis
t was een ZEER moeilijke keus tussen In My Memory en Symsonic, maar kheb tog uiteindelijk voor Symsonic gekozen...

Symsonic heeft meer liedjes (zwak excuus :rolleyes: )... ook vond k het erg jammer dat de japanse versie van In My Memory nog 2 bonus nummers had, waarvan 1 supergoeie! Close To You (Magik Muzik rmx). Dus daarom is het Symsonic geworden :)

k heb ze trouwens beiden origineel. Confusion heb k nog nie gehoord, maar das waarschynlyk tog nix voor my, en Out Of The Blue alleen grotendeels.
DJ_Siesta
ik vind het system f album echt heeeeeeeeeeel goed.
insolation en die andre, zoo chill, eigenlijk allemaal goeie.

rank 1 symsonic beetje onorigineel, steeds weer die terugkomende string, maar zitten wel lekere nummers tussen

tiesto, errug goed ook, maar kan niet op tegen ferry, ik vind alleen close to you super.

marco v, niet echt mijn style, revolt vindik dan wel weer leuk, maarja, echt nie mijn style

LowRider
tiesto zonder twijfel...
is de enige die ik origineel heb gekocht... echt supercdtje zeg...magik journey...pfffff...

marco v... hebbik gebrand... veel te taai voor mij...viel dus gauw af
symsonic...wel lekker die rank one style...maar dus toch nie helemaal dat je zeg van...
system f... iz fijn hoor... maar kan kwa stijl nie tippen aan imm
TranceFool
Dan ga ik toch voor System F, 2e Marco V denkik. Op dat album van System F staan echt supertrancers gewoon :D:D, Elevate w00p, echt jammer dat die nooit is uitgebracht...

Kewle thread btw :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement