return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Classics Electronica @ FAQ cafe Tel-Aviv (17.07.09)
View this Thread in Original format
THE_BLUE_DRAGON


!!!הנה זה מגיע

★★★★★★★

אירוע שכולו קלאסיקות

★★★★★★★

כאשר המוסיקה של היום היא יותר לרגיעה עם משקה על הבר
יוצאים מארגני המסיבות החל מהפסטיבלים הכי גדולים כמו
Dance Valley
Trance Energy
Nature One
Gatecrasher
Ministry of Sound
ורבים גדולים וקטנים
כולם מרימים מסיבות, רחבות ואוספי מוסיקה של קלאסיקות

!אז
אוהבי המלודיות
אוהבי האנרגיות
אוהבי הריגושים
ואוהבי החפירות

!!!זה האירוע בשבילכם

:לכבוד לנו להציג את הליין-אפ אשר ינגנו רק קלאסיקות במשך כל האירוע

23:30
Glenn Holmes

☇[tranceaddict]


01:30
DJ Shultz & Elad Efrati

☇[Spinnin' Records, Proxoz Recordings]


03:00
Immoral Monkeys

☇[Proxoz Recordings, Euphonic records]


04:30
Michael Tsukerman

☇[ARMADA Records]
➝ special oldschool hard-trance set!


נבחרת התקליטנים הזאת הולכת לנגן מגוון רחב של קלאסיקות וסגנונות
מפרוגרסיב ודיפ טראנס
לאפליפטינג ואנרג'י
לטקנו טראנס ואסיד
!ולא שכחנו אפילו לרגע את הארד-טראנס

האירוע אתקיים בחדר הגדול! והחדש! של המועדון
FAQ Cafe
אשר ברחוב רבניצקי 7 ת"א
!ויאובזר בתפאורה אנרג'טית ומדליקה

₪ מחיר כניסה רגיל 30
₪ מחיר ברשימות 20

להרשמה שלחו שם מלא ומספר-סלולרי ל
email: [email protected]
phone: 052-6403054 | 050-4844292 | 050-8453763
או הכנסו להרשם באתר האירוע
http://www.ilta-agency.com

בנוסף מומלץ ביותר להכנס לאתר האירוע או\ו לעמוד המייספייס
ולשאוב את כל האווירה הנפלאה של הקלאסיקות בנגן הוידאו מלא הקליפים של להיטי התקופות
או כמובן להאזין למוסיקה שבנגן

:לאתר האירוע
http://www.ilta-agency.com

:למייספייס
http://www.myspace.com/ClassicsE

!הפתעות נוספות בקרוב ובמהלך האירוע

אז רוצו לבשו את בגדי הקלאבינג והרייבינג שכבר הרבה זמן ישבו בצד
!ובואו להנות
❤☮★♪♫

:crazy: :eyes: :eyespop: :disbelief :gsmile:
Glenn-Holmes
למי שהתגעגע לקלאסיקות טראנס זה נראה כמו חימום לא רע בכלל לארמין שיהיה שבוע אחרי.

פעם ראשונה עבורי שאני אנגן ממש טראנס מול אנשים (גם אם רוב הסט או חלק גדול ממנו יהיה באמת פרוגרסיב של פעם)
sh33p
אני בא רק אם אילן בא :)

חח סתם סתם
לא מבטיח כלום, אבל סיכוי גדול שאני יבוא
.A.Y.
אילן אם אתה מבטיח פרוגרסיב של פעם אז אני מתייצב במקום מוקדם
מתי אתה אמור לעלות?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by .A.Y.
אילן אם אתה מבטיח פרוגרסיב של פעם אז אני מתייצב במקום מוקדם
מתי אתה אמור לעלות?


כתוב בהזמנה

23:30 - 01:30

יהיה פרוגרסיב של פעם וכנראה גם קצת לקראת 1:00-1:30 טראנס של פעם - הכל תלוי באווירה.
יש כמה תקליטים שלכבוד האירוע אני אזמין כדי להשלים כמה חוסרים לא רצויים.
.A.Y.
בהזמנה לא כתוב ולא התעמקתי בכל הטקסט שמתחת :D
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by .A.Y.
בהזמנה לא כתוב ולא התעמקתי בכל הטקסט שמתחת :D


לא משנה :)
כמו שאמרתי מ-23:30

לשמור לך מקום מול העמדה? :D
mitre
nice
אני בא
.A.Y.
חחחחח תשמור תשמור
luckystrike
SOUNDS GOOD :)

אין על הקלאסיקות

uzi
יש סיכוי גבוה שאני אגיע.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by uzi
יש סיכוי גבוה שאני אגיע.


עוזי

שנייים שלא ראיתי אותך :)
עדיין יש לך את האטמים המחוברים?


מורן, האם תגובתך מעידה על תכנון להגיע?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement