|
עכשיו שאין אודיו גלאקסי מה אתם עושים ??
|
View this Thread in Original format
| Djsamorai |
מי שהוריד באודיו גלאקסי ..
עכשיו מאיפה אתם מורידים אני לא מצליח לימצוא תוכנת הורדה נורמלית .. |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by Djsamorai
מי שהוריד באודיו גלאקסי ..
עכשיו מאיפה אתם מורידים אני לא מצליח לימצוא תוכנת הורדה נורמלית .. |
מתבאסים חושרמוטה
ושומעים שירים ישנים...
באמת אולי יש למישהו פה תוכנה טובה?
שהוא יכול להמליץ עליה? |
|
|
| oDrori |
TA DC Hub...
(חחח כמה ברור יותר זה יכול להיות)
Direct Connect
ה תוכנה חביבה כזאת משהו כמו מירס שהאוציה העיקרית בו זה להוריד ממשתמשים שירים
הכל מקרה יש חדר שמיועד לטראנס אדיקטס... |
|
|
| Djsamorai |
| בבקשה לינק ~~~!!! |
|
|
| Scorchio |
*cough* POW FTP *cough*
*cough* Unlimited Ratio *cough* |
|
|
| nesher |
בלאט דינחוי מזאת התוכנה הזאת שכולם מדברים עליה?
מאיפה מורידים מאיפה מה?
מאיפה שמה?
יש בתוכה חדר רק לפורום שלנו?
לא הבנתי בגרושששש |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Scorchio
*cough* POW FTP *cough*
*cough* Unlimited Ratio *cough* |
*cough*מתלהב*cough* |
|
|
| nesher |
דרך אגב זאת סתם שאלה
יש לי מספיק מקורות
באמת אין כמו
ftp
אבל מעניין אותי מאוד מזה |
|
|
| Djsamorai |
אני מעדיף כבר פאבים ...
אבל אין לי גישה לפאבסטורים אז אני מעדיף תוכנת חיפוש טובה שיש בא הכל |
|
|
| Djsamorai |
גבר אין שם לינק ואין כלום ...
יש לך להביא לי לינק ?? |
|
|
| Izzy |
| ya winmx is pretty good... i use it from time to time |
|
|
|
|