return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
עכשיו שאין אודיו גלאקסי מה אתם עושים ??
View this Thread in Original format
Djsamorai
מי שהוריד באודיו גלאקסי ..
עכשיו מאיפה אתם מורידים אני לא מצליח לימצוא תוכנת הורדה נורמלית ..
oren_naor
quote:
Originally posted by Djsamorai
מי שהוריד באודיו גלאקסי ..
עכשיו מאיפה אתם מורידים אני לא מצליח לימצוא תוכנת הורדה נורמלית ..


מתבאסים חושרמוטה
ושומעים שירים ישנים...

באמת אולי יש למישהו פה תוכנה טובה?
שהוא יכול להמליץ עליה?
oDrori
TA DC Hub...
(חחח כמה ברור יותר זה יכול להיות)

Direct Connect
ה תוכנה חביבה כזאת משהו כמו מירס שהאוציה העיקרית בו זה להוריד ממשתמשים שירים

הכל מקרה יש חדר שמיועד לטראנס אדיקטס...
Djsamorai
בבקשה לינק ~~~!!!
Scorchio
*cough* POW FTP *cough*
*cough* Unlimited Ratio *cough*
DjChook
כתבתי על זה כבר טוטוריאל

http://www.tranceaddict.com/forums/...15&pagenumber=2
nesher
בלאט דינחוי מזאת התוכנה הזאת שכולם מדברים עליה?
מאיפה מורידים מאיפה מה?
מאיפה שמה?
יש בתוכה חדר רק לפורום שלנו?
לא הבנתי בגרושששש
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Scorchio
*cough* POW FTP *cough*
*cough* Unlimited Ratio *cough*


*cough*מתלהב*cough*
nesher
דרך אגב זאת סתם שאלה
יש לי מספיק מקורות
באמת אין כמו
ftp
אבל מעניין אותי מאוד מזה
Djsamorai
אני מעדיף כבר פאבים ...
אבל אין לי גישה לפאבסטורים אז אני מעדיף תוכנת חיפוש טובה שיש בא הכל

Djsamorai
quote:
Originally posted by DjChook
כתבתי על זה כבר טוטוריאל

http://www.tranceaddict.com/forums/...15&pagenumber=2


גבר אין שם לינק ואין כלום ...
יש לך להביא לי לינק ??
Izzy
ya winmx is pretty good... i use it from time to time
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement