return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
NLTA's vakantiedraadje
View this Thread in Original format
Loraine

Tis weer zomer en tijd om de biezen te pakken en van de welverdiende vakantie te gaan genieten!

En waar gaat de reis dit jaar naartoe lieve mede NLTA'ers?
Freezel
Australie in december en januari :D
Loraine
Dr. Freevil! Wat een heerlijk vooruitzicht zeg! :toocool:
Chicane
Kom net terug uut Zuud-Frankrijk (Omgeving Vidabaun/Nice), wat een ontiegelijk duur kutland is het ook. 12 euro voor een standaard pizza, dat ook nog eens smaakt naar karton. Dagje Monaco kostte me 38 euro aan tol. Een middagje St. Tropez kostte me 36 euro aan het terras (6 euro voor 30cl cola).

Daarnaast de godganze dag die klote sprinkhanen die dat irritante geluid produceren. De hele nacht opgevreten worden door de familie Mug en aanhang en 's-ochtends komt de familie Vlieg hun aflossen, heb 6 nachten geen oog dicht gedaan en van ellende in m'n auto gaan slapen.

Ik ben gestresster teruggekomen dan heengegaan :p
Loraine
Typisch gevalletje van de "Côte is te duur" :p
Volgens mij kun je in Europa alleen nog in het voormalig Oostblok spotgoedkoop van je vakantie genieten.

Vorig jaar in Rome was ik ook zo opeens 28 euro kwijt aan twee cappuchinos met kleine versnapering.
Waarschijnlijk ga ikzelf half september in dit draadje m'n gal spuwen als ik terugben van Ibiza en Italia. :o
Unique2701
quote:
Originally posted by Loraine
Typisch gevalletje van de "Côte is te duur" :p
Volgens mij kun je in Europa alleen nog in het voormalig Oostblok spotgoedkoop van je vakantie genieten.

Vorig jaar in Rome was ik ook zo opeens 28 euro kwijt aan twee cappuchinos met kleine versnapering.
Waarschijnlijk ga ikzelf half september in dit draadje m'n gal spuwen als ik terugben van Ibiza en Italia. :o

Collega van een vriend van me in Ierland heeft in Ibiza de Mexicaanse griep opgelopen.. Maar ja, hier hebben ook al heel veel mensen het eigenlijk al.

Ik ga in November naar Hong Kong + paar plekken in China, dus nu even doorsparen :)
Ouwe Dwaas
dit jaar geen vakantie voor mij. mijn pioneer cdj-400's en mixer waren prio :p

Maar er zit een kans in dat ik eind Oktober, begin November naar Miami moet, maak ik er een weekje van. Mijn ex bezoeken, haar familie en vrienden opzoeken.

Voor volgend jaar staan er wel 3 trips gepland :D

Miami (Winter Music Conference) en Toronto achter elkaar.
Toronto bij vrienden op bezoek.
En rond mijn verjaardag in oktober naar Los Angeles, ook vrienden opzoeken, maar zekers ff naar Las Vegas, San Francisco, Grand Canyon bezoeken enzo.

Het zit in de planning. Zowiezo WMC en Toronto.
ThaMaestro
quote:
Originally posted by Unique2701
Collega van een vriend van me in Ierland heeft in Ibiza de Mexicaanse griep opgelopen..

Heb dit 5x moeten lezen voor ik het begreep ... :p
Zo ken ik ook een neef van mn vriendin d'r collega die in n bar op St Tropez een man bediende die op Amerikaanse uitzendbasis in Nederland werkte en in Frankrijk op vakantie ging .. raad eens wat die betaalde voor n cola ;) :toothless
Unique2701
quote:
Originally posted by ThaMaestro
Heb dit 5x moeten lezen voor ik het begreep ... :p

pfft ik ben hier toch de allochtoon :toothless
Creamfields23
Ik ga eind September 4 weken naar de Zwarte zee kust in Turkije. Na een week komt een Nederlandse vriend met zijn vrouw en dochtertje om 7/8 dagen ergens in een hotel te zitten en ik ga ze joinen. We weten alleen nog niet waar.
Ik ben als Turk gewoon advies aan het vragen aan Nederlandse mensen waar we het beste naar toe kunnen gaan. :toothless

Rest van me vakantie ga vooral vissen aan de kust. "Beetje" zuipen, onze huurder runt een drankwinkel. Das dus vaak vanaf het balkon een mandje naar beneden, keer roepen en tadaa cold beer! :D

Na vandaag nog 60 dagen te gaan. :tongue3

In december wil ik 3 weken naar Amerika, maar even kijken wat de economische crisis gaat brengen.

Ik heb namelijk het gevoel dat het volgend jaar solliciteren word.

Remy D
Donderdag ga ik naar China. :):):D:D:D:D :)
Loraine
Geen Ibiza dit jaar aangezien ik niet dezelfde reis kon boeken als de Italo's voor een fatsoenlijke prijs :(
Besloten om toch nog naar Italië te gaan: Milaan, Gardameer, Venezië, Florence en terug via Milaan.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement