|
Consumenten Staking op 1 Juli!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| LowRider |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik was net van plan om mezelf een nieuwe garderobe aan te laten meeten. Maar goed, om niemand voor het hoofd te stoten doe ik het wel een weekje later ofzo. |
maar dan is het wel lekker rustig in die kledingzaak...:tongue3 |
|
|
| New Wave |
Maandag is dus echt de enige dag dat ik weer platen kan kopen, dikke schijt aan die staking dus.....heb al 2 weken geen platen meer kunnen kopen...slecht gewoon, de euro's gaan echt vliegen!!!
mzzl |
|
|
| Dr. Kuipers |
Ik kreeg hem net ook op mail ja.
Vind het goed plan, heb het hele jaar al geldprobs (zal de euro wel zijn :))
Dus doet ook zekerz wel mee |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Maandag is dus echt de enige dag dat ik weer platen kan kopen, dikke schijt aan die staking dus.....heb al 2 weken geen platen meer kunnen kopen...slecht gewoon, de euro's gaan echt vliegen!!!
mzzl |
KAPITALIST!!!!!! :whip: :whip: :whip: |
|
|
| total woot |
hehe lol dit!
moet die dag ook werken (boekwinkel), zal erg hard werken worden :D |
|
|
| magrec |
| hmmm ik denk dat ik dan toch werk geen tijd om te kopen dan he :) |
|
|
| Cosmic Guy |
| Ik zal ook wel mee doen. Doordeweeks geef ik toch geen drol uit, alleen in de weekenden dus dat zullen ze al helemaal niet merken. |
|
|
| Smirnoff |
| Mag ik dan ook geen chinees halen ?? |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Mag ik dan ook geen chinees halen ?? |
Tuurlijk wel!! Gewoon een paar dagen ervoor halen en dan de desbetreffende dag in de magnetron opwarmen... :p
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Tuurlijk wel!! Gewoon een paar dagen ervoor halen en dan de desbetreffende dag in de magnetron opwarmen... :p
Met vriendelijke groet. |
Dan wordt het 2x opgewarmd in de magnetron...
1x bij de chinees
1x thuis
lijkt me niet zo lekker, kan je ook koude chinees halen eigenlijk ?? |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
lijkt me niet zo lekker, kan je ook koude chinees halen eigenlijk ?? |
Ik heb echt geen idee!!!
Maar Optimus zal het vast wel weten! ;)
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Optimus |
| voor koude sjinees... bel mij! ook voor bezorging aan huis! Als U het niet binnen 4 uur krijgt, dan krijgt u het glaties!:) |
|
|
|
|