return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Consumenten Staking op 1 Juli!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
LowRider
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik was net van plan om mezelf een nieuwe garderobe aan te laten meeten. Maar goed, om niemand voor het hoofd te stoten doe ik het wel een weekje later ofzo.

maar dan is het wel lekker rustig in die kledingzaak...:tongue3
New Wave
Maandag is dus echt de enige dag dat ik weer platen kan kopen, dikke schijt aan die staking dus.....heb al 2 weken geen platen meer kunnen kopen...slecht gewoon, de euro's gaan echt vliegen!!!


mzzl
Dr. Kuipers
Ik kreeg hem net ook op mail ja.

Vind het goed plan, heb het hele jaar al geldprobs (zal de euro wel zijn :))

Dus doet ook zekerz wel mee
Miss Proximus
quote:
Originally posted by New Wave
Maandag is dus echt de enige dag dat ik weer platen kan kopen, dikke schijt aan die staking dus.....heb al 2 weken geen platen meer kunnen kopen...slecht gewoon, de euro's gaan echt vliegen!!!


mzzl



KAPITALIST!!!!!! :whip: :whip: :whip:
total woot
hehe lol dit!
moet die dag ook werken (boekwinkel), zal erg hard werken worden :D
magrec
hmmm ik denk dat ik dan toch werk geen tijd om te kopen dan he :)
Cosmic Guy
Ik zal ook wel mee doen. Doordeweeks geef ik toch geen drol uit, alleen in de weekenden dus dat zullen ze al helemaal niet merken.
Smirnoff
Mag ik dan ook geen chinees halen ??
mr.marcello
quote:
Originally posted by Smirnoff
Mag ik dan ook geen chinees halen ??


Tuurlijk wel!! Gewoon een paar dagen ervoor halen en dan de desbetreffende dag in de magnetron opwarmen... :p

Met vriendelijke groet.
Smirnoff
quote:
Originally posted by mr.marcello


Tuurlijk wel!! Gewoon een paar dagen ervoor halen en dan de desbetreffende dag in de magnetron opwarmen... :p

Met vriendelijke groet.


Dan wordt het 2x opgewarmd in de magnetron...

1x bij de chinees
1x thuis

lijkt me niet zo lekker, kan je ook koude chinees halen eigenlijk ??

mr.marcello
quote:
Originally posted by Smirnoff
lijkt me niet zo lekker, kan je ook koude chinees halen eigenlijk ??


Ik heb echt geen idee!!!
Maar Optimus zal het vast wel weten! ;)

Met vriendelijke groet.
Optimus
voor koude sjinees... bel mij! ook voor bezorging aan huis! Als U het niet binnen 4 uur krijgt, dan krijgt u het glaties!:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement