|
Consumenten Staking op 1 Juli!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Dan wordt het 2x opgewarmd in de magnetron...
1x bij de chinees
1x thuis
lijkt me niet zo lekker, kan je ook koude chinees halen eigenlijk ?? |
Whaaaaaaaaaahahahaha! ROFL LOL! :D :D :)
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Optimus
voor koude sjinees... bel mij! ook voor bezorging aan huis! Als U het niet binnen 4 uur krijgt, dan krijgt u het glaties!:) |
Zie je wel Smirnoff!! Zjinees-kenner bij uitstek!! :D
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Miss Proximus |
stelletje ROTspammers :p
/me gooit kouwe kattechinees over de thread |
|
|
| Eye-Riz |
| Optikluns zegt het verkeerd... wat hij bedoelt is dat als je het niet binnen vier uur hebt gekregen, dat ie het dan zelf heeft lopen opeten en dat je het dan dus helemaal niet meer krijgt. hou dusaltijd het nummer van een andere Chinees bij de hand! :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Hé, wel een beetje normaal blijven doen ja. Dus niet zo spammen...
reacties:
Petrus, neem je modden is nie zo serieus
Petrus, dikke lamer die je bent!
Petrus, lekker ding ben je ook (I know)
Petrus, je bent me scheetje
LOL
was maar een grapje hoor. Let op!! ===>> :D |
|
|
| Miss Proximus |
| Petrus! Ik heb het nou zo vaak gezegd: Niet internetten tijdens het.... :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
KAPITALIST!!!!!! :whip: :whip: :whip: |
WHOOOEEEHOOOOOEEEEEEEE
Eurotje hier, eurotje daar :p
Ook nog effe 2 nieuwe speakers kopen,
Universele tv-zender.....uuhhhmmmmmm
Plaatjes......
SJOPPUH!!!!!! :p
|
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
lijer :) |
Eurolijer :p |
|
|
| DJ Bazz |
| had em ook al een paar x keer in m'n mailbox staan, drijf die dag wel op een luchtbed in de middellandse zee:) |
|
|
| mr.marcello |
En Miss Proximus? Is het nog een succes geworden die staking?? Ik heb er namelijk nix meer van gehoord.....
Met vriendelijke groet. |
|
|
|
|